Махане на катализатори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Махане на катализатори
Dimitroff написа:....
За бензин нямам особено големи наблюдения...но едва ли при преминаване към Евро 2 софт ще ви върнат от ГТП...просто макар и занижен емисионен стандарт...все пак е стандарт! - Гюнтер не е глупав
При М54 самия автомобил покрива Евро 2 без никакви катализатори, а ако e само с Евро 2 софтуер и си стоят катализаторитe, реално пак си e Евро 3, само дето компютъра не се интересува от тая работа

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- peshoiliev
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Махане на катализатори
3. Най-добре е да си сложиш "разплетени" изпускателни колектори, предполагам, като продадеш катализаторите и разликата няма да е прекалено голяма. Може да пробваш само с "избушване", но общото мнение е, че малко дрънчи (т. нар. "drone"), а пък и според мен докато ти свалят колектора, за да изпразнят катализатора е голяма игра.
Колега благодаря за изчерпателният и точен отговор вече ми стана всичко ясно категоричен съм че ще смъкна катализаторите,само имам две питания първото може малко глупаво да ти се стори но не сам наясно и за това питам какво ще рече да си сложа "разплетени" изпускателни колектори и може ли без тях а само с резонаторно гърне на мястото на катализаторите, и вторият ми въпрос е някой може ли да ми препоръча човек или сервиз който да ми свали катализаторите и замени с резонатори на тяхно място тук в Пловдив или окръга,а относно ЕВРО 2 смятам да се свържа с колегата Dimitroff.
Колега благодаря за изчерпателният и точен отговор вече ми стана всичко ясно категоричен съм че ще смъкна катализаторите,само имам две питания първото може малко глупаво да ти се стори но не сам наясно и за това питам какво ще рече да си сложа "разплетени" изпускателни колектори и може ли без тях а само с резонаторно гърне на мястото на катализаторите, и вторият ми въпрос е някой може ли да ми препоръча човек или сервиз който да ми свали катализаторите и замени с резонатори на тяхно място тук в Пловдив или окръга,а относно ЕВРО 2 смятам да се свържа с колегата Dimitroff.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Махане на катализатори
т.нар. разплетени колектори: http://www.proparts.bg/product/1434/spo ... 00-04.html
п.п. линкът е само и единствено за пример
п.п. линкът е само и единствено за пример
Re: Махане на катализатори
RaHzElChO написа:JTD написа:RaHzElChO написа:mitrax написа:как така с пикаеща дюза , пикаещите дюзи не топят ли бутала и да причиняват други подобни хардуерни конверсиии ? Или имаш предвид че ти капе от реиката нафтица някаде , та за това мирише
Този тест не е показател за пикаеща дюза. Демек не може от него да кажеш, че има пикаеща дюза.
![]()
"По-сигурен" тест ще бъде стенда, но лютенето на очите и колбичките за момента клонят към това.
Както споменах теста за обратното гориво не може да покаже, дали една дюза пикае или не.
Единствено може да помогне, ако един автомобил не пали, тогава се прави въпросния тест и се решава по-натам в диагностиката на къде да се насочваш.
Теста за дюзите показва, дали клапана за обратното гориво работи коректно и дали дюзата може да стой добре в стабилно, равновесно състояние.
Ей това е основния елемент в тази работа:

А има още хора, които си мислят, че на дизел се мери вредни емисии. Дизелов двигател се мери за димност като въобще не се отчита това дали си с катализатор или не си. Единственото и важно нещо е да не дими като Икарус. Ако не дими, на "газ анализатора", който реално не е газ анализатор а е димомер, който се използва за дизеловите автомобили, автомобила ще си мине без проблеми.
Според наредба за ГТП:
2. За МПС с двигатели с принудително пълнене (с турбокомпресор) - 3,0 m-1
Това е единственото условие към днешна дата, за да мине един дизелов двигател с турбо ГТП.
Както се вижда, няма абсолютно никакви стойности, които се намаляват от катализаторите.
За това стига сте се гордеели, че сте минавали ГТП без катализатор на дизелов автомобил

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Махане на катализатори
Да обобщим!
Софтуерната проверка не е надежден...
Теста с колбите (считан за най-показателен) не е надежден...
Може би колегата разполага с друг начин за онагледяване на общото състояние на дюзите...боб може би?
Софтуерната проверка не е надежден...
Теста с колбите (считан за най-показателен) не е надежден...
Може би колегата разполага с друг начин за онагледяване на общото състояние на дюзите...боб може би?
- peshoiliev
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Махане на катализатори
никой ли не знае човек или сервиз който да ми свали катализаторите и замени с резонатори на тяхно място в Пловдив или окръга, питах на две места и на двете културно ми отказаха не били сигорни дали ще могат да се справят тъй като били на кофти място катализаторите,моля някой ако знае качествен сервиз да ми пише на ЛС. Благодаря
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Махане на катализатори
Dimitroff написа:Да обобщим!
Софтуерната проверка не е надежден...
Теста с колбите (считан за най-показателен) не е надежден...
Може би колегата разполага с друг начин за онагледяване на общото състояние на дюзите...боб може би?
стенд , то е ясно .

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Махане на катализатори
4/6 дюзи долу и стенд...ей така профилактично
Не е ли редно нещо да покаже, че е добре да се стендват ? (на мен това ми е мисълта)

Не е ли редно нещо да покаже, че е добре да се стендват ? (на мен това ми е мисълта)
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Махане на катализатори
peshoiliev написа:никой ли не знае човек или сервиз който да ми свали катализаторите и замени с резонатори на тяхно място в Пловдив или окръга, питах на две места и на двете културно ми отказаха не били сигорни дали ще могат да се справят тъй като били на кофти място катализаторите,моля някой ако знае качествен сервиз да ми пише на ЛС. Благодаря
Ако си решил да предприемеш този подход според мен сложи права дебела тръба на мястото на катализаторите, защото все пак там е КОЛЕКТОР (непосредствено близо до горивната камера и изложен на най-високата температура) не са просто тръби и гърнета, освен това мисля, че с тръба ще избегнеш неприятните звуци и те ще се заглушават назад. Пък ако ти е мерак добави резонатро някъде след колекторите.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- peshoiliev
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Махане на катализатори
Благодаря колега за инфото днес ме изпратиха за седмица командировка но следващата седмица смятам първо да се свържа с някой колега и да премина към ЕВРО 2 след което да смъквам катализаторите,но преди това трябва да намеря и човек който да се навие да ги свали защото на 2 места ми отказаха поради причина че били на кофти място и не били сигурни дали ще се справят,а относно тръба на мястото на катализаторите или резонаторно гърне вече се обърках кое е по добро напред в темата пише че е по добре с резонатор и аз останах с такова впечатление,но ако сложа тръба за което си прав че е по добре,и ако звука е плътен а не кънтящ или на ламарина ще съм повече от доволен защото аз по принцип искам количката ми да вади и малко по мощен звук но да не е и много шумна,моля колеги посъветвайте ме последно на мястото на катализаторите тръба или резонаторно гърне да сложа защото вече много се обърках.Благодаря
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Махане на катализатори
Rundev написа:Евро 2 може ли да се сложи с ДИС?
Да

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Махане на катализатори
Аз си реших проблема със светещата лампа след махане на катализатора на бензиновите коли
с ето това и сега всичко наред.

Преди като изчистя грешката която е "катлизатор 1 липсва" и ако карам само градско лампата несветваше,ако я изкарам извънградско и я задържа на едни километри и обороти за 5 минути и веднага светваше чека
но сега стана и без програмиране.
P.S. Коляното съм го сложил на втората сонда(след липсващия катлизатора)


Преди като изчистя грешката която е "катлизатор 1 липсва" и ако карам само градско лампата несветваше,ако я изкарам извънградско и я задържа на едни километри и обороти за 5 минути и веднага светваше чека

P.S. Коляното съм го сложил на втората сонда(след липсващия катлизатора)
Re: Махане на катализатори
Колеги, някой с комънрейл (аз съм с 525DA), след махане на катализатора да е почнала на място да пуши лекичко? Много ме дразни, и 100% е след махането на катализаторите, защото преди това нямаше и помен от дим. Дюзите са ми чудесни, турбината и дебитомера са ми нови, а като и дам газ и я карам няма пушек отзад, евентуално леко изпушва ако съм я карал градско повече време и я понастъпя, но то е само за момент, след това изчиства 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани