проблем с гнп....
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
проблем с гнп....
скоро сложих двигател 2,5тдс от е34 93-та година на моят компакт е36 и колата понякога си пали както трябва а понякога пали и гасне и ми казаха че това е от ел.блок на гнп-то(излишното ми гориво е отгоре) какво мога да направя ? ...или само да търся да си купувам втора ръка или нов блок ? ако някой може да ми каже орентировъчна цена на нов блок и втора ръка ?

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с гнп....
troublemaker написа:скоро сложих двигател 2,5тдс от е34 93-та година на моят компакт е36 и колата понякога си пали както трябва а понякога пали и гасне и ми казаха че това е от ел.блок на гнп-то(излишното ми гориво е отгоре) какво мога да направя ? ...или само да търся да си купувам втора ръка или нов блок ? ако някой може да ми каже орентировъчна цена на нов блок и втора ръка ?
Уточняващ въпрос.
1. Студена или топла пали и гасне?
2. Мени ли оборотите на място като е топла/студена?
3. Претриса ли на място/в движение?
Така като каже някой някакви диагностики само докато гледа двигателя е доста забавно.
Хубаво щеше да е преди да сложиш мотора в коша, да го почистиш, отвориш и ревизираш, изпратиш помпата и дюзите на Пресиян в Габрово за профилактика. Така трансплантацията щеше да е добре направена и щеше да си наясно в какво състояние е мотора.
Какво можеш да направиш. Огледай за теч по маркучите за обратната нафта или най-добре ги смени. 1м маркуч е 7лв. Ако някой маркуч сълзи, то вкарва въздух и от там студения/топлия старт може да се ебава. След като отговориш на уточняващите въпроси ще можем да разгледаме пак боба и да дадем по-точна диагноза

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
всичко е почистено и прегледано,маркучи,дюзите и гнп-то(самата помпа е перфектна),но пистите на самата плочка са износени.Няма значение топла или студена,понякога пали без проблем а понякога пали и изгася веднага,претрисане няма.....

Re: проблем с гнп....
Няма електронен блок с писти и да не са му износени ей така като ги гледаш само иначе не мени ли обороти на празен ход не обвинявай пистите за гасенето или поне е много малко вероятно. Нов ел. блок е около 1000 пари, втора ръка различно но е тото да намериш читаво управление. Ба тоя компакт не дига ли предницата като тръгваш по-серт бе приятелю 

- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
ами като запали мени оборотите отначало,после си се наместват,а това дето пали и гасне не виждам от какво друго да е.....Иначе за вървенето е лудница
до 3-та включително иска да къса 17-ките 



Re: проблем с гнп....
и моята е така но е автоматик
пали като чакмак после си мени оборотите и като пусна спирачката гасне
сега ми чистят електрониката на гнп-то
ще пиша какво е станало после
пали като чакмак после си мени оборотите и като пусна спирачката гасне
сега ми чистят електрониката на гнп-то
ще пиша какво е станало после
- mimo1987
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: проблем с гнп....
Имах същия проблем колега взимаш цяла помпа гледаш и номера и сменяш само електрониката (плочката) даржи се на 4 болта.Моята е 993 накрая, можеш сам да си я смениш после малко предвариение може да и дадеш буташ малко напред и си готов ако не върви на маистор.
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с гнп....
troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...
Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: проблем с гнп....
Zubcho написа:troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...
Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?
Иво ако са тия маркучи или връща нафтата постоянно и няма да пали никога както трябва.Нямат общо с проблема.
Ел.магнитният клапан на помпата:
-може да има хлабава връзка към него;
-може да има проблем със самият клапан и котвата му;
Може и да са му набутали калпава плочка на колегата.
Окислена букса на датчика на коляновият вал.Окислена букса на плочката.
п.п. колега днес ти четох темата в тунинг раздела ,нямам право да пиша там и питам тук...намерихте ли радиатора(топлообменник) за охлаждането на маслото на малкият дизел? просто ми стана интересно

и други бисери имаше там,може да ги обсъдим на лично ако искаш ,и да разкажеш какво си постигнал с малкият тдс


by ''kompleksa''
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
не е от гнп-то ,компа не хваща никаква грешка,не смуче въздух от никъде....чудя се да не е нещо от кабелите......и ще проверя датчика на коляновия вал 


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: проблем с гнп....
Остави тоя колянов вал. Виж си отгоре на помпата има едно кабелче (захранването) на помпата ако това кабелче не е свързано няма палене. Каква е вероятността от вибрацийте да се размества ако не е стегнато?
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: проблем с гнп....
troublemaker написа:не е от гнп-то ,компа не хваща никаква грешка
щом казваш



чакай ти диагностиката да ти хване примерно
-затлачена котва на ел.магнитният клапан;
-хлаваба връзка на тоя клапан;
чудя се да не е нещо от кабелите
много е вероятно
не ,че не съм виждал и то скоро ''специалист '' с лаптоп,който хвана износена хидравлична ос на гнп...и си мислише ,че ние сме паднали от небето,накрая се оказа съвсем друго.

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с гнп....
ivan. написа:Zubcho написа:troublemaker написа:Смених си помпата цчлата,колата пали от четвърт и не мени оборотите,но когато си иска пали и изгася,а понякога пали бе проблеми и немога да разбера от какво може да е това...
Маркучите за обратната нафта как са? Има ли въздух в маркуча (прозрачния) преди ГНП?
Иво ако са тия маркучи или връща нафтата постоянно и няма да пали никога както трябва.Нямат общо с проблема.
Ел.магнитният клапан на помпата:
-може да има хлабава връзка към него;
-може да има проблем със самият клапан и котвата му;
Може и да са му набутали калпава плочка на колегата.
Окислена букса на датчика на коляновият вал.Окислена букса на плочката.
п.п. колега днес ти четох темата в тунинг раздела ,нямам право да пиша там и питам тук...намерихте ли радиатора(топлообменник) за охлаждането на маслото на малкият дизел? просто ми стана интересно![]()
и други бисери имаше там,може да ги обсъдим на лично ако искаш ,и да разкажеш какво си постигнал с малкият тдс
Иванчо, питам го така колегата, защото аз имах теч от ГНП, който не бях забелязал. И колата ми палеше без проблем сутрин, и 1 път на 2 седмици, когато беше спряна под наклон с предницата нагоре, не искаше да пали. Въртеше и толкова. Това поради въздух преди ГНП.
Пак почваш да палиш моторите, като се заговори за ТДС

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани