За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 09 Юли 2012, 20:53

колеги, всичко е въпрос на прецизни настройки.
ето темата за октавията: http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... =30&t=9909
на втора страница по средата става дума за къстъм тунинг, който прави Келеша, и за това че не пуши.
и на видеото се вижда добре:
http://vbox7.com/play:f3052c24
http://www.youtube.com/watch?v=o9zojHDOtIU
http://www.youtube.com/watch?v=Sm_ioRdc3_8

много е важно кой ще прави ремапа, колко е в час и колко ще се заиграе :yes:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dimitroff » 12 Юли 2012, 6:41

@ndro написа:много е важно кой ще прави ремапа, колко е в час и колко ще се заиграе :yes:



Точно тук се крие истината! :yes:

Е46 320дА - 136к.с. - от около 130 000км с ремап. - без катализатори, с прави тръби - без грам пушек! - на газ анализатор - в норма.
Е46 320д - 150к.с. - от около 50 000км с ремап. - без катализатори, с прави тръби - без грам пушек! - на газ анализатор - в норма.
Е90 320дА - 177к.с. - след няколко дни с ремап. - за момента с ДПФ ... следващите поне 100 000 няма да се пипа.

Може би тук е мястото да кажа, че аз повече дизелова кола без ремап не възнамерявам да карам, като разбира се се има в предвид и цитираното от мен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 12 Юли 2012, 12:25

Dimitroff написа:
@ndro написа:много е важно кой ще прави ремапа, колко е в час и колко ще се заиграе :yes:


Точно тук се крие истината! :yes:

Може би тук е мястото да кажа, че аз повече дизелова кола без ремап не възнамерявам да карам, като разбира се се има в предвид и цитираното от мен!

+1 :yes:
само да добавя - вижте втория пост на първа страница - от тогава до сега съм минал още 20К+ км, тоест вече повече от 90К км с ремап.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 767
Регистриран на: 20.02.2004
Местоположение: София
Кара: 5er

Re: За и против ремап-а

Мнение от aero » 12 Юли 2012, 16:30

Хубаво ще е в такъв случай да се споменат от кого са доволни колегите/мапъри/ и съответно каква промяна наблюдават в автомобилите си след ремапа/не мернах в темата нищо освен задоволство и уверение, че няма вреда за хардуера/. :smoke:
Изображение

Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: За и против ремап-а

Мнение от ///M_Martin » 16 Юли 2012, 23:15

няколко човека са и всички си разбират от работата и повечето хора ги знаят въпрос на предпочитание е според мен.
П.П.Ако се почне "аз съм доволен от този а аз от онзи" ще стане мазало :mhihi:
П.П Разгледай платените обяви

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: За и против ремап-а

Мнение от Zagy » 17 Юли 2012, 14:58

Веднъж с чип - цял живот с чип. Аз също повече стокова кола не смятам да притежавам :yes:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: За и против ремап-а

Мнение от JTD » 17 Юли 2012, 18:01

Това дали пуши или не зависи от това дали мапера знае какво пари и какви са очакванията на собственика.
Ако собственика иска да изстиска максимално от автомобила, то пушенето е неизбежно :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 26 Юли 2012, 11:36

Колеги вече при нас ще можете да видите реално какво се постига с един ремап,както и естествено може да направим колата ви толкова колкото вие искате,в смисъл могат да се правят различни настройки :)
Ето пример на Е60 535Д 272кс с нормален ремап :arrow:

Изображение

За напред мога да качвам още снимки на Е60-ки мерени на диното :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: За и против ремап-а

Мнение от xerial » 26 Юли 2012, 12:51

@ ВРперформанс - в Тубата в описанието пишеше 325 на мотора 300 на колелата :) та предполагам е някаква грешка или :roll:

Но поздравления за придобивката! Така би трябвало да се случват нещата :bowdown:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 26 Юли 2012, 13:27

Не съм го качвал аз в youtube :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Lend Cruiser 3.0 D4D
Мечтае да кара: 300 hp+

Re: За и против ремап-а

Мнение от VGZ » 21 Юли 2013, 19:44

Колеги какво ви е мнението за това,
http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW ... tuner.html
Ползвам тази тема, но се интересувам за монтаж на 335и.
Също така http://www.burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html + http://www.burgertuning.com/dcintake.html
не е ли достатъчно за едни прилични резултати, откъм звук , повишаване на мощноста и преодоляване на турбо лага ( ако може да се каже че има такъв) ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: За и против ремап-а

Мнение от timur_lenk » 21 Авг 2013, 23:24

Ако искам да върви повече,ще си купя по мощен модел на BMW.Но да бъркат разни хора в ECUто,мерси.
Какво искате от тия дизели не ви знам.Достатъчно добре си вървят.Другите са бензинови с голям литраж.
Нямат нужда то римеп.Има и Мки те ептен нямат нужда.Скоро видях Х5 3,0д на 3 години пипан. Гореше антифриз,след 3 пъти сваляне на главата се оказа че поблема е в блока.Беше спукан на 2 места. На моя к..ф при махането на dpf програмираха ECUто,защото нямаше как,за сега се движа дано да е за по-дълго.Питаха ме ако искам тунинг цената е същата.Казах им НЕ. Цялата работа според мен се върти около това да гори малко и да върви много.Нали знаете колко КПД на двигатела с вътрешно горене.Гориво трябва и то много,иначе ще караме малко.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: x5 g05 4.0i
Мечтае да кара: кола дет не се разваля

Re: За и против ремап-а

Мнение от bossorange » 02 Дек 2013, 23:13

bossorange написа:Някой правил ли е ремап на 530ХД 231к.с. и какви впечтления и опит има - проблеми появяват ли се и др. Дали се товари раздатката например? Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: x5 g05 4.0i
Мечтае да кара: кола дет не се разваля

Re: За и против ремап-а

Мнение от bossorange » 03 Дек 2013, 18:39

Никой ли не е правил ремап на ХДрайв?

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: За и против ремап-а

Мнение от ///M_Martin » 03 Дек 2013, 18:40

не е нужно да пишеш по няколко последователни мнения ако нямаш отговор

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook