подложка на блок?
Модератор: bum_bum
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
Малко снимки от вчера и днес!!!
http://picbg.net/u/68955/52162/654696.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654697.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654698.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654699.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654700.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654701.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654702.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654703.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654704.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654705.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654706.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654707.jpg .Днес, с колегата, качихме главата и започнахме да наместваме зъбните колела на разпр. валове. На изпускателния вал, преработен от бивш смукателен от безван. мотор, беше направена втулка поради изтърван размер и втулката се оказа стегната, затова зъбн. колела се въртяха трудно около нея. След 1/2 час шкурене имаше успеваемост. Проблемация имаше и със смукателния вал, който е от м54 в 30, на който трябваше да се скъси оста на шлиците със 7 мм. Благодарение на съвета на колегата maxpawer и шлайф, нещата си дойдоха на място. После зацепихме валовете по белези от оригиналните валове, зацепихме вануса и направихме тест с въздух - даде 10 мм отклонение при вкл. на вануса при минимум 8 мм. Снимал съм как застават квадратите при центровката. Предполагам, че ще се ориентирате в снимките! Работният ден приключи в 20:30 часа с чаша бира в квартално заведение. Ще продължа по-другата седмица след кратка, но заслужена почивка!!!
http://picbg.net/u/68955/52162/654696.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654697.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654698.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654699.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654700.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654701.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654702.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654703.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654704.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654705.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654706.jpg ,
http://picbg.net/u/68955/52162/654707.jpg .Днес, с колегата, качихме главата и започнахме да наместваме зъбните колела на разпр. валове. На изпускателния вал, преработен от бивш смукателен от безван. мотор, беше направена втулка поради изтърван размер и втулката се оказа стегната, затова зъбн. колела се въртяха трудно около нея. След 1/2 час шкурене имаше успеваемост. Проблемация имаше и със смукателния вал, който е от м54 в 30, на който трябваше да се скъси оста на шлиците със 7 мм. Благодарение на съвета на колегата maxpawer и шлайф, нещата си дойдоха на място. После зацепихме валовете по белези от оригиналните валове, зацепихме вануса и направихме тест с въздух - даде 10 мм отклонение при вкл. на вануса при минимум 8 мм. Снимал съм как застават квадратите при центровката. Предполагам, че ще се ориентирате в снимките! Работният ден приключи в 20:30 часа с чаша бира в квартално заведение. Ще продължа по-другата седмица след кратка, но заслужена почивка!!!
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
Днес пращах окомплектована глава на един колега и видях случайно,че на моя мотор съм обърнал обтегача на горната верига на обратно.Явно пак ще тренираме центровка и зацепване на ванос .Сега един въпрос -понеже като купувах смукателния вал от м54в30 ми дадоха и изпускателния от същия мотор,някой знае ли на колко градуса е дюрейшъна ?Става въпрос за изпускателен вал на м54в30.Че след много гледане вече имам идея,как ще стане смукателен за ваносов мотор срещу не много пари.Лифта ми излиза,че е същия като стоковите,но ако е на 240 гр. ще жертвам някой лев за преправяне
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
Доколкото разбрах,те също спорят колко е-от 225,228,240 до 244 гр.обаче къде е истината ?
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: подложка на блок?
тук пак има информация, която потвърждава по-горната, но доколко е вярна
а тук ве4е с тия градуси е някакъв ъпгрейд
а тук ве4е с тия градуси е някакъв ъпгрейд
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
А това за м50 ,че изпускателния е на 240 гр. вярно ли е ,и само на в25 или и на в20 без ванос?И другото озадачаващо е ,че на м54в25 смукателния е на 228 гр.,а изпускателния на 244?Някой беше писал,че така се кмпенсира скапана изпускателна система.Няма ли от къде да се вземе сигурно инфо?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: подложка на блок?
Не съм 100% сигурен но май не беше 244* изпускателният вал на М54-ката. Но не споря понеже може и да греша така наизуст. Нека кажат по запознатите колегиbavar4o.70 написа:А това за м50 ,че изпускателния е на 240 гр. вярно ли е ,и само на в25 или и на в20 без ванос?И другото озадачаващо е ,че на м54в25 смукателния е на 228 гр.,а изпускателния на 244?Някой беше писал,че така се кмпенсира скапана изпускателна система.Няма ли от къде да се вземе сигурно инфо?
Последна промяна slavianko на 01 Авг 2012, 0:11, променена общо 3 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: подложка на блок?
То си го пише но няма кой да чете
Join Date: Jul 2008
Location: FLA
Posts: 2,570
My Ride: Z3
View My Garage Factory
M52TU 228 inlet With 9.0mm lift 244 exhaust With 9.0mm lift all engines
M54 228 inlet With 9.0mm lift 244 exhaust With 9.0mm lift up to B25
M54 240 inlet With 9.7mm lift 244 exhaust With 9.0mm lift for the B30 Engine
Shrick
248/248 : 10.0mm/10.0mm (Schrick NA)
264/248 : 10.5mm/10.0mm (Schrick NA)
248/256 : 10.0mm/10.4mm (Technik FI)
Join Date: Jul 2008
Location: FLA
Posts: 2,570
My Ride: Z3
View My Garage Factory
M52TU 228 inlet With 9.0mm lift 244 exhaust With 9.0mm lift all engines
M54 228 inlet With 9.0mm lift 244 exhaust With 9.0mm lift up to B25
M54 240 inlet With 9.7mm lift 244 exhaust With 9.0mm lift for the B30 Engine
Shrick
248/248 : 10.0mm/10.0mm (Schrick NA)
264/248 : 10.5mm/10.0mm (Schrick NA)
248/256 : 10.0mm/10.4mm (Technik FI)
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: подложка на блок?
Аз чета други работи и не мисля че е 244 градуса
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mitrax
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: подложка на блок?
държи ли подложката ?
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
След като никой не отговори на въпроса в темата,минах на ис-ви бутала,фрезовани и без подложка.Нагоре съм го описал,има и снимки.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: подложка на блок?
Колега кво стана щото така и не разбрахме,мотора бачка ли ,какви коне даде ,какво що?
п.п. А от какъв дизлеов мотор си ползвал колянов вал? От кое м57 д25 или д30?
п.п. А от какъв дизлеов мотор си ползвал колянов вал? От кое м57 д25 или д30?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
Мотора е готов преди 2 месеца,но няма къде да го сложа.Сега седи в склада ,покрит с дъждобран готов за вграждане.Моето комби за 6 месеца претърпя 2 трансформации -от 2.0 на 2.3 и сега -2.5. и повече не искам да го разглобявам,че се изпочупиха букси и накъсаха кабели,плюс това за семейно комби се движи доста добре.Не съм спрял до тук.Търся купета,но излизат не в Пловдив,а цената на километър беше 1лв. на км. за платформа.На 3.0 -я мотор ,коляновия вал е от м 57д30 диезел и е преправян доста сериозно за да се сложи в бенз. блок.Виж на снимките челно на мотора-4хексаболта на шайбата на к.в..Излиза доста по- евтино от бенз. к. в. на м54в30.Но всеки си има мнение,моето не го налагам на никой.Ако някой не иска да се използва опита ми ,нека открие топлата вода наново,както направих аз.Успех на всички!
Re: подложка на блок?
bavar4o.70 написа:Мотора е готов преди 2 месеца,но няма къде да го сложа.
мятай го в е30
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: подложка на блок?
Нямам е 30. Дай някое тънко,ако имаш в повече?
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани