M43 Трудно пали при студен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
M43 Трудно пали при студен двигател
Здравейте,
Имам следния проблем:
При студен двигател (М43B16 09/95) като тръгна да паля върти поне 6 сек. преди да запали. Когато е топла си пали нормално.
След като запали двигателя си работи перфектно.
Сменени са свещите, дюзите са изчистени, сменен е горивния филтър, ходих на диагностика и там няма никакви грешки.
Моля ако имате някои предположения да ги споделите.
Благодаря предварително.
Имам следния проблем:
При студен двигател (М43B16 09/95) като тръгна да паля върти поне 6 сек. преди да запали. Когато е топла си пали нормално.
След като запали двигателя си работи перфектно.
Сменени са свещите, дюзите са изчистени, сменен е горивния филтър, ходих на диагностика и там няма никакви грешки.
Моля ако имате някои предположения да ги споделите.
Благодаря предварително.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M43 Трудно пали при студен двигател
Бензинов регулатор. Изпуска налягането от бенз. рейка. Има доста писано за него. Това е вариант естествено, може и друго да се окаже.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: M43 Трудно пали при студен двигател
Ако диагностиката е читава ОК, колегата ти е отговорил, измери с мултицета датчика на входящия въздух за всеки случай.
Re: M43 Трудно пали при студен двигател
Благодаря за съветите.
Накратко след последното посещение в сервиза, разбрахме, че не е от температурния датчик (сменихме го) и в петък ще се пробват хората от сервиза с работещ регулатор на налягането и друга работеща помпа. Та тогава се надявам да стане ясен проблема.
Лек ден
Накратко след последното посещение в сервиза, разбрахме, че не е от температурния датчик (сменихме го) и в петък ще се пробват хората от сервиза с работещ регулатор на налягането и друга работеща помпа. Та тогава се надявам да стане ясен проблема.
Лек ден
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани