DIY : COP (специално за M43)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
DIY : COP (специално за M43)
Изтрито 21.01.16
Последна промяна ogata на 21 Яну 2016, 2:09, променена общо 3 пъти


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: DIY : COP (специално за M43)
Браво !!! Изключително добра реализация ! Чудесно допълнение към темата на Веско , със доизпипани детайли и отстранени недостатъци (поне това , което на мен не ми харесваше като реализация при него - премахването на предпазната ламарина , добра идея е и това , че си ползваш буксата на стандартната бубина ).... Да покажеш и как си скрепил планката към двигателя .... Още веднъж - Браво! 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: DIY : COP (специално за M43)
Днеска бяха закачени. Мотора тръгна на 2 цилиндъра и като цяло много се шашнах , но се оказа просто че не съм щракнал добре лулите на бобините и инфаркта ми се размина
.
Работата на мотора е много гладка, това замисляне при натискане на газта на празен ход, характерно за 4ри цилиндровите мотори изцяло изчезна, а и най-вече се спестяват доста пари за кабели.
Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа
Ще я покарам още малко, да видя как ще се отрази на разхода, а и да видя дали ще мога да преглътна новата визия и ще обмисля какво да правя по-нататък, но резултат определено има

Работата на мотора е много гладка, това замисляне при натискане на газта на празен ход, характерно за 4ри цилиндровите мотори изцяло изчезна, а и най-вече се спестяват доста пари за кабели.
Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа

Ще я покарам още малко, да видя как ще се отрази на разхода, а и да видя дали ще мога да преглътна новата визия и ще обмисля какво да правя по-нататък, но резултат определено има



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: DIY : COP (специално за M43)
ogata написа:
Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа![]()


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: DIY : COP (специално за M43)
metodi80 написа:ogata написа:
Има едно но... доста различно е от заводският вид и идея и това не ми допада. Мисля, че ще си върна старата бубина с кабелите единствено заради това,че планката с бубините някак си не ми се вързва с пейзажа![]()
Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ...
Това е основната причина. Може би има начин да се направи и да изглежда по-красиво с разните му там капачета и т.н, а не да се виждат главите на 16 болта с глава 10тка закрепящи 4ри топуза към парче ламарина, но просто вече не ми се занимава.
Като цяло не планирах да съм с такова нещо, просто ми беше любопитен резултата, тъй като исках да видя какво точно се случва а и beco ми даде планката на добри пари. Верно сега - дойдоха без кабели, лули, а и едната бубина беше заминала, аз ги взех всичко заработи но наистина ми боде малко очите като отворя капака (все пак не е като при m42



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: DIY : COP (специално за M43)
metodi80 написа:...
Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ...
Що да не го махне само заради визията?

...
Ogata - не знам брат защо си се заиграл с м43, каквото и да го правиш си остава 4ри цилидров м43. Браво за ентусиазма, но ако искаш да постигаш някакви перфърмънс резултати отвори "силов тунинг" и чети за М50. Това добиче може 2 и 200

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: DIY : COP (специално за M43)

Последна промяна ~Мишо~ на 26 Сеп 2016, 21:37, променена общо 1 път
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: DIY : COP (специално за M43)
u`F`o написа:metodi80 написа:...
Само това ли е причината или има и нещо друго , което не искаш да признаеш пред самия себе си , камо ли пред другите ... ? Защото да вложиш толкова труд , да кажеш , че резултата е добър и в един момент само заради визията (която според мен е прилична ) , да искаш да махнеш всичко ..... , някак странно ми стои ...
Що да не го махне само заради визията?Да, потрудил се е, но като го дразни крайния резултат - чао!
...
Ogata - не знам брат защо си се заиграл с м43, каквото и да го правиш си остава 4ри цилидров м43. Браво за ентусиазма, но ако искаш да постигаш някакви перфърмънс резултати отвори "силов тунинг" и чети за М50. Това добиче може 2 и 200Гледам, не си гъзорък, можеш да свършиш доста неща и сам, та ще ти легне евтино.
След една лека равносметка S-мотора щеше да ми легне най-евтино.
Да, цените на частите са x3.
Да, не харчи 10 газ в града, но пък не бараш нищо и няма никакви присадки, снадки и т.н

Това съвсем не означава, че не си обичам колата и креативността относно съживяването на мъртъвците в изтънчена форма и метод няма да продължи



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани