318 tds - насока за проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318 tds - насока за проблем
mgate написа:
ми хайде като не си виждал нещо не спамиhttp://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=18 те това е
Има демпфер шаибата колега.Със бас без ,има си .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: 318 tds - насока за проблем
mgate написа:metodi80 написа:Ако става дума за това почукване , което се чува от време на време , то това не е от повдигач !
Иначе М41 си има демпферна шайба .... , но този звук не бих казал , че е от нея .... Ако тази шайба е разбита ще имаш вибрации в мотора и съответно в купето ... Не става ясно дали си свалял ремъците , свали ги , възможное почукването да е от амортисьорчето на обтягащия механизъм на ремъка ... Следващия елемент е верига и ангренажна система и да ти кажа звука много ми напомня точно на това ....
колега това което го гледате в оема не е демпферна шайба ,като на м51 с гумен тамнпон по средата ,който като се скъса почва да трака ,на м 41 е изцяло метална ,ако някой ентусиаст си сложил допълнително браво на него но до сега такова нещо не съм виждал. Поздрави
Като част - vibration damper (демек демпферна шайба) съществува при М41 , друг е въпроса точно как е устроена и дали има разлика с тази на М51 .... Не стана ясно в крайна сметка колегата стигнал ли е до някъде ...
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: 318 tds - насока за проблем
Ами откарах я на майстор. Отвориха двигатела и казаха, че не е нито от повдигачи, нито от ролки, за веригата са почти сигурни че не е и от нея, казаха че най-вероятно е от някакво оптягащо амортисьорче на веригата, изпускало чат пат и тракало така. Проблема не е оправен все още, ще пиша.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 318 tds - насока за проблем

Следващия път като правиш клипове нека са на отворен преден капак. Така ще се чуе по-добре какво чука и как чука. Също ще е добре да е с колкото се може по-високо качество клипа.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: 318 tds - насока за проблем
На отворен преден капак е правен...За по-високо качество, освен да викна някой филмов оператор колега.
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: 318 tds - насока за проблем
Проблема е отстранен!
Болеста се наричаше: Хидравличен оптегач на ангренажната верига.
В Ауто плюс струваше 70 лв. въпросния оптегач.
Но самата процедура по разкачане и събиране на двигатела е доста. Като го събраха сега, изникна нов проблем: Почна да мени оборотите, допреди това стрелката не мърдаше...
Болеста се наричаше: Хидравличен оптегач на ангренажната верига.
В Ауто плюс струваше 70 лв. въпросния оптегач.
Но самата процедура по разкачане и събиране на двигатела е доста. Като го събраха сега, изникна нов проблем: Почна да мени оборотите, допреди това стрелката не мърдаше...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 318 tds - насока за проблем
levskifans написа:Проблема е отстранен!
Болеста се наричаше: Хидравличен оптегач на ангренажната верига.
В Ауто плюс струваше 70 лв. въпросния оптегач.
Но самата процедура по разкачане и събиране на двигатела е доста. Като го събраха сега, изникна нов проблем: Почна да мени оборотите, допреди това стрелката не мърдаше...
кАжи сега, че си сменил само обтегача, а другото си го оставил старото.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318 tds - насока за проблем
levskifans написа:Проблема е отстранен!
Болеста се наричаше: Хидравличен оптегач на ангренажната верига.
В Ауто плюс струваше 70 лв. въпросния оптегач.
Но самата процедура по разкачане и събиране на двигатела е доста. Като го събраха сега, изникна нов проблем: Почна да мени оборотите, допреди това стрелката не мърдаше...
При Иван ли е колата ?
Ако неможе да се справите ,кажи му да ми чукне ,мисля имам плочка за проба и продан.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: 318 tds - насока за проблем
След смяната на веригите и двата плъзгача и центровка, колата се съживи. Проблема е решен.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани