Гори масло, а не пуши...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Гори масло, а не пуши...
Започни с филтъра на картерните газове - най-безболезнено и полезно е!
Провери за Misfire дали трупа грешки колата и ако да - свещи,бобини!
Ако и това не помогне - хидравличен повдигач!
Общо взето това е реда при М54!
Успех
Провери за Misfire дали трупа грешки колата и ако да - свещи,бобини!
Ако и това не помогне - хидравличен повдигач!
Общо взето това е реда при М54!
Успех

- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Гори масло, а не пуши...
Един въпрос за прекъсването.
Как разбра, че точно на 3 цилиндъра работи
Как разбра, че точно на 3 цилиндъра работи

- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Гори масло, а не пуши...
Nedialkov написа:Един въпрос за прекъсването.
Как разбра, че точно на 3 цилиндъра работи
Не знам на колко...

Имам кабел за бмв но не мога да подкарам софтуера под Windows 7 64bit...

А за маслото някой има ли идея защо така изчезва?

Drive it, like you stole it!
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: Гори масло, а не пуши...
сегменти ... мене на там ми се виждат работите
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Гори масло, а не пуши...
Гумички на клапаните или сегменти - тези елементи са виновни в 80-90% от случаите.
Si non confectus, non reficiat.
- jumjumski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 04' 330ci M-sport 2
Re: Гори масло, а не пуши...
Само да вметна,че моята си похапва 1л-1,5л на 10000км,но 3л ми се виждат множко 

- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Гори масло, а не пуши...
Хора... кажете ми къде да отида - при адекватен човек който може да ми каже точно какво е, а не да гадае... Това е зов за помощ хора... Вече ми е писнало от ДРЪМБАЛНИЦИ по които само да давам пари...

Drive it, like you stole it!
- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: Гори масло, а не пуши...
Милен в суходол ще ти свърши работа
Вчера си взех колата от него имах проблем сутрин на студен двигател ми прекъсваше и се тресеше. Записваше и misfire на 5-ти цилиндър, след смяна на клапана на картерни газове със всичките му маркучи нямаше никакъв ефект и на другия ден видяхме , че има проблем и с диса клапата , която беше в блокирало затворено състояние. Днес сутринта след като запалих колата тресенето вече го нямаше и плюенето от ауспуха също. Надявам се вече да ми е решен проблема , че и на мен ми писна да ходя при разни майстори и да ми говорат простотий и аз да им снасям пари всяка седмица.

Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Гори масло, а не пуши...
Благодаря на всички отзивчиви колеги за бързите отговори. Сега ще звънна на колегата Милен и дано може да направи нещо... Ще ви държа в течение за развитието на моят проблем 


Drive it, like you stole it!
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Гори масло, а не пуши...
Не видях никъде да си написал с какво масло караш и на колко км./време е то.
Ще споделя какво наблюдавам при мен. Мотора ми е М54В30 и както са казали колегите тези мотори си “похапват“ масло. Какво се случва обаче.....
За 10к. км. изразходва малко над литър масло, но през първите 5-6к. км, маслото не мърда и след това за последните 3-4к. км. изчезва маслото яко.(Това ме води на мисълта че маслата си губят качествата, а не е толкова проблема в мотора)
Този сезон, понеже не карах колата зимата ми прави впечатление, че маслото не е на километри, но е стояло повече от година в двигателя и пак много харчи. Именно за това другата седмица ще го сменя, въпреки че по километраж не му е дошло времето.
Ще споделя какво наблюдавам при мен. Мотора ми е М54В30 и както са казали колегите тези мотори си “похапват“ масло. Какво се случва обаче.....
За 10к. км. изразходва малко над литър масло, но през първите 5-6к. км, маслото не мърда и след това за последните 3-4к. км. изчезва маслото яко.(Това ме води на мисълта че маслата си губят качествата, а не е толкова проблема в мотора)
Този сезон, понеже не карах колата зимата ми прави впечатление, че маслото не е на километри, но е стояло повече от година в двигателя и пак много харчи. Именно за това другата седмица ще го сменя, въпреки че по километраж не му е дошло времето.
- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Гори масло, а не пуши...
ros1977 написа:Не видях никъде да си написал с какво масло караш и на колко км./време е то.
Ще споделя какво наблюдавам при мен. Мотора ми е М54В30 и както са казали колегите тези мотори си “похапват“ масло. Какво се случва обаче.....
За 10к. км. изразходва малко над литър масло, но през първите 5-6к. км, маслото не мърда и след това за последните 3-4к. км. изчезва маслото яко.(Това ме води на мисълта че маслата си губят качествата, а не е толкова проблема в мотора)
Този сезон, понеже не карах колата зимата ми прави впечатление, че маслото не е на километри, но е стояло повече от година в двигателя и пак много харчи. Именно за това другата седмица ще го сменя, въпреки че по километраж не му е дошло времето.
Може би съм пропуснал да напиша вида масло с което карам за което се извинявам. Маслото е БМВ 5w40 купено от АутоСтар 17-18лв. литъра ако не се лъжа... Вече му минах към 6-7 хил. км и мисля да купя малко по-гъсто да видя как ще е... например Кастрол някакъв... да не е БМВ. Пак пълна синтетика... знам ли...

Drive it, like you stole it!
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Гори масло, а не пуши...
колега и аз имам подобен проблем но с друг двигател на е46.......n42b20 143k.
Колата гори страшно много.По 500,600 гр. на 1000 км.
имам я от 1,5 год. Върви супер и 220, 230 съм я карал ,няма грам пушене и при 5000 оборота.
Гори както си иска масло..........слагам само 100 гр. наг мин.........отивам от пловдив до софия и маслото не е мръднало грам...........
връщам се и маслото е под мин. даже.
Пак казвам колата си върви супер добре............
Сменени са филтър картерни газове заедно с маркучите............всички гарнитури и о-пръстени.........няма грам масълце даже къде де се изцапа човек..............и 100 пъти на канал съм я гледал и пак няма течове.
Ауспуха е чист и с пръст няма грам мазно........има само ръжда и много малко сажди.
Аз съм направил няколко ремонта на такива на приятели но вече не ми се занимава с това...........всичко идва от маслени сегменти...........никакви гумички..............от гумички разхода е много малък
просто от времето и високата температура дето работят тези двигатели на маслените сегменти им се свиват пружинките.
на компресионните нищо не им става и затова колата има компресия и върви супер ама гори масло
а за пушенето........има пълно изгаряне и добри катализатори и затова не пуши
това е цялата работа............не се заблуждавай от измислени майстори
И аз искам да си направя ремонт ама само оригиналните сегменти ми са 614лв.........да не говорим за другите неща.....изчислил съм 950лв за целия моя ремонт.............за работа няма да плащам щото аз ще си го правя.................и знаеш ли какво установих ...........няма смисъл за кола на 9 години да се впрягам толкова.............карам и доливам.............за 10000 съм дал 120 лв за масло
две туби мотул по 60лв.....10в40
аиде сега кажете има ли смисъл да се прави ремонт като върви супер
та така ти сам си прецени.............според мен няма.................
другата алтернатива друг двигател.............ама ако е прегряван и сегментите пак са се свили............може и повече да гори
знае ли се на колко км е и какви износвания има и т.н............а струва едно 1500,2000лв..........
та така..............карай и доливай и не се занимавай с глупости
аз ако исках да давам пари при положение ,че на няколко приятели оправих колите с същия проблем мислиш ли ,че нямаше да си оправя моята първо..............ама не ми се трупа върху 9 годишна кола..................

Колата гори страшно много.По 500,600 гр. на 1000 км.
имам я от 1,5 год. Върви супер и 220, 230 съм я карал ,няма грам пушене и при 5000 оборота.
Гори както си иска масло..........слагам само 100 гр. наг мин.........отивам от пловдив до софия и маслото не е мръднало грам...........
връщам се и маслото е под мин. даже.
Пак казвам колата си върви супер добре............
Сменени са филтър картерни газове заедно с маркучите............всички гарнитури и о-пръстени.........няма грам масълце даже къде де се изцапа човек..............и 100 пъти на канал съм я гледал и пак няма течове.
Ауспуха е чист и с пръст няма грам мазно........има само ръжда и много малко сажди.
Аз съм направил няколко ремонта на такива на приятели но вече не ми се занимава с това...........всичко идва от маслени сегменти...........никакви гумички..............от гумички разхода е много малък
просто от времето и високата температура дето работят тези двигатели на маслените сегменти им се свиват пружинките.
на компресионните нищо не им става и затова колата има компресия и върви супер ама гори масло
а за пушенето........има пълно изгаряне и добри катализатори и затова не пуши
това е цялата работа............не се заблуждавай от измислени майстори
И аз искам да си направя ремонт ама само оригиналните сегменти ми са 614лв.........да не говорим за другите неща.....изчислил съм 950лв за целия моя ремонт.............за работа няма да плащам щото аз ще си го правя.................и знаеш ли какво установих ...........няма смисъл за кола на 9 години да се впрягам толкова.............карам и доливам.............за 10000 съм дал 120 лв за масло
две туби мотул по 60лв.....10в40
аиде сега кажете има ли смисъл да се прави ремонт като върви супер
та така ти сам си прецени.............според мен няма.................
другата алтернатива друг двигател.............ама ако е прегряван и сегментите пак са се свили............може и повече да гори
знае ли се на колко км е и какви износвания има и т.н............а струва едно 1500,2000лв..........
та така..............карай и доливай и не се занимавай с глупости
аз ако исках да давам пари при положение ,че на няколко приятели оправих колите с същия проблем мислиш ли ,че нямаше да си оправя моята първо..............ама не ми се трупа върху 9 годишна кола..................

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Гори масло, а не пуши...
dentamed написа:всичко идва от маслени сегменти...........никакви гумички..............от гумички разхода е много малък
просто от времето и високата температура дето работят тези двигатели на маслените сегменти им се свиват пружинките.
на компресионните нищо не им става и затова колата има компресия и върви супер ама гори масло
а за пушенето........има пълно изгаряне и добри катализатори и затова не пуши
...
та така..............карай и доливай и не се занимавай с глупости
+1

както казва ники пънчев - много добра логика

todorinoff написа:Не пуснах нова тема за прекъсването, защото мисля, че може да има връзка с харча на масло. Имам колата от около 2-3 месеца и в началото нито харчеше масло нито прекъсваше... После започна от време на време като спра на някой светофар или като я запаля студена да работи на 3 цилиндъра и после като я изгася и пак я запаля се оправя. А сега от няколко дни на всеки втори светофар трябва да я рестартирам и харчи безумно много масло... Кажете как да си оправя тъпия кош моля ви се...
мислил ли си за връзка м/у прекъсването и
todorinoff написа:Преди 2 месеца монтирах ГИ на моята 330Ci и предимството е ОГРОМНО...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Гори масло, а не пуши...
аз от 40 000 съм на газ и до сега не съм имал проблем...........но принципно може от там да е прекъсването
Или от някой датчик.........на колянов или разпределителен вал.
а пък масло си гореше и преди газта пак по толкова
Или от някой датчик.........на колянов или разпределителен вал.
а пък масло си гореше и преди газта пак по толкова
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Гори масло, а не пуши...
нямах предвид, че изобщо е на газ,
а някаккъв евентулаен проблем с настройките на газовата
иначе тука освен да хвърлим бобеца друго едва ли може да се направи
трябва си диагностика и читав майстор
а някаккъв евентулаен проблем с настройките на газовата
иначе тука освен да хвърлим бобеца друго едва ли може да се направи
трябва си диагностика и читав майстор


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Galo