Въпроси при трансплантация на климатик
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Egoist написа:а като количество колко събира от 134 ?
от 750 до 820....


Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Здравейте колеги,присадих на моята е30ка климатик от комби 1993г. с един дат4ик на дехидрататора с 2 кабела,когато пусна климатика вентилатора трагва на 1ва скорост,2ра така и не се появява,(дори и след 22 26 бара) инъ4е от дат4ика на радиятора си трагва като направя мос4е,но на климатик не.???Дали пресостата се е скапал нещто или немога да разбера кой тря да пусне тази 2ра скорост?
....Благодаря ви...

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
neron4ev написа:Здравейте колеги,присадих на моята е30ка климатик от комби 1993г. с един дат4ик на дехидрататора с 2 кабела,когато пусна климатика вентилатора трагва на 1ва скорост,2ра така и не се появява,(дори и след 22 26 бара) инъ4е от дат4ика на радиятора си трагва като направя мос4е,но на климатик не.???Дали пресостата се е скапал нещто или немога да разбера кой тря да пусне тази 2ра скорост?....Благодаря ви...
няма кой да я пусне,климатика работи само с 1-ва степен на перката


Re: Въпроси при трансплантация на климатик
ок,ама така дига налягане и ми изби през 6туцера , духа и по слабо ,мм такова хладко а е зареден 800гр( Р134а),маистора вика няма6 2ра степен.Сега размених от табалцето кабелите да трагва дирекно с 2ра. степен и е ледник,ма незнам ако пусне и от водня радиатор ко 6те стане 

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
то тва може да е от затлачен радиатор примерно,неможе да обдухва хубаво на 1-ва и затова дига налягане, и сега с тая втора вече обдухва ....
при мен на 1-ва си е екстра,обдухва,включва изключва,3.5 градуса на духалките вътре.....
при мен на 1-ва си е екстра,обдухва,включва изключва,3.5 градуса на духалките вътре.....

Re: Въпроси при трансплантация на климатик
хммм,воден нов,на климата нов италянски,виското малко злее,на духалките бе6е14,5г,сега е 6 7г.странно дали заради виското....?ма не ми грее наи много доо 12 и 2...верно 4е не се 4ува ве4е тва виско ама....
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Същия проблем, оказа се затлачен дехидратор!
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Самнявах се че може да е от него,все пак като го гледам е оригиналния,маистора вика че е ок ,ноо...Колега би ли споделил от каде си намерил дехидрататор,говорим за този с единия датчик,че като знам колко време и какаф филм беше с тарсенето на радятор по магазините на Шумен, .......Като кажа е30 и климатик иии...... 

- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Тоя с единия датчик го има в Авто Плюс и е 50тина лева приблизително.

- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Слагам линкчета към темите на Rumburak и La4u, за по голямо олеснение:
резистор на перка климатик - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=307545
Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30 - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=260782
резистор на перка климатик - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=307545
Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30 - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=260782

Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Филма продалжава
,.Така,е30ката ми е с двигател м42 от е36,с компресор за е 36,климати4ната система е от е30 с м40б16 комби 1993г.Намерих дехидрататор,такмо се вращам от маистора неще да го сменя!Проблема бил в компресора,бил мощен за системата на е30(доколкото знам,е36 с м42 сабира пак около800г фреон)!!! Та вапроса ми е какаф компресор да тарся от м40б16 е30,стоиката не пасва има голямо разминаване на шаибите.......ако някои се е збласквал с подобен проблем моля да сподели
.....2 години се ма4а и се нестава.Сега ме кара да вземам пресостат от е 36 двоен и да правя перката на 2 степени,но пак можело да е високо налягането.Мисля 4е е по добре да тарся,някаф компресор по слаб ли незнам ве4е....Вазможно ли е да идва мощен за системата на е 30???


Re: Въпроси при трансплантация на климатик
То като гледам при теб не е филм,а няква драма с долнопробен Артист!Вземи смени "МАЙСТОРА"!,за да може драмата да приключи с хепиенд за теб!Компресора си е точния!При 30-ската вентилатора също е с 2 скорости,но дори и да работи само на 2-ра не трябва да има ядове,то зареждане е едно ама да направи "хладилна настройка" явно не е по силите на всеки "майстор".Имам лична молба:моля те накарай "майстора" да ти обясни как е преценил че компресора е по-мощен?
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Въпроси при трансплантация на климатик
Дигам темата от мъртвите, защото редя климатика и съм наснимал инсталацията за да не се мъчат други колеги.
Ето какво е нужно да наредите по инсталацията.
При хубаво извадена инсталация на климатика при Е30 за троен стоп монтажа е сравнително лесен. Инсталацията на климата върви в коша като има букси към компресора, датчик на дехидратора, датчик на радиатора, резистор на перка, перка и след това се разклонява към бушониерата и към купето. Инсталацията която влиза в купето отива до реле което седи на климатичното тяло. Влизайки в бушониерата снопа включва една бяла букса с 5 пина, която се включва към стандартно оставената и женска в бушониерата, освен нея има един кабел с диод и няколко пина, които се щипват на празни места за пинове в бушонното табло. Въпросните няколко кабела които трябва да се закачат съм снимал като на първа снимка се вижда посочено къде се намира пина с отверката, а на втора снимка е показано какъв цвят влиза там:
1:
2:
1:
2:
1:
2:
1:
2:
1:
2:
Ето и общ план на пиновете наредени:


Освен тези пинове трябва да се включи и тази букса която е налична свободна в бушониерата:

При монтиране на климатичното тяло в купето, от към инсталация трябва да се съобразят 2 букси.
Едната е стандартната за парното:

Другата особеност е въпросният сноп, който показах как се реди в бушониерата по горе. При излизане от бушониерата въпросният сноп се разделя на две - едната част отива напред по бумбето и минава по маската (изход за ел перка, датчици и стига до компресора), а другата влиза в купето през гумената тапа зад сервото (на която има стандартна заготовка за изрязване)
Въпросния сноп, който влиза в купето отива до реле което се закачва в предната част на климатичното тяло (при жилата за клапите) и от там тръгват два кабела които отиват до компютъра. Въпросните кабели са на позиция 1 на буксата(чер/червен) и на позиция 2 на буксата(чер/виолетов). Ако на инсталацията на компа няма изкарана букса с тези два кабела трябва да се прекарат, което не е особено трудно. На буксата 1 е на пин 85 от голямата букса за компа, а на буксата 2 е на пин 86. Ето и снимки за да е по-ясно:
това е инсталацията излизаща от компа и се вижда как от нея излизат въпросните 2 кабела:




това е схема на буксата за компа на която трябва да се прекарат 2та пина:

Ето какво е нужно да наредите по инсталацията.
При хубаво извадена инсталация на климатика при Е30 за троен стоп монтажа е сравнително лесен. Инсталацията на климата върви в коша като има букси към компресора, датчик на дехидратора, датчик на радиатора, резистор на перка, перка и след това се разклонява към бушониерата и към купето. Инсталацията която влиза в купето отива до реле което седи на климатичното тяло. Влизайки в бушониерата снопа включва една бяла букса с 5 пина, която се включва към стандартно оставената и женска в бушониерата, освен нея има един кабел с диод и няколко пина, които се щипват на празни места за пинове в бушонното табло. Въпросните няколко кабела които трябва да се закачат съм снимал като на първа снимка се вижда посочено къде се намира пина с отверката, а на втора снимка е показано какъв цвят влиза там:
1:


1:


1:


1:


1:


Ето и общ план на пиновете наредени:


Освен тези пинове трябва да се включи и тази букса която е налична свободна в бушониерата:

При монтиране на климатичното тяло в купето, от към инсталация трябва да се съобразят 2 букси.
Едната е стандартната за парното:

Другата особеност е въпросният сноп, който показах как се реди в бушониерата по горе. При излизане от бушониерата въпросният сноп се разделя на две - едната част отива напред по бумбето и минава по маската (изход за ел перка, датчици и стига до компресора), а другата влиза в купето през гумената тапа зад сервото (на която има стандартна заготовка за изрязване)
Въпросния сноп, който влиза в купето отива до реле което се закачва в предната част на климатичното тяло (при жилата за клапите) и от там тръгват два кабела които отиват до компютъра. Въпросните кабели са на позиция 1 на буксата(чер/червен) и на позиция 2 на буксата(чер/виолетов). Ако на инсталацията на компа няма изкарана букса с тези два кабела трябва да се прекарат, което не е особено трудно. На буксата 1 е на пин 85 от голямата букса за компа, а на буксата 2 е на пин 86. Ето и снимки за да е по-ясно:
това е инсталацията излизаща от компа и се вижда как от нея излизат въпросните 2 кабела:




това е схема на буксата за компа на която трябва да се прекарат 2та пина:


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани