резистор на перка климатик

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

резистор на перка климатик

Мнение от La4u » 30 Юли 2012, 14:10

Става дума за е30 с климатик, м40 ако е от значение
Някой знае ли какви са му точните характериски, на резистора на климатичната перка, който определя бързата и бавна степен?

Мерси
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: резистор на перка климатик

Мнение от ico318 » 30 Юли 2012, 16:03

1 ом 50 вата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: резистор на перка климатик

Мнение от nikocom » 30 Юли 2012, 16:07

Режи и връзвай директно колега :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: резистор на перка климатик

Мнение от Vasko_BP » 30 Юли 2012, 17:14

nikocom написа:Режи и връзвай директно колега :yes:

Страшно градивно. Скраперей си по твойта :bang:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: резистор на перка климатик

Мнение от nikocom » 30 Юли 2012, 17:56

Имам предвид да изолираш съпротивлението и като ти включва перката да включва директната степен на перката тоест втора а не да я вържеш да върти постоянно .Не мога да разбера като се изказваш като разбирач защо питаш тук?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: резистор на перка климатик

Мнение от GEORGIEV » 30 Юли 2012, 18:09

да бе вярно,в БМВ как не са се сетили ,ми се занимават с тез резистори :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: резистор на перка климатик

Мнение от nikocom » 30 Юли 2012, 18:19

GEORGIEV написа:да бе вярно,в БМВ как не са се сетили ,ми се занимават с тез резистори :yes:



Не бе поръчайте си за тоя ладов м40 перка с резистор и от Дару кар ако искате .Без тоя резистор просто времето на работа на перката е по кратко и не е проблем .

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: резистор на перка климатик

Мнение от GEORGIEV » 30 Юли 2012, 18:21

nikocom написа:
GEORGIEV написа:да бе вярно,в БМВ как не са се сетили ,ми се занимават с тез резистори :yes:



Не бе поръчайте си за тоя ладов м40 перка с резистор и от Дару кар ако искате .Без тоя резистор просто времето на работа на перката е по кратко и не е проблем .

е че кво общо има м40,то и м20 е същия ....
и кое време е по кратко,че не се сещам :mhihi:
Изображение

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: резистор на перка климатик

Мнение от La4u » 30 Юли 2012, 18:57

Нека си е ладов М40, нямаме всички пари за хубави нови двигатели ...
А иначе, в момента е вързана директно и съм с 2 бързи степени. Но както Ники каза в своята тема, много се напгрява бушона и гърми
(ментелив замина за 10 сек, оригиналния цял ден си кара и оставих колата със здрав бушон :mhihi: )
Другото което е, много шуми перката, дразнещо и товарещо двигателя.
Странното е , че Ники си взе оригинален резистор, но и на него тръгва директно на втора степен ... може да е сбъркал с връзването

Иначе мерси на "ico318".

GEORGIEV спомена, че резисторите на е36, е34, е39 има шанс да са еднакви. Някой да подкрепи или оспори това ?

http://forum.bmwpower-bg.net/viewtopic.php?p=2683945&sid=b23fe7d2466c1a84a14fdc5f8f5e1f4f
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: резистор на перка климатик

Мнение от M10 » 30 Юли 2012, 22:58

На Е39 не бяха ли два резистора - 0,5ома за първа и 0,2 ома за втора :dunno:
Резистори се намират... по около 5-6лв са 50W в магазините за електроника :ok: За 5лв е смешно да се правят такива цигании :kuku:

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: резистор на перка климатик

Мнение от La4u » 31 Юли 2012, 1:10

M10 написа:На Е39 не бяха ли два резистора - 0,5ома за първа и 0,2 ома за втора :dunno:
Резистори се намират... по около 5-6лв са 50W в магазините за електроника :ok: За 5лв е смешно да се правят такива цигании :kuku:



Това исках да разбера, дали има смисъл втора употреба оригинал или от магазин за 5-6 лв
Ще отскоча до конрад ;)

ПС:Каква е раликата между 1Ω 50W 1% И 1Ω 50W 5%
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: резистор на перка климатик

Мнение от M10 » 31 Юли 2012, 14:03

Процентите са толеранса - в какви граници от този един ом може да варира реалното съпротивление. Вземай този който е по-евтин или пасва по-добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.11.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 is

Re: резистор на перка климатик

Мнение от tppt » 31 Юли 2012, 14:17

Здравейте колеги,
Искам само да оточня няколко неща:
1. Резистора е със стоиност 1 ом, но е термо с голямо топло отделяне, затова седи капсулован в металния корпус до перката за да го обдухва и да отнема отделената температура. Този резистор наподобява реостат/съпротивление от намотан проводник, но в случая с фиксирана стойност 1 ом/.
2. Ако внимателно разкъпсоловате металната "коруба" на резистора ще достигнете до керамично тяло, в което е проводника, а в долната част ще откриете термопредпазител, в кварцов пясък. / Аз лично имах проблем с първа степен, проблема при мен лично беше в този термопредпазител. Термопредпазителя го премахнах и двата края ги свързах на късо, по този начин се шунтира термопредпазителя, по добрия варянт е да си купите такъв не е пове4е от 2 лева (мисля, че беше на 110 градуса ако някой го интересува какъв е точно ще го потърся) и да го запоите, за да имате и теропредпазител, но ви предупреждавам, че запояването на двете плочи, на които е бил зеварен(прилича на точкови заварки) предпазителя хич не е лесна работа. /
http://www.snimka.bg/?album;aid=692721
3. Термопредпазителя е втори предпазител и при изгарянето му първа степен не работи защото съпротивлението от 1ом практически става безкраино голямо и неможе да протече ток, а основния предпазител е здрав и няма признак, че проблема е във веригата на първа степен. /Ако сте разкъпсоловали резистора може да измерите термопредпазителя с мултицет на скалата за проверка на късо съединение (където пищи :)
3.1. Ако е здрав предпазителя ще е пълно късо( ще свири :)
3.2. Ако е дефектирал ще е безкраиност (няма да ина съпротивление, няма да свири :)
/Предполагам, че който има проблем с първа степен е от този термопредпазител препоръчвам ви да го проверите, а най-лесния върянт за проверка без да правите каквато и да е интервенция върху резистора е следната: просто взимате един мултицет пускате го да мерите късо (пищялката) и се хващате на двата крака на резистора трябва да е късо (да пищи), не единия крак са две жици а на другия е една, там където саа двете е изхода и на първа и на втора степена, еденичната е входа за първа степен /всичко това е образно казано само да ви стане ясно защо работи втората степен и защо не работи първата/
4. Разликата при съпротивленията 1Ω 50W 1% И 1Ω 50W 5% процент на пройзводствена грешка или иначе казано точност. 1Ω 50W 1% е по-точното съпротивление клони приблизирелно към 1Ω , докато 5% може да е от 0,95Ω до 1,05Ω , но тук няма да ти трябва такава точност това е за друг вид оборудване. Трябва ти съпротивление което да може да отделя много топлина и да не изгори :)

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Re: резистор на перка климатик

Мнение от La4u » 01 Авг 2012, 10:13

Благодаря за изчерпателния отговор :yes:
Значи ще се ориентирам към 1% ;)

Само трябва да намеря резистор с 2 крачета от едната страна и 1 от другата ;)
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: резистор на перка климатик

Мнение от Rumburak » 01 Авг 2012, 11:53

La4u написа:Благодаря за изчерпателния отговор :yes:
Значи ще се ориентирам към 1% ;)

Само трябва да намеря резистор с 2 крачета от едната страна и 1 от другата ;)


Справка за част

Номенклатурен номер : 17401373177
Описание : съпротивление
Ед. цена (с ДДС) : 49.14 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
ето в кои серии се използва : http://bmwfans.info/parts/catalog/17401373177/

А ето и малко снимки как изглежда новичък:

Изображение нов
Изображение нов
Изображение разкостен стар и нов до него
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook