запитване за 318ис

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 12 Юли 2006, 19:10

bravo написа:Да бе то е ясно 4е няма да литне като бутни6 някой вал те хората са я настроили ве4е zа определен стил на каране вапроса е ако не ти пасва на твоето каране да иzмести6 малко пика...
както и при смяна на дифа или е магистрална кола или дрифт яко....
вапреки 4е нераzбирам как като ги zаварти6 тия валове 6те има реzултат.....тя електрониката си е са6тата отно6ението ваzдух/бенzин е непроменено както и компресията...
Според мен наистина моге да сепремести евентуално малко най високата то4ка на кривата настрани , а не нагоре в смисал по X а не по Y :roll:

ХАЙДЕ КАЖЕТЕ НАЙ НАКРАЯ ВРЕМЕ ЗА Е30 318ИС 150к.с. 0-100км/ч и 0-400m симпалеееее кажииииииии.
и аz все имам 4увството 4е другите иески повече варвят :(

Ми как... като отвориш малко валовете... демек всмукателния да му дадеш предварение (да отваря по-рано) а на изпускателния закъснение (демек да затваря по-късно) ще печелиш във високите обороти щото тогава няма достатъчно време да се всмукват и съответно изпускат газовете и процесите текат много бързо... но при ниски обороти ще спъва малко колата... та нещо такова е мисля с елементарните ми познания по двигатели и контрукция 8)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 13 Юли 2006, 1:27

абе какво става тука бре??? :D
Значи за валовете мога да потвърда, че има два сетъпа!Единия е за повече повер в ниските, другия за високите!Обаче като се прави тази врътка се местят и двата вала!Както вече казах, само Али може да ви помогне! ;)

Иначе от 0-100 най добро съм давал 7,9-8сек, а 400 метра на Божура 16,22! :idea:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 13 Юли 2006, 1:52

simple_man написа:абе какво става тука бре??? :D
Значи за валовете мога да потвърда, че има два сетъпа!Единия е за повече повер в ниските, другия за високите!Обаче като се прави тази врътка се местят и двата вала!Както вече казах, само Али може да ви помогне! ;)

Иначе от 0-100 най добро съм давал 7,9-8сек, а 400 метра на Божура 16,22! :idea:


ако кажеш нещо цена,и как се държи колата сега,тоест как я чувстваш :?: :roll:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 13 Юли 2006, 15:00

Дилян Пенчев написа:Ми как... като отвориш малко валовете... демек всмукателния да му дадеш предварение (да отваря по-рано) а на изпускателния закъснение (демек да затваря по-късно) ще печелиш във високите обороти щото тогава няма достатъчно време да се всмукват и съответно изпускат газовете и процесите текат много бързо... но при ниски обороти ще спъва малко колата... та нещо такова е мисля с елементарните ми познания по двигатели и контрукция 8)

Диляне, така, както си го описал излиза, че подобрението ще е при малки и средни натоварвания
(предполагам, неволна грешка в бързината). Отвори нАучния си труд за системите за променливо
газоразпределение и/или си начертай една бърза диаграма на фазите и ще видиш какво имам предвид. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 13 Юли 2006, 18:58

аz много нераzбирам и аz ама вапроса ми zа електртоника , ваzдух и гориво остава :?:
те са непроменени.....
както каzа някой ве4е zасе4ете с Гтеха на сток иеска и zасе4ете с променени валове според мен 6те е едно и са6то . Евентуално времената 60/100км/ч на 4та и 80/120 на 5та предавка биха се променили по мое мнение....
А моге ли ГТеха да дава гре6ки и наистина ли иеските 150 к.с. дават времена 7.8 ?
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Юли 2006, 19:54

би трябвало да има голяма промяна защото като ускоряваш за 400м държиш колата само в някакъв диапазон обороти (в зависимост как е настроена кутията rpm drop... ) и ако го оптимизираш точно него за сметка на ниските, ще има разлика според мен... както и ако караш на писта също... след такава намеса трябва и да се качи максималната мощност...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 13 Юли 2006, 20:56

колеги при М50Б20 можели да се пипат валовете или не,че се запалих нещо :roll: :D
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 14 Юли 2006, 11:57

Трябва да се правят допълнително раздвижни колела, а М42 е окомплектован заводски с такива. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 14 Юли 2006, 12:27

Един въпрос и от мен, има ли начин да се разбере дали валовете са пипани или не са, без да отварям да гледам(не че кат отворя ще ми проблесне де)? В смисъл дали има некъв признак!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 14 Юли 2006, 12:55

Molq izvinete me no kredora na toq komp ne raboti , a nqma otkade drugade da pi6a.Obe6tavam da sam maximalno kratak ::

Popitah edin priqtel kojto "malko" gi razbira dvigatelite.Ta ne sam bil savsem prav.Toj obqsni 4e kato sa po rano otvarqt ednite i po kasno zatvarqt drugite i se zasi4at taka pri visokite oboroti se polu4ava kato te4enie , vsmisal 4e benzina se vsmukva v zilindrite s po golqma sila => vliza pove4e benzin za po-malko vreme i kolata varvi i gori pove4e , no problema 6te e v niskite oboroti za6toto togava nqma kakvo da tegli benzina....nqma tqga i parite se zavihrqt,obarkvat i t.n.

Tova razbrah az ot obqsnenieto mu.....

A ina4e 6te primerq moqta po Gteha tiq dni i 6te pi6a , 6toto mi be6e izkarala edni danni......
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Юли 2006, 13:24

не безина се всмуква с по-голяма сила, а се повишава пълненето на цилиндрите с въздух като процент от обема им ( volumetric efficiency) и за това влиза повече бензин.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 15 Юли 2006, 12:00

bravo написа:Molq izvinete me no kredora na toq komp ne raboti , a nqma otkade drugade da pi6a.Obe6tavam da sam maximalno kratak ::

Popitah edin priqtel kojto "malko" gi razbira dvigatelite.Ta ne sam bil savsem prav.Toj obqsni 4e kato sa po rano otvarqt ednite i po kasno zatvarqt drugite i se zasi4at taka pri visokite oboroti se polu4ava kato te4enie , vsmisal 4e benzina se vsmukva v zilindrite s po golqma sila => vliza pove4e benzin za po-malko vreme i kolata varvi i gori pove4e , no problema 6te e v niskite oboroti za6toto togava nqma kakvo da tegli benzina....nqma tqga i parite se zavihrqt,obarkvat i t.n.

Нещата няма да седят точно по този начин...Точно при високи обороти по-ранното затваряне на
всмукателния/те клапан/и няма да влияе особено положително, тъй като това ще се отрази
отрицателно на резонансното донапълване на цилиндъра с прясна гориво-въздушна смес,
а по-късното отваряне на изпускателния клапан ще попречи на доброто отвеждане на
отработилите газове, съпътсвано с повишено налягане.
При малък товар (и ниски честоти на въртене), обаче скоростта на потока е ниска,не може да
се използва инерцията за донапълване на цилиндъра и по-ранното затваряне на всмукателния
клапан може да доведе до по-добро напълване с прясна гориво-въздушна смес. При тези
режими, обаче, количеството на остатъчни газове в цилиндъра е високо (оттичането е
недобро), скоростта на горене е ниска и е нужно повече време за оптимално изгаряне на
работното вещество...Добавянето на "аванс" на всмукателния и "забавянето" на
изпускателния валове ще доведе до увеличаване времето за изгаряне на гориво-
въздушната смес (със съответстващите корекции на ъгъла на изпреварване на запалването),
съпътсвано от по-ефективна положителна работа (повишаване на мощностните характеристики)
и по-добро оттичане на отработилите газове.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Юли 2006, 15:36

мисля, че браво не е писал за ранно затваряне, а за увеличаване на припокриването или както се нарича (не знам не ми е специалността това)... ранно отваряне и късно затваряне е писал той?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 17 Юли 2006, 12:43

Ами, увеличаването на прeпокриването (overlap) в случая ще се получи с ранно отваряне (съпътстващо го
затваряне) на пълнителния клапан и късно затваряне (съответно отваряне) на изпускателния. Което е
идентичен с описания в предишното ми мнение случай.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Юли 2006, 14:25

ахаа. вярно, че той няма как да промени продължителността, това ми убегна... :yes:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook