Проблем с палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Проблем с палене
Здравейте, колеги. От няколко дни колата ми пали доста трудно. В момента няма къде да ида на диагностика до петък. Като дам на контакт всичко си е нормално, но върти по 20-30 секунди докато запали, а понякога дори не пали. Като извадя ключа, заключа колата и след това я отключа и пали доста по-лесно. Възможно ли е да се нуждае от обучение на ключа? 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с палене
Щом върти - едва ли е проблем с ключа. По-скоро ми звучи като недостиг на гориво...
След като запали работи ли нормално? Има ли давене във високите обороти? Колко нафта имаш в резервоара?
След като запали работи ли нормално? Има ли давене във високите обороти? Колко нафта имаш в резервоара?
Si non confectus, non reficiat.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем с палене
И според мен проблемът е в горивната система. 

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
Има около 30-35 литра гориво в резервоара. Като запали няма никакви проблеми нито в работата на мотора на свободна скорост, нито в ускорение. Работи перфектно. Възможно ли е като не е ключ да е от гумички на дюзите? Иначе ясно, че може да е клапан на рейла или помпа за високо налягане.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем с палене
Няма да е лошо една диагностика да и направиш.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
Току що се връщам от диагностика. Ниско налягане в рейла. 

- borkotot
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D E46 150 k.s.
Re: Проблем с палене
Ниско налягане в рейла - много вероятно да са дюзи. От личен опит говоря
Re: Проблем с палене
Ниско налягане в рейла се получава от няколко неща - трансферна помпа в резервоара, електрическа помпа под седалката, клапан за регулиране налягането в рейката, дюзи... Измерете налягането на помпата под седалката, трябва да е над 3.5 бара. Проверете дали помпата в резервоара подава към помпата под седалката....
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
Сега се връщам от автосервиза. Колата пали от четвърт оборот.
Смениха ми само гумички на дюзите) за 8 лв. 


- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем с палене
Трябва да се радваш, че си минал по бедност....
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
Колеги, минаха няколко седмици през, които колата палеше без проблем и сега пак пали много трудно!
Не съм от София и е сложно с истинската диагностика. Какво мога да направяБ 


Re: Проблем с палене
sannikolaus написа:Колеги, минаха няколко седмици през, които колата палеше без проблем и сега пак пали много трудно!Не съм от София и е сложно с истинската диагностика. Какво мога да направяБ
Махаш маркучите за обратна нафта от дюзите и започва някой да върти стартера, а ти гледаш дали излиза гориво от някоя от дюзите.
Споделяш резултата и мислим натам.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Проблем с палене
Колега, ниско налягане се получава и когато ти е замърсена системата,по която минава дизела. Виж дали с газ или бензин може да прочистиш системата на горивопровода или да прочистиш самите тръби.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с палене
... или датчика за налягане на нафтата в рейла се е възнесъл...
Si non confectus, non reficiat.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
А възможно ли е да е от релето на помпата в резервоара? Кажете ми номер на датчика на рейла, моля! 

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани