Загрява при каране с висока скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Загрява при каране с висока скорост
Абе като всичко е ок, стрелката си стои по средата и това е. Пързалял съм колата половин час в най-голямата жега, държал съм я на 6000 оборота при 40 градуса навън, и температурата е ок.
- mitakaBE
-
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E21 315 купе
- Мечтае да кара: E21 Alpina
Re: Загрява при каране с висока скорост
Dream_BMW написа:Аз обаче не разбрах важната подробност дали колата ти заграваше само когато е включен климатика и скоростта ти е висока или и при изключен климатик.
Да колега колата правеше проблем само когато е на климатик, вече 3 - 4 дена високи скорости с включен климатик и никакъв проблем

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Загрява при каране с висока скорост
Dirty M5 driveR написа:Абе като всичко е ок, стрелката си стои по средата и това е. Пързалял съм колата половин час в най-голямата жега, държал съм я на 6000 оборота при 40 градуса навън, и температурата е ок.
Така е

Колеги за дизела може и да е така, но за бензиновите мотори... Пфф некви изнасилени мотори със сток охладителната система си седят на средата
и това е ... Няма жега, няма настъпване, няма писта стрелката не мърда





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Загрява при каране с висока скорост
vladobate написа:Dream_BMW написа:Не им харесвам точно това на охладителните системи на БМВ-тата ни(говоря за тези с големите двигатели),че работят на предела си.Всичко сменено,всичко здраво а все пак при температура над 35 градуса на вън и малко повече обороти и скорост и хайде стрелката на температурния датчик тръгва надясно.
И аз съм забелязал същото, оф отдъхнах си щото вече си мислех че изперквам. И мен това ме дразни хубава здрава кола ама не мога я карам с повече от 140 по магистралата с клима на около 38-40 градуса външна.
След като и при теб проблема е същия и аз ще си отдъхна хихихи.Аз взех да го отдавам на факта,че чипчето ,неоригиналната водна помпа(с металната а не с полимерната турбинка),както и термостат,който не е купен от оторизиран представител може да се явяват комплексната причина за проблема.
Чипчето го споменавам неслучайно,защото вероятно прави богата сместта а богата смес определено води до по-високи температури.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Загрява при каране с висока скорост
В твоя случай чипчето е много важно
, инак охладителната система си е добра.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Загрява при каране с висока скорост
На мен никога ама никога не ми е мърдала от средата ама виждам ( щото съм си извел в купето индикации ) как и двете перки ( сложил съм за основна охлаждаща електрическа вместо с виско съединител ) буат здраво и не смея повече да настъпвам , за това иде реч ( и аз съм с чип и все него изкарвам виновен защото на натиснат до дупка педал пуска огромно количество гориво и в комбинация от стара турбинка изморена става кофти комбинация , мое мнение ). А тва че не мърдда от средата не означава че двигателя не е дигнал на 100-те градуса , което от една страна не е чак толкоз притеснително щом се настъпва колата за всякви изрудщини
стига това да не доведе до нещо по-сериозно. А тоз вечен спор за дизел и бензин е вече смешен няма такъв филм и бензини пукат глави кат чумави , задкормилното устройство е основен фактор , факт. Но ставаше на идея че почва да покачва температурата кат ги тормозиш което само на стрелка няма как да се види , също факт. На мен само не ми стана ясно като как се повишава температурата на охлаждащата течност като е запушен дехидратора , моля колегата mitakaBE да обясни по разбираемо че това ( "климатичната система неможе да върти фреона и да го охлажда и се е получавало нещо страшно " ) не го осмислям за какво страшно иде реч.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Загрява при каране с висока скорост
При намалена циркулация на фреона, много бързо се повишава налягането в системата и пресостата спира компресора, та по страшно от това да останеш без климатик, няма какво да се случи.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Загрява при каране с висока скорост
Dream_BMW написа:vladobate написа:Dream_BMW написа:Не им харесвам точно това на охладителните системи на БМВ-тата ни(говоря за тези с големите двигатели),че работят на предела си.Всичко сменено,всичко здраво а все пак при температура над 35 градуса на вън и малко повече обороти и скорост и хайде стрелката на температурния датчик тръгва надясно.
И аз съм забелязал същото, оф отдъхнах си щото вече си мислех че изперквам. И мен това ме дразни хубава здрава кола ама не мога я карам с повече от 140 по магистралата с клима на около 38-40 градуса външна.
След като и при теб проблема е същия и аз ще си отдъхна хихихи.Аз взех да го отдавам на факта,че чипчето ,неоригиналната водна помпа(с металната а не с полимерната турбинка),както и термостат,който не е купен от оторизиран представител може да се явяват комплексната причина за проблема.
Чипчето го споменавам неслучайно,защото вероятно прави богата сместта а богата смес определено води до по-високи температури.
Принципно бедната смес гори при по-високи температури и се получава по-голямо загряване на горивните камери.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Загрява при каране с висока скорост
ildivvy написа:Dream_BMW написа:vladobate написа:Dream_BMW написа:Не им харесвам точно това на охладителните системи на БМВ-тата ни(говоря за тези с големите двигатели),че работят на предела си.Всичко сменено,всичко здраво а все пак при температура над 35 градуса на вън и малко повече обороти и скорост и хайде стрелката на температурния датчик тръгва надясно.
И аз съм забелязал същото, оф отдъхнах си щото вече си мислех че изперквам. И мен това ме дразни хубава здрава кола ама не мога я карам с повече от 140 по магистралата с клима на около 38-40 градуса външна.
След като и при теб проблема е същия и аз ще си отдъхна хихихи.Аз взех да го отдавам на факта,че чипчето ,неоригиналната водна помпа(с металната а не с полимерната турбинка),както и термостат,който не е купен от оторизиран представител може да се явяват комплексната причина за проблема.
Чипчето го споменавам неслучайно,защото вероятно прави богата сместта а богата смес определено води до по-високи температури.
Принципно бедната смес гори при по-високи температури и се получава по-голямо загряване на горивните камери.
Принципно е вярно за бензиновите мотори, дизела по презумпция работи с бедна смес и богатата бързо го прегрява...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Загрява при каране с висока скорост
Накрая ще бутна байпаса да отваря по-късно и ще видим какво ще стане хихихи 

Re: Загрява при каране с висока скорост
Dream_BMW написа:Накрая ще бутна байпаса да отваря по-късно и ще видим какво ще стане хихихи
И със 160 да караш пак няма да е надула турбината до стоковото максимално налягане тъй че това с по-късното отваряне няма да играе. Чипа и турбина в добро здраве е важното в случая.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Загрява при каране с висока скорост
vladobate написа:Dream_BMW написа:Накрая ще бутна байпаса да отваря по-късно и ще видим какво ще стане хихихи
И със 160 да караш пак няма да е надула турбината до стоковото максимално налягане тъй че това с по-късното отваряне няма да играе. Чипа и турбина в добро здраве е важното в случая.
Абсолютно съм съгласен с това,но щом чипа е така направен,че да дава повече гориво в диапазона в който най-често ми загрява (а това е над 3500-4000 об/мин до 5500 об/мин), си мисля че поне ако турбината даде още малко въздух при натиснат до край педал на газта,поне ще имам по-добра тяга.А иначе проблема с греенето не ми е кой знае колко голям,защото се появява при скорост над 160-170 км/ч.Та кой ти кара вече с такава.Важното е да достигам бързо до нея а не да карам постоянно с толкова.
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани