328и загрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: 328и загрява
Ще тествам само да я изкарам от другия сервиз, че влязох да ми слагат ГИ, че с тея цени на горивата 

- mitakaBE
-
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E21 315 купе
- Мечтае да кара: E21 Alpina
Re: 328и загрява
GKuzmanov написа:g_dobreff написа:Днес изминах около 700км. По пътя реших да си правя експерименти със загряването. Останах много учуден. Установих следното : Карам със 160 - колата загрява. Спирам компресора на климатика - не охлажда. Върнах газта и охлади. Вдигам пак 160 с климатик нагласен на 22C - двигателя загряава - пускам парното на 32C и се охлажда на момента. Продължавам да карам така- вдигам 180-200 и стрелката не мръдва. Пускам климатика на 160 и от централната духалка излиза пушек. Колата пак загрява. Връщам газта- изтива. Спирам цялата вентилационна система карам с 200 - Не загрява. Пускам климатика - ....... Айде кажете ми кво става
какъв пушек излиза ? духа ли бая топло на 32 градуса ? губи ли антифриз ? с изкурубен термостат загрява ли ?
mitakaBE написа:g_dobreff написа:mitakaBE написа:Колега вземай мерки докато е време , аз имах абсолютно същият проблем и сега вече се налага сваляне на главата
То е ясно. Въпроса е какви мерки да взема
Колега днес започнах да свалям главата при мен се оказа от един спукан маркуч , който е оставял главата без антифриз. Въпросния маркуч е този които излиза от главата и отива към парното , моят беше спукан от горната страна към главата, другия вероятен проблем е трипътника към купето там пластмасата се опича от температурите и с времето се пука и почва да салзи само когато колата работи на огасен мотор мн рядко се забелязва. А това за спуканото парно не се лъжи да разглабяш , ако ти е спукано парното като пуснеш климатика треа ти мирише на антифриз яко и в краката ти да е мокро постоянно. Надявам се да съм бил полезен.
нали всичко си беше на ред с нивото на антифриза и беше обезвъздушена както трябва

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 328и загрява
Аз гледам, че при пуснат климатик/парно започват аномалиите. Възможно ли е да ти е спукан вътрешния радиатор и от него да си лапа въздух? Възможно е теча да е малък и дренажите за оттичане кондензиралата вода от питата на климатика да се справят с количеството и да не ти мокри в краката. Това също провери. Да много е за разглобяване вярно, но ще си сигурен.
Подобен проблем съм виждал с не уплътняваща хубаво капачка. Уж стегната до край, но не ляга хубаво върху казанчето. Явно с времето пластмасата се криви и го прави този проблем. Скъса си нервите един мой познат така. Смени всичко (виско, термостат, водна помпа) и не се оправяше работата. За да го провериш това при завита капачка и топъл мотор стискаш маркуча който ходи към радиатора, и се дупиш с ухо залепено при капачката слушаш. Ако има съскане там, е ясна работата.
Друго много често срещано е дефектен термостат. Да - чисто нов термостат и не работи коректно. Ако твоя не се отваря целия или прави закъснение някакво започват проблемите. Може да опиташ с термостат на 88 гр.
И сега още 1 въпрос. Като караш по-дълго проверявал ли си маркучите? Ако са твърди на камък е най-лошото - гарнитура глава или цепната глава (много малко вероятно, но възможно). Това ще го установиш с тест за газове в охладителната система.
Подобен проблем съм виждал с не уплътняваща хубаво капачка. Уж стегната до край, но не ляга хубаво върху казанчето. Явно с времето пластмасата се криви и го прави този проблем. Скъса си нервите един мой познат така. Смени всичко (виско, термостат, водна помпа) и не се оправяше работата. За да го провериш това при завита капачка и топъл мотор стискаш маркуча който ходи към радиатора, и се дупиш с ухо залепено при капачката слушаш. Ако има съскане там, е ясна работата.
Друго много често срещано е дефектен термостат. Да - чисто нов термостат и не работи коректно. Ако твоя не се отваря целия или прави закъснение някакво започват проблемите. Може да опиташ с термостат на 88 гр.
И сега още 1 въпрос. Като караш по-дълго проверявал ли си маркучите? Ако са твърди на камък е най-лошото - гарнитура глава или цепната глава (много малко вероятно, но възможно). Това ще го установиш с тест за газове в охладителната система.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: 328и загрява
g_dobreff написа:Излиза бял дим като изпарения от антифриз. Топло духа да си е*е. Антифриз не губи или поне няма драстични промени в нивото в разширителния съд. Смених радиатора с датчика, който е на него и ще видим кво става сега. Ако няма резултат отваряме главата и това е.
Това въобще не е на добре с белия дим... Слагаш парцал отзад на ауспуха, така че да го покриеш, но да не го запушваш. Оставяш го 2-3 минути и после гледаш, ако парцала е мокър - колата изпарява вода, т.е. проблем с главата- спукана или крива.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: 328и загрява
g_dobreff написа:маркучите са доста твърди
Честити 500лв. ако ти сам ще си правиш колата




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 328и загрява
Проверка глава и шлайф в Сф на Хладилника 70лв.
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: 328и загрява
Zubcho написа:Проверка глава и шлайф в Сф на Хладилника 70лв.
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
А може и труда е по-нагоре.
- mitakaBE
-
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E21 315 купе
- Мечтае да кара: E21 Alpina
Re: 328и загрява
Zubcho написа:Проверка глава и шлайф в Сф на Хладилника 70лв.
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
нещата са горе-доло така но си пропуснал някой малки подробности
гарнитура смукател - 30лв.
гарнитура изпускател - 30лв.
и за работата едва ли ще намери някой за 150 лв да се захване да я прави
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 328и загрява
mitakaBE написа:Zubcho написа:Проверка глава и шлайф в Сф на Хладилника 70лв.
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
нещата са горе-доло така но си пропуснал някой малки подробности
гарнитура смукател - 30лв.
гарнитура изпускател - 30лв.
и за работата едва ли ще намери някой за 150 лв да се захване да я прави
Добре де колеги,
Какво толкова има, че да ви търсят повече от 150лв за труд? Развиват се 20 болта, сменя се гарнитурата и се връщат болтовете с нова гарнитура. (ако е здрава главата де)
И ви съветвам да си пишете от къде сте. Така може и да ви насочат към майстор, който няма да ви отреже главите като цена за труд.
Успех и съм сигурен, че сега ако реша да свалям глава (на тдс) пак 150лв ще ми вземат колкото миналата година.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 328и загрява
Zubcho написа:mitakaBE написа:Zubcho написа:Проверка глава и шлайф в Сф на Хладилника 70лв.
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
нещата са горе-доло така но си пропуснал някой малки подробности
гарнитура смукател - 30лв.
гарнитура изпускател - 30лв.
и за работата едва ли ще намери някой за 150 лв да се захване да я прави
Добре де колеги,
Какво толкова има, че да ви търсят повече от 150лв за труд? Развиват се 20 болта, сменя се гарнитурата и се връщат болтовете с нова гарнитура. (ако е здрава главата де)
И ви съветвам да си пишете от къде сте. Така може и да ви насочат към майстор, който няма да ви отреже главите като цена за труд.
Успех и съм сигурен, че сега ако реша да свалям глава (на тдс) пак 150лв ще ми вземат колкото миналата година.
Да отстрани може и да е нищо работа .Ама на практика освен развиването на болтовете има демонтаж на един куп неща по главата носене в работилница за проверка и лице.Ако всичко е в ред наново всичко по местата стягане зацепване обезвъздушаване си е доста време .Не бих казал че смяна на гарнитура точно на тоя мотор е от елементарните услуги в сервизите.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 328и загрява
А и зацепването не във всеки сервиз го владеят особено 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 328и загрява
Nickelback написа:А и зацепването не във всеки сервиз го владеят особено
Така е.В не малка част от сервизите обикновено викат външен човек /майстор/ за зацепването на ванусите.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: 328и загрява
Zubcho написа:mitakaBE написа:Zubcho написа:Проверка глава и шлайф в Сф на Хладилника 70лв.
Гарнитура глава 80-110лв.
Болтове глава 50-60лв.
Антифриз нов - 4,5л. Концентрат - Хепу 3х12лв=36лв.
Гумички клапани - 30лв.
Труд 100-150лв.
Общо 460лв. При 150лв труд. При пукната глава ще е доста по скъпо.
П.П.
Горните цени са доста ориентировъчни. Може да се намерят частите и по-надолу вероятно.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
нещата са горе-доло така но си пропуснал някой малки подробности
гарнитура смукател - 30лв.
гарнитура изпускател - 30лв.
и за работата едва ли ще намери някой за 150 лв да се захване да я прави
Добре де колеги,
Какво толкова има, че да ви търсят повече от 150лв за труд? Развиват се 20 болта, сменя се гарнитурата и се връщат болтовете с нова гарнитура. (ако е здрава главата де)
И ви съветвам да си пишете от къде сте. Така може и да ви насочат към майстор, който няма да ви отреже главите като цена за труд.
Успех и съм сигурен, че сега ако реша да свалям глава (на тдс) пак 150лв ще ми вземат колкото миналата година.
Цялата процедура по свалянето на главата: Източване на антифриза, премахване на маркуча и кутия за въздушния филтър, откачане на TPS, смукателен колектор, изпускателен колектор, сваляне на пистовия ремък, капаците на ангренажната верига+шайбата на коляновия вал (преди това пропуснах виското), зацепване на мотора, сваляне на веригата и планките около главата, отвиване на главата, сваляне на глават.На земята: сваляне на свещи, валове и петите им , сваляне на датчика на разпр.вал + този за температурата.И това ти е 20 болта работа???????
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 328и загрява
Работа си е и съответно струва известна сума. Много зависи и кой е майстора де. Пролетта на един познат му правиха тая процедура и му взеха 200лв. (това при положение, че шефа ми отиде да вземе главата и да я закара на шлайф + 30лв. за самия шлайф). Ама... да им имам процедурата. Слага ли се главата със старите болтове...
И това на М52 мотор. После по-големи болтове, разпробиване на блока, чудеса... Добре поне, че след това нямаше други ядове - мотора работи ок, не надува, не грее.

69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани