Отделяне на съединител на e36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AmxBg
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 29.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: m43b18
Отделяне на съединител на e36
Нормално ли е да отделя горе съединителя и това признак ли е че е тръгнал....? Има ли място за притеснение..? Карам от скоро колата. m43b18 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Отделяне на съединител на e36
Той се саморегулира. Няма долу и горе. Или поне не би трябвало да има.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отделяне на съединител на e36
На моята е36-ца съединителя е нов. Залепя супер, но наистина отделя малко горе. Сега си взех е34 пак с нов съединител и пак ми се струва, че отделя леко горе. Явно е нормално.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Отделяне на съединител на e36
Няма БМВ което да съм карал и съединителя му да не отделя горе.Дори с нов комплект отделя високо.Както каза bum_bum,съединителя е саморегулиращ се,така че винаги ще отделя там.Ако е тръгнал ще го усетиш като почне да буксува 
Пробвай го с познатия метод с ръчната
Или моят мързелив вариант-бърнаут 

Пробвай го с познатия метод с ръчната


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Отделяне на съединител на e36
3 000 оборота, 3та предавка и пускаш съединителя. Ако изгасне колата , пробваш същото и на 2ра. Ако и тогава изгасне - в перфектно здраве е 

Последна промяна ogata на 25 Авг 2012, 19:35, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Отделяне на съединител на e36
На предишната ми е36 316И отделяше съединителя долу ниско както мръднеш и става промяна веднага . Сега карам 318 ис съединителя отделя високо в сравнение с предишната и не мога да преценя дали е за смяна 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отделяне на съединител на e36
Angelov91 написа:На предишната ми е36 316И отделяше съединителя долу ниско както мръднеш и става промяна веднага . Сега карам 318 ис съединителя отделя високо в сравнение с предишната и не мога да преценя дали е за смяна
Ако не буксува няма какво да го буташ.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Отделяне на съединител на e36
Занимавате се с глупости,няма какво да му проверяваш.Като започне да буксува ще усетиш че е за смяна,тогава го мисли



Re: Отделяне на съединител на e36
Въпроса ми е сигурно тъп но как да разбера ако буксува съединителя ? какво се усеща ?
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Отделяне на съединител на e36
sk8 написа:Въпроса ми е сигурно тъп но как да разбера ако буксува съединителя ? какво се усеща ?
оборотите ти се вдигат, а колата не ускорява. може да получи и кайнд ъф вибрации пак поради същите причини
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Отделяне на съединител на e36
На старото ми Е36 съединителя буксуваше, но си отделяше нормално, сега на комбито (и той буксува) отделя почти на върха, сигурно на около 20см. и аз си мислех, че ще се оправи със смяна на съединителя. След написаното до тук си мисля, че проблема няма да се реши със смяна, дали няма да се наложи и помпа да се сменя, защото е много дразнищо така?

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Отделяне на съединител на e36
димитър_81 написа:На старото ми Е36 съединителя буксуваше, но си отделяше нормално, сега на комбито (и той буксува) отделя почти на върха, сигурно на около 20см. и аз си мислех, че ще се оправи със смяна на съединителя. След написаното до тук си мисля, че проблема няма да се реши със смяна, дали няма да се наложи и помпа да се сменя, защото е много дразнищо така?
Помпата (която и да е от двете) няма нищо общо с боксуването ,освен ако не е блокира (долната) по някакъв начин и пречи на вилката да се прибере до край.Което е почти невъзможно като вариант


- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Отделяне на съединител на e36
Колеги извинявам се ,че пиша в тази тема имам един въпрос . Възможно ли е като се натовари съединителя да боксува , защото на 2-3 пъти като си се връткам с колата и го усещам как боксува и като отнема газта се оправя после и няма проблеми при нормално каране ?!
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Отделяне на съединител на e36
plradev написа:димитър_81 написа:На старото ми Е36 съединителя буксуваше, но си отделяше нормално, сега на комбито (и той буксува) отделя почти на върха, сигурно на около 20см. и аз си мислех, че ще се оправи със смяна на съединителя. След написаното до тук си мисля, че проблема няма да се реши със смяна, дали няма да се наложи и помпа да се сменя, защото е много дразнищо така?
Помпата (която и да е от двете) няма нищо общо с боксуването ,освен ако не е блокира (долната) по някакъв начин и пречи на вилката да се прибере до край.Което е почти невъзможно като вариант
то ясно, че помпата няма общо с буксуването, въпроса ми е на какво се дължи високото отделяне, а буксуването знам как да го оправя


- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Отделяне на съединител на e36
димитър_81 написа:plradev написа:димитър_81 написа:На старото ми Е36 съединителя буксуваше, но си отделяше нормално, сега на комбито (и той буксува) отделя почти на върха, сигурно на около 20см. и аз си мислех, че ще се оправи със смяна на съединителя. След написаното до тук си мисля, че проблема няма да се реши със смяна, дали няма да се наложи и помпа да се сменя, защото е много дразнищо така?
Помпата (която и да е от двете) няма нищо общо с боксуването ,освен ако не е блокира (долната) по някакъв начин и пречи на вилката да се прибере до край.Което е почти невъзможно като вариант
то ясно, че помпата няма общо с буксуването, въпроса ми е на какво се дължи високото отделяне, а буксуването знам как да го оправя
според мен на горна помпа

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани