BMW 520 (E39) vs Audi A6 1.8T

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.07.2006
Местоположение: Sofia

BMW 520 (E39) vs Audi A6 1.8T

Мнение от Georgi Stoqnov » 17 Юли 2006, 12:24

Първо едно въпросче. Защо в заглавието на подфорума Е39 са дадени годините 97-03 като Е39 се произвежда от края на 1995 г ?

Второто и главно въпросче е: Някои карал ли е и двете коли- БМВ520 и Ауди А6. Какви са приликите и разликите им. Коя повече Ви кефи? Вярно че сме в БМВ форум ама се чудя кое ще е по-добре за мен като се има предвид че обичам тихите и комфортни коли. Относно качеството мисля че са изравнени, относно разходите за поддръжка някой знае ли как стоят нещата или и там са горе-долу еднакви.
Иначе аз мисля да пробвам и двете и която ме изкефи повече нея да взема. А6-цата обаче е по-скъпа, цените започват от около 18 х.лв.
Все пак някой които е карал и двете май ще ми даде най-добър съвет.
Хайде до скоро!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 17.07.2006

Мнение от R2D2 » 17 Юли 2006, 13:00

По скъпи са щото са по нов модел.Почват от края на 1997, а 5цата от 12.1995.

БМВто е много по комфортно, но мотора е слаб. Най добре е 528....., иначе 520 си е За пенсионери, всеки Голф с 2.0мотор ше те прай смешен, За ТДИ тата да не говорим

А иначе 1.8турбо, е по бърЗата кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 15.01.2006

Мнение от FASH1ON » 17 Юли 2006, 14:54

като основни данни и возия колите мноо си приличат, все пак са един клас (имал съм А6, в момента Е39). А6 е по нов модел, двг е по-динамичен. много зависи........ А6 дава много заводски дефекти по двиг. - гарнитурите пропускат на 99% от моделите, обслужването е просто отвратително - ремъци, ролки, помпа ...... аве мноо зле, окачването също куца в сравнение с Е39....... А6= :puke:
НО много зависи от самото състояние на колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 18 Юли 2006, 1:24

Земи по читавата ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 18 Юли 2006, 11:08

На 1,8 турбото е голям проблем!
Ще имаш ядове като стигне до 120-140хиляди,а там няма тръгване без турбо-само смяна!
Почти никой не препоръчва този мотор - нито за Ауди ,нито за Фолксваген - избягват го!
Ако все пак се спреш на Ауди - вземи някой друг мотор - най-добре дизеларка 2,4! Все пак ,както каза и колегата по-горе , ще имаш доста посещения в сервиза с тая марка - иначе изглеждат много по-добре външно ,но все пак не сме жени да ги избираме на цвят и вид!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 9.10.2005

Мнение от sandela » 18 Юли 2006, 12:58

Мога да дам отзиви от А6-2.4 и от Е39 525ТДС
И двете машини са много читави за парите и годинките си
А6 вървеше бая повечко/има ужасно дълги скорости/,Е39 по бавничка обаче по добра возия/и харчи по малко/
Като визия Е39/след фейслифта/ убива А6 отсякъде-няма такъв face :mhihi:
За цени по подръжка,имам по добра ориентация за А6,на ТДС-а още съм в ранен стадий.Питай може да се сетя нещо :idea:
Която повече те радва я отвличай-другото си е късмет :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 18 Юли 2006, 22:59

А6 2.4 е бензин и е 165 коня,което я прави акцизна.Но това е мотор,който е железен.Мотора 2.5 ТДИ на ауди дава големи проблеми(за справка Ауди форума)и е много скъп за подръжка.По-добрия избор е 1.8Т бензинка.
На БМВ 525 ТДС проблемите са известни на всички.За това вземи по читавата ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 19 Юли 2006, 12:22

SKISABMW написа:На 1,8 турбото е голям проблем!
Ще имаш ядове като стигне до 120-140хиляди,а там няма тръгване без турбо-само смяна!
Почти никой не препоръчва този мотор - нито за Ауди ,нито за Фолксваген - избягват го!
Ако все пак се спреш на Ауди - вземи някой друг мотор - най-добре дизеларка 2,4! Все пак ,както каза и колегата по-горе , ще имаш доста посещения в сервиза с тая марка - иначе изглеждат много по-добре външно ,но все пак не сме жени да ги избираме на цвят и вид!

Това беше най-смешното изказване.

Другият път, когато ще държиш такъв език, се аргументирай, ако не искаш мнението ти да бъде изтрито!
Все пак тук всеки си изказва мнението, ако е грешно поправи го, но тактично!!! 8)

от модераторския екип

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 19 Юли 2006, 16:46

Както виждам си се ориентирал към Е39 520, което предполага двигател М52Б20 - 150 коня, 24 клапана, 6 цилиндъра в редица.
Двигателят, по мнението на всички, с които съм говорил, е безпроблемен (ако си го поддържаш разбира се).
Шестимата в редица неслучайно са легендарни двигатели и нещо като емблема на БМВ. Аз лично мисля, че като усещане и удоволствие от шофирането шестимата не могат да се сравнят с никой друг двигател от този клас (2-3 литра - с турбо или без).
Като окачване и стабилност колата е уникална - от собствен опит мога да ти кажа, че се возих на почти нова А6 3.0ТДИ куатро и беше по-зле от моята Е39 - нещо, което не очаквах от марката, която има претенции да конкурира БМВ и Мерцедес. Возеше твърдо, а по неравностите се усещаше сравнително леката задница и в завой се чувства по-нестабилна от Е39.
За двигателите на Ауди нищо не мога да кажа - не съм карал ауди и нямам опит, но имай предвид, че турбото е агрегат, който се върти с над 18 000 оборота, и по формулата за надеждността (който е учил надеждност в университета знае), се води значително по-ненадеждно от двигателя. Аз лично бензинов двигател с турбо не бих си купил - при дизела имаш други предимства от турбото и можеш да преживееш евентуална смяна.
Все пак правилото за колите втора употреба е - вземи по-читавата. Ако не бързаш обаче, изчакай по-читава Е39.
При цените на Е39 може би има известно подценяване, понеже няма особено търсене в България, дължащо се вероятно на схващането "БМВ гори много и поддръжката е скъпа". Ауди по мое мнение са надценени. Лично аз не виждам причина да дам повече пари за по-лоша кола (предно предаване, лека задница, некомфортна возия).
Touring & windsurf club

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 19 Юли 2006, 17:09

Верно казва колегата Georgieff

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Юли 2006, 17:48

едно леко уточнение за турбото ,напоследък се върти с около 200 000 оборота ... по темата - 1.8Т ми се вижда няква инженерна недомислица ,турбо за 150 коня от 1.8 ? по добре чист 2.0 естествено .. и 20 клапана,също бесмислено ... М42 с чип го убива тоз мотор отвсякъде ...

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.07.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от Georgi Stoqnov » 20 Юли 2006, 10:38

Колега Georgieff, много мъдро и обосновано разсъждавате. Благодаря Ви за обективната оценка. Да и аз така мисля и без да давам зор ще се оглеждам за някоя 520(96-98) г.
Относно окачването на Е39 съм чувал че е постигнат перфектния баланс м/у кофорт и сигурност. Чувал съм и съм чел не на едно място-значи е така.
Относно леката задница, и на моето А4 е така. Аз иначе съм много доволен от колата само дето комфорта не е добър. Затова и съм се ориентирал към Е 39.
Относно подценяването, за нас потребителите на коли втора ръка това е добре дошло. Колкото до надценяването на Ауди ще кажа че от както съм собственик на Ауди в мен се затвърди мнението че това е просто по-луксозен Фолксваген.
Надявам се след някои и друг месец да се похваля с влизането в клуба на притежателите на БМВ и по специялно Е39.

На всички пожелавам приятни мигове с Баварците и много безаварийни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 20 Юли 2006, 16:00

...от както съм собственик на Ауди в мен се затвърди мнението че това е просто по-луксозен Фолксваген


Това не го чувам за първи път - защо ли? :dunno:
Може и на "ти" да си говорим колега.
Успех с покупката и да дойдеш да се похвалиш на ЕКО, че като гледам с Е39-ките ставаме все повече.
Прочети внимателно и важната тема, която Айс е сложил най-горе във форума, за да знаеш за какво да гледаш.
Touring & windsurf club

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Юли 2006, 19:28

Alexi написа:едно леко уточнение за турбото ,напоследък се върти с около 200 000 оборота ... по темата - 1.8Т ми се вижда няква инженерна недомислица ,турбо за 150 коня от 1.8 ? по добре чист 2.0 естествено .. и 20 клапана,също бесмислено ... М42 с чип го убива тоз мотор отвсякъде ...


казваш с турбото е недомислица, а има и атмосферен 1.8 20v...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 20 Юли 2006, 21:39

да де ,на фона на него .. турбо с всички проблеми по поддръжката за 25 коня :roll: а и има 2.0 атмосферен със 140-150 коня ( не им знам там моторите)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook