DIY : COP (специално за M43)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

DIY : COP (специално за M43)

Мнение от ogata » 23 Авг 2012, 23:55

Изтрито 21.01.16
Последна промяна ogata на 21 Яну 2016, 2:09, променена общо 3 пъти
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от metodi80 » 24 Авг 2012, 9:08

Браво !!! Изключително добра реализация ! Чудесно допълнение към темата на Веско , със доизпипани детайли и отстранени недостатъци (поне това , което на мен не ми харесваше като реализация при него - премахването на предпазната ламарина , добра идея е и това , че си ползваш буксата на стандартната бубина ).... Да покажеш и как си скрепил планката към двигателя .... Още веднъж - Браво! :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от ogata » 24 Авг 2012, 17:08

Днеска бяха закачени. Мотора тръгна на 2 цилиндъра и като цяло много се шашнах , но се оказа просто че не съм щракнал добре лулите на бобините и инфаркта ми се размина :mhihi: .

Работата на мотора е много гладка, това замисляне при натискане на газта на празен ход, характерно за 4ри цилиндровите мотори изцяло изчезна, а и най-вече се спестяват доста пари за кабели.

Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа :cry:

Ще я покарам още малко, да видя как ще се отрази на разхода, а и да видя дали ще мога да преглътна новата визия и ще обмисля какво да правя по-нататък, но резултат определено има :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от metodi80 » 24 Авг 2012, 17:16

ogata написа:
Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа :cry:



:shock: Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ... :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от ogata » 24 Авг 2012, 17:22

metodi80 написа:
ogata написа:
Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа :cry:



:shock: Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ... :conf:


Това е основната причина. Може би има начин да се направи и да изглежда по-красиво с разните му там капачета и т.н, а не да се виждат главите на 16 болта с глава 10тка закрепящи 4ри топуза към парче ламарина, но просто вече не ми се занимава.

Като цяло не планирах да съм с такова нещо, просто ми беше любопитен резултата, тъй като исках да видя какво точно се случва а и beco ми даде планката на добри пари. Верно сега - дойдоха без кабели, лули, а и едната бубина беше заминала, аз ги взех всичко заработи но наистина ми боде малко очите като отворя капака (все пак не е като при m42 :winky: )
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от u`F`o » 24 Авг 2012, 19:01

metodi80 написа:...
:shock: Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ... :conf:


Що да не го махне само заради визията? :dunno: Да, потрудил се е, но като го дразни крайния резултат - чао!
...
Ogata - не знам брат защо си се заиграл с м43, каквото и да го правиш си остава 4ри цилидров м43. Браво за ентусиазма, но ако искаш да постигаш някакви перфърмънс резултати отвори "силов тунинг" и чети за М50. Това добиче може 2 и 200 :yes: Гледам, не си гъзорък, можеш да свършиш доста неща и сам, та ще ти легне евтино.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от ~Мишо~ » 24 Авг 2012, 19:24

:nono:
Последна промяна ~Мишо~ на 26 Сеп 2016, 21:37, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: DIY : COP (специално за M43)

Мнение от ogata » 24 Авг 2012, 20:14

u`F`o написа:
metodi80 написа:...
:shock: Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ... :conf:


Що да не го махне само заради визията? :dunno: Да, потрудил се е, но като го дразни крайния резултат - чао!
...
Ogata - не знам брат защо си се заиграл с м43, каквото и да го правиш си остава 4ри цилидров м43. Браво за ентусиазма, но ако искаш да постигаш някакви перфърмънс резултати отвори "силов тунинг" и чети за М50. Това добиче може 2 и 200 :yes: Гледам, не си гъзорък, можеш да свършиш доста неща и сам, та ще ти легне евтино.

След една лека равносметка S-мотора щеше да ми легне най-евтино.
Да, цените на частите са x3.
Да, не харчи 10 газ в града, но пък не бараш нищо и няма никакви присадки, снадки и т.н ;).

Това съвсем не означава, че не си обичам колата и креативността относно съживяването на мъртъвците в изтънчена форма и метод няма да продължи :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook