Как да узаконя DRL
Модератор: Общи модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Как да узаконя DRL
Това ,че говорим за различни видове дрл е друг въпрос.Тези диодни безбожно скъпи боклуци са част от далаверата на закона.Отделно в закона не пише да се ползват диодни или задължително доп. монтирани дрл-и ,все пак VAG и френските излизат заводско с нажежаеми крушки за дрл.
П.П. Аз съ за ползването на ДРЛ ,но имам собствени наблюдения ,че синкавата светлина на диодите и тази на ксенонови къси е доста измамна и не си върши работат при наличието на слъчеви отблясъци от стъкло или хромиран детайл по предницата.
П.П. Аз съ за ползването на ДРЛ ,но имам собствени наблюдения ,че синкавата светлина на диодите и тази на ксенонови къси е доста измамна и не си върши работат при наличието на слъчеви отблясъци от стъкло или хромиран детайл по предницата.
Re: Как да узаконя DRL
Това, че може да пуснеш дългите на 30% и то само с програми, които заобикалят възможните за активиране официални екстри за Е46 за мен лично нищо не означава. Ако видя някой купил Е46 на когото са му настроени от завода дългите на 30% тогава ще повярвам. Иначе така само си пишем.
А диодите от снимката са с официален номер на БМВ т.е. продават се от тях, колкото и грозни да са в действителност
А диодите от снимката са с официален номер на БМВ т.е. продават се от тях, колкото и грозни да са в действителност
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да узаконя DRL
Eмилио Димитров написа:темата е малоумна - затова.
дрл си е законово установен, пробити брони с диоди или преправени халогени дето светят на майка си в.... е ясно, и за най-малкото дете, че нема как да се узакони. Това е ТЕМАТА. И тъй като всеки обеснява как няма да кара на фарове, което е за една тема само две нива под тази, аз обяснявам как ще карам на такива.Или като всяка тема извън темата след първото мнение не е по-темата.
![]()
Призовавам към мир с акаунтите!![]()
Темата е за тези които искат да си поставят дневни светлини DRL за да се пускат автоматично при запалване на автомобила и по този начин предпазват от глоба. Темата е да внесе информация как може да поставим тези светлини легално и законосъобразно, така че да не получим акт. МОГАТ да се узаконят защото го има в закона и е формулирано, че може да се кара на дневни светлини, а те не е задължително да са само фабрично поставени, тук питам единствено кой е органа който проверява за това и издава евентуално документ. МНОГО ТЕ МОЛЯ СПРИ ДА СПАМИШ НАРЕД !!!! ПРОСТО СПРИ ДА ПИШЕШ, ЖЕЛАЯ ДА ПОЛУЧА ИНФОРМАЦИЯ, НО ТИ ПРЕЧИШ !!! ОТНОВО ИПОЛЗВАМ ДУМАТА МОЛЯ, ПРОСТО НЕ ПИШИ ТУК !
Така, писах на технотест и качам отговор. Това което притеснява е силата на светене, мисля ако се носи документ от производителя всичко ще е наред, но ще изчакам още малко.
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Как да узаконя DRL
Ами тогава да си пишем.Няма как да намериш такъв човек в европа тъй като - за да излезе от завода активирано трябва завода да има нареждане от закона.Такива нареждания има само в 2 страни - Канада (дълги на %) и Швеция (къси на % или на мах) ,БМВ от швеция ще е излязло с вариант 1 или 2 ,но не и 3 (от 3-те варианта при е46) ,а е36 от швеция няма да са активирани тъй като закона им влиза в сила през 1997г. преди това са били други варианти на закона още от 1973г. От тук ги чета нещата http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... oc/drl.pdf
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да узаконя DRL
Моля прочети първия ми пост. Всички светлини които оговарят на тези 3 точки трябва да се признаят за дневни.
Благодаря за мненията все пак и отрицателния оговор е пак отговор. Като получа някакъв отзив от институциите ще пиша. Днес видях още няколко колички с такива без да са фабрични и много им се кефя 


- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Как да узаконя DRL
Ако беше натиснал гугъл, щеше да разбереш следното, че за да се приеме за дневни светлини е нужно: външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм. Площта на светещата повърхност не трябва да е по-малка от 40 кв.см. Също така предни светлини странични габарити и задни габарити трябва да се включват едновременно. Плюс това трябва да има определена светимост на фара, масово се слагат от хора, които познавам с дрл на 30%. Но дали това отговаря на евр. директиви не знам. В българското законодателство се казва "“Дневни светлини” са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му." Т.е. това е понятие равнозначно на "съобразена скорост" и "съобразена дистанция". Понятие, което е разтегливо... и макар за думите ми, че трябва да има правила не отричам това се неща, които да се конкретизират. Затова полицаите могат да разбират дневни светлини само такива, които са фабрично монтирани, а е нормално да е така, защото новите автомобили са масово с такива или другата алтернатива да се кара на къси. Ако днес не е пил кафе може да те изнуди за пари... мисля че е по-важно за момента полицаите да спират тези със спрени фарове. Не вярвам някой да скача ако те види че си пуснал фарове било къси или дълги с дрл... и да скача такъв ти бил късмета, дори да не е за дрл може за всяка една простотия да пише, която му дойде на главата.
Искрено се надявам някой да ти отговори от технотест, но малко ме съмнява, защото това е нож с две остриета. Тъй като много добре са наясно, че има неконкретизиране на някои неща в закона.
и пак повтарям, не спамя и не си търся да се дръвча с когото и да било, но за всичко това можеше да си намериш инфо в нета. достатъчно има - колкото искаш. Успех за узаконяването, макар и да е мисията невъзможна. Надявам се това да те удовлетвори като отговор.
Искрено се надявам някой да ти отговори от технотест, но малко ме съмнява, защото това е нож с две остриета. Тъй като много добре са наясно, че има неконкретизиране на някои неща в закона.
и пак повтарям, не спамя и не си търся да се дръвча с когото и да било, но за всичко това можеше да си намериш инфо в нета. достатъчно има - колкото искаш. Успех за узаконяването, макар и да е мисията невъзможна. Надявам се това да те удовлетвори като отговор.
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Как да узаконя DRL
прочетете това .. мн е интересно и вярно....
http://profit.bg/news/SHest-smeshni,-pa ... age-1.html
http://profit.bg/news/SHest-smeshni,-pa ... age-1.html
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Как да узаконя DRL
© написа:Това, че може да пуснеш дългите на 30% и то само с програми, които заобикалят възможните за активиране официални екстри за Е46 за мен лично нищо не означава. Ако видя някой купил Е46 на когото са му настроени от завода дългите на 30% тогава ще повярвам. Иначе така само си пишем.
А диодите от снимката са с официален номер на БМВ т.е. продават се от тях, колкото и грозни да са в действителност
Ето го релето за е36 в оригинал. Направено и продавано от всеки дилър на БМВ. Вадиш релето за дългите и слагаш това. Даваш на контакт и дългите са на 30%. Включваш къси и дневните гаснат.


- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Как да узаконя DRL
bum_bum написа:Ето го релето за е36 в оригинал. Направено и продавано от всеки дилър на БМВ. Вадиш релето за дългите и слагаш това. Даваш на контакт и дългите са на 30%. Включваш къси и дневните гаснат.Съвсем нормална и законна екстра предвидена за е36.
Това откога го обясняваме с XosetoR!

© написа:Това, че може да пуснеш дългите на 30% и то само с програми, които заобикалят възможните за активиране официални екстри за Е46 за мен лично нищо не означава. Ако видя някой купил Е46 на когото са му настроени от завода дългите на 30% тогава ще повярвам. Иначе така само си пишем.
Отиди в Канада и ще видиш,че всички коли са с така активиран DRL


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: Как да узаконя DRL
наистина не знаех, че БМВ имат такова нещо което наричат DRL и то в Е36
Жалко, че малко са изоставили идеята и са пуснали едва мъждукащи ейнджъл айс малко след това
Хубаво е, че ако ме спрат, вече знам да кажа за къде е произвеждана колата - Канада, пък дали отговарят да "българският" стандарт за DRL - никой не знае


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick