Въпроси относно 520-ка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Въпроси относно 520-ка
Здравейте, колеги!
От един месец съм горд собственик на БМВ Е39 520i с М-пакет и ГИ. С изключение на 2 дребни, дразнещи проблема съм много доволен от колата, като и на двата им намерих решението тук.
Но вчера се появи друг проблем. При слагане ключа на таблото, отключване на волана и завъртане на позиция 3 при първи опит не светва таблото, връщане на ключа и вадене вече дава контакт, но и не пали. За да запали трябва да извадя няколко пъти ключа и да заключа волана. Това го прави само когато е изваден ключа. Ако я загася и го оставя на позиция две си пали без проблем. Дайте ми някаква насока къде да търся проблема, за да знам при какъв майстор да ходя.
От един месец съм горд собственик на БМВ Е39 520i с М-пакет и ГИ. С изключение на 2 дребни, дразнещи проблема съм много доволен от колата, като и на двата им намерих решението тук.
Но вчера се появи друг проблем. При слагане ключа на таблото, отключване на волана и завъртане на позиция 3 при първи опит не светва таблото, връщане на ключа и вадене вече дава контакт, но и не пали. За да запали трябва да извадя няколко пъти ключа и да заключа волана. Това го прави само когато е изваден ключа. Ако я загася и го оставя на позиция две си пали без проблем. Дайте ми някаква насока къде да търся проблема, за да знам при какъв майстор да ходя.
Последна промяна Ivo.Ganchew на 29 Авг 2012, 18:29, променена общо 1 път
Re: Трудно палене 520-ка
Като за начало пробвай с обучение на ключа .
И за да не питаш как става
--- http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=234567
И за да не питаш как става
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Трудно палене 520-ка
Колега, проблемът е от вчера слетобед, а колата я имам от месец и съм и навъртял около 2000 км. и досега си палеше от раз. Не съм с аларма а само с модул за централното и ромбовиден ключ, който е празен вътре. Днес забелязах че при леко завит волан на дясно пали от 2-ри опит, а ако е завит леко на ляво няма палене и от 101-ви опит. Май ще се ходи при някой дето разбира от жички и да гледа какво става под волана..
Re: Трудно палене 520-ка
Колега, така както си описал проблема, възможно е да имаш лош контакт на някой от кабелите, които са под волана и свързват антената на патрона на контактния ключ с имобилайзера (EWS-, CAS-модул). Пръстенът около патрона на ключа всъщност излъчва (съответно и приема) сигнал към/от чипа, който е в самия ключ в момента на поставянето му в положение "контакт". Този сигнал се препредава към имобилайзера с цел "разрешаване" на запалване най-елементарно казано... При наличие на недобра кабелна връзка е напълно възможно при завъртане на волана в различни положения да се губи контактът между всички тези елементи. Нищо не пречи да махнеш кората под волана и да огледаш какво става там!
Последна промяна xm_net на 26 Авг 2012, 22:53, променена общо 1 път
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Трудно палене 520-ка
Там където не разбирам - не бутам.
Благодаря за насоката поне ще знам какво да обеснявам на майстора. Имам чувството че тая кола е разбивана, днес се заиграх да видя как най-бързо пали и ми направи впечатление, че боша доста ходи наляво надясно. Дори в един момент при връщане на позиция 0 на ключа, превъртя още назад.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Трудно палене 520-ка
Колега виждам, че си от Добрич, защо не отидеш за консултация при колегите Илко или Пресиян!?!
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Трудно палене 520-ка
Ами не ги познавам, може ли да ми дадете някакви техни координати, телефон или никнейм тука във форума?
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Трудно палене 520-ка
Ivo.Ganchew написа:Ами не ги познавам, може ли да ми дадете някакви техни координати, телефон или никнейм тука във форума?
http://www.bmwpower-bg.net/forums/membe ... le&u=28146
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Въпроси относно 520-ка
Проблема с паленето от 2 дни изчезна, направих всякакви проби с волана, пали си от раз. Ако се появи пак ще търся гореспоменатия колега.
Имам 2 други въпроса обаче.
Първият: Има ли разлика в купетата на 5-ците? По-точно искам да си сложа още едно крайно гърне в дясно, но доколкото гледахме с майстора няма място за такова, а съм виждал 520-ки с двойни гърнета. Чудя се дали няма някакво двойно дъно на багажника, което да прикрива отвора за още едно гърне. Мога ли въобще да сложа още едно гърне?
Вторият ми въпрос.. Колата е с телефон, който обаче е кодиран защото не приема карта на Глобул. Може ли да се разкодира от обикновен GSM сервиз (питах на 2 места в Добрич и ми казаха, че те неможели ) или трябва да ида в официален представител на BMW ?
Имам 2 други въпроса обаче.
Първият: Има ли разлика в купетата на 5-ците? По-точно искам да си сложа още едно крайно гърне в дясно, но доколкото гледахме с майстора няма място за такова, а съм виждал 520-ки с двойни гърнета. Чудя се дали няма някакво двойно дъно на багажника, което да прикрива отвора за още едно гърне. Мога ли въобще да сложа още едно гърне?
Вторият ми въпрос.. Колата е с телефон, който обаче е кодиран защото не приема карта на Глобул. Може ли да се разкодира от обикновен GSM сервиз (питах на 2 места в Добрич и ми казаха, че те неможели ) или трябва да ида в официален представител на BMW ?
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Трудно палене 520-ка
Колега, защо се мъчиш бре? Разбирам Добрич да е 133 км в диаметър и да не ти се пътува, но все си мисля, че за 10 мин. ще стигнеш да правилното място, на което ще ти отговорят на всички въпроси
.
nightdriver написа:Ivo.Ganchew написа:Ами не ги познавам, може ли да ми дадете някакви техни координати, телефон или никнейм тука във форума?
http://www.bmwpower-bg.net/forums/membe ... le&u=28146
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Въпроси относно 520-ка
Здравейте отново, колеги.
Не искам да отварям нова тема да цапам и затова пиша в старата си. Търсих с търсачката, но нищо не открих. Та трябва да сменям предница (шарнири, носачи, биалетки и т.н.) Предложиха ми АТР на доста примамлива цена. Внос уж от Германия. За това става дума на снимката. Та някой може ли да ми даде някакво мнение и отзиви за тази марка? Карам грубо около 10000км. на година като предимно е градско. Ще ме изкарат ли някоя друга година или след зимата отново ще са мармалад?

Uploaded with ImageShack.us
Не искам да отварям нова тема да цапам и затова пиша в старата си. Търсих с търсачката, но нищо не открих. Та трябва да сменям предница (шарнири, носачи, биалетки и т.н.) Предложиха ми АТР на доста примамлива цена. Внос уж от Германия. За това става дума на снимката. Та някой може ли да ми даде някакво мнение и отзиви за тази марка? Карам грубо около 10000км. на година като предимно е градско. Ще ме изкарат ли някоя друга година или след зимата отново ще са мармалад?

Uploaded with ImageShack.us
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

