Въпрос за ATF
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Въпрос за ATF
Здравейте,
Интересувам се някой дали е запознат автоматична кутия 5hp18, която е с черна табела на нея, съответно за масло ATF DEXTRON III, възможно ли е това масло да се замени с по-новия тип LT 71 141 ?
Принципно LT71141 го дават lifetime, но дали покрива стандарт DEXTRON III
Интересувам се някой дали е запознат автоматична кутия 5hp18, която е с черна табела на нея, съответно за масло ATF DEXTRON III, възможно ли е това масло да се замени с по-новия тип LT 71 141 ?
Принципно LT71141 го дават lifetime, но дали покрива стандарт DEXTRON III

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за ATF
bace_martu написа:Здравейте,
Интересувам се някой дали е запознат автоматична кутия 5hp18, която е с черна табела на нея, съответно за масло ATF DEXTRON III, възможно ли е това масло да се замени с по-новия тип LT 71 141 ?
Принципно LT71141 го дават lifetime, но дали покрива стандарт DEXTRON III
Здрасти, един съвет от мен



го има в наличност и не си притиснат от това да търсиш други масла за смяна! На Е31 си видях табелката проверих си маслото по каталог на BMW, купих си заедно с филтър и т.н. направих смяната и нямам никакви проблеми, даже в пъти е по добре...
Успех
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за ATF
bace_martu написа:Здравейте,
Интересувам се някой дали е запознат автоматична кутия 5hp18, която е с черна табела на нея, съответно за масло ATF DEXTRON III, възможно ли е това масло да се замени с по-новия тип LT 71 141 ?
Принципно LT71141 го дават lifetime, но дали покрива стандарт DEXTRON III
На черна табела се слага DEXTRON II,навсякъде дават DEXTRON III но с него превключването става по-ударно,затова най-добре оргинално по 20лв литъра или вариант 3литра оргинално и до където трябва друг DEXTRON II-да кажем от бензиностанция на омв.
LT-доживот е за кутия със зелен етикет,маслото се извърля с кутията,

Re: Въпрос за ATF
не знам защо ,но наистина 3-ката се държи малко странно в тая кутия.
Ако охлаждането за маслото на скоростите е във водният радиатор Д2.а ако е с отделен радиатор Д3
Ако охлаждането за маслото на скоростите е във водният радиатор Д2.а ако е с отделен радиатор Д3


by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за ATF
ivan. написа:не знам защо ,но наистина 3-ката се държи малко странно в тая кутия.
Ако охлаждането за маслото на скоростите е във водният радиатор Д2.а ако е с отделен радиатор Д3
Toчно и аз се замислих на същата тематика, която беше описал ти преди години.


- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Въпрос за ATF
Идеята на цялата манипулация беше да поглезя малко кутията с по-модерно масло -LT 71 141.
Вижте в PDF-a https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf
Zf дават за 5hp18 масло тип 11B, което проверявайки го най-отдолу в списъка си е точно mobil LT 71 141
Съвсем се обърках
Вижте в PDF-a https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf
Zf дават за 5hp18 масло тип 11B, което проверявайки го най-отдолу в списъка си е точно mobil LT 71 141
Съвсем се обърках

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за ATF
bace_martu написа:Идеята на цялата манипулация беше да поглезя малко кутията с по-модерно масло -LT 71 141.
Вижте в PDF-a https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf
Zf дават за 5hp18 масло тип 11B, което проверявайки го най-отдолу в списъка си е точно mobil LT 71 141
Съвсем се обърках
Няма какво да се объркваш- LT 71 141 се слага на кутия със зелена табела,ако е черна се слага Д2.Ако искаш да глезиш кутията слагаш оргинално Д2 купено от дилър.Когато е правена кутията не е имало Д3,това е масло за следващо поколение кутии,които работят с масло с малко по-различни характеристики.Ако една кола е бензинова ,но решиш да и сипеш най-добрият дизел за да я поглезиш ,резултата е ясен .

Re: Въпрос за ATF
zvetiko написа:....Ако искаш да глезиш кутията слагаш оргинално Д2 купено от дилър.Когато е правена кутията не е имало Д3,това е масло за следващо поколение кутии,които работят с масло с малко по-различни характеристики....

- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Въпрос за ATF
zvetiko написа:bace_martu написа:Идеята на цялата манипулация беше да поглезя малко кутията с по-модерно масло -LT 71 141.
Вижте в PDF-a https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf
Zf дават за 5hp18 масло тип 11B, което проверявайки го най-отдолу в списъка си е точно mobil LT 71 141
Съвсем се обърках
Няма какво да се объркваш- LT 71 141 се слага на кутия със зелена табела,ако е черна се слага Д2.Ако искаш да глезиш кутията слагаш оргинално Д2 купено от дилър.Когато е правена кутията не е имало Д3,това е масло за следващо поколение кутии,които работят с масло с малко по-различни характеристики.Ако една кола е бензинова ,но решиш да и сипеш най-добрият дизел за да я поглезиш ,резултата е ясен .
Всичко което каза го разбрах още в първия ти пост и до сега бях на същото мнение като теб, или по скоро 3 години от както карам колата си.
Въпроса ми беше, защо ZF пишат друго в сайта им? За това и прикачих PDF-а. Кутията ми е след ремонт и масло е изпразнено цялото.
За това съм и пред дилемата за тия масла всички казват едно, а ZF пишат друго

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпрос за ATF
Слагай едно масло , кво толко го мислиш? докат го измислиш и ще смениш колата
.
Наливай едно Д2 и караш , ако досега не е сменяно няма начин да не ти хареса.

Наливай едно Д2 и караш , ако досега не е сменяно няма начин да не ти хареса.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за ATF
bace_martu написа:zvetiko написа:bace_martu написа:Идеята на цялата манипулация беше да поглезя малко кутията с по-модерно масло -LT 71 141.
Вижте в PDF-a https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf
Zf дават за 5hp18 масло тип 11B, което проверявайки го най-отдолу в списъка си е точно mobil LT 71 141
Съвсем се обърках
Няма какво да се объркваш- LT 71 141 се слага на кутия със зелена табела,ако е черна се слага Д2.Ако искаш да глезиш кутията слагаш оргинално Д2 купено от дилър.Когато е правена кутията не е имало Д3,това е масло за следващо поколение кутии,които работят с масло с малко по-различни характеристики.Ако една кола е бензинова ,но решиш да и сипеш най-добрият дизел за да я поглезиш ,резултата е ясен .
Всичко което каза го разбрах още в първия ти пост и до сега бях на същото мнение като теб, или по скоро 3 години от както карам колата си.
Въпроса ми беше, защо ZF пишат друго в сайта им? За това и прикачих PDF-а. Кутията ми е след ремонт и масло е изпразнено цялото.
За това съм и пред дилемата за тия масла всички казват едно, а ZF пишат друго
Както виждаш 11B не е задължително да е LT.


Trade name (11B)
ADDINOL LUBE OIL GMBH, LEUNA/D ADDINOL ATF D III
AGIP SCHMIERTECHNIK GMBH, WÜRZBURG/D AGIP DEXRON III
AMALIE PETROQUIMICA, SL, MADRID/E AMALIE ATF DEXRON III
ARAL AG, BOCHUM/D ARAL GETRIEBEÖL ATF LD
BP INTERNATIONAL, PANGBOURNE, READING/GB BP AUTRAN LTF
CASTROL INTERNATIONAL, PANGBOURNE READING/GB CASTROL TRANSMAX Z
DEUTSCHE PENTOSIN WERKE GMBH, WEDEL/D PENTOSIN ATF 1
DEUTSCHE PENTOSIN WERKE GMBH, WEDEL/D PENTOSIN ATF TYP 2 D
ENI S.P.A. REFINING & MARKETING DIVISION, ROME/I AGIP DEXRON III
EXXON MOBIL CORPORATION, FAIRFAX, VIRGINIA/USA ESSO ATF D 21065
EXXON MOBIL CORPORATION, FAIRFAX, VIRGINIA/USA MOBIL ATF D 21065
EXXON MOBIL CORPORATION, FAIRFAX, VIRGINIA/USA MOBIL ATF LT 71141
KOMPRESSOL-OEL VERKAUFS GMBH, KÖLN/D KOMPRESSOL-DEXRON SYNTH LTF
KUWAIT PETROLEUM R&T B.V., EUROPOORT RT/NL Q8 AUTO 15
MORRIS LUBRICANTS, SHREWSBURY/GB LIQUIMATIC SUPER ATF
ORLEN OIL SP. Z O.O., KRAKOW/PL HIPOL ATF III
PANOLIN AG, MADETSWIL/CH PANOLIN ATF DEXRON III
REPSOL YPF LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES, MADRID/E REPSOL ATF 3
TOTAL LUBRIFIANTS S.A., PARIS/F FINAMATIC HP
TOTAL LUBRIFIANTS S.A., PARIS/F TOTAL FLUIDE AT 42
YACCO, ST PIERRE LES ELBEUF/F YACCO ATF III
ZF GETRIEBE FRIEDRICHSHAFEN AG, SAARBRÜCKEN/D ZF LIFEGUARDFLUID5
Слагай едно масло , кво толко го мислиш? докат го измислиш и ще смениш колата .
Наливай едно Д2 и караш , ако досега не е сменяно няма начин да не ти хареса.
Абе не е точно така-едно е да е мазно и да не усещаш изобщо превключването,друго е да бъде ударно,понякога през зимата докато загрее може да задържа превключването.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпрос за ATF
Как да дегустирам мазнотата на атфа ?
тва стана като разликата с 10.40 на 5 марки масла......на единия му чука , на другия по мазно мъ работи , на трети го гори.
всеки си преценява сам. , а маслата на омв не съм ги харесвал никога , особено цената им.

тва стана като разликата с 10.40 на 5 марки масла......на единия му чука , на другия по мазно мъ работи , на трети го гори.
всеки си преценява сам. , а маслата на омв не съм ги харесвал никога , особено цената им.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Въпрос за ATF
В момента кутията на колегата зветико,който много уважавам
е със сменено масло ''д2д '',аз го избрах и има пълното право да ми се сърди,ако мисли,че съм сбъркал
Смяната бе със 10.6 литра масло:yes:
малко предистория:
дойдох по молба на друг колега,имал проблем с некакъв автоматик и в последствие разбрах кой е собственика на колата....баси колко е малък тоя свят
Кутията на земята ,пълна ревизия и малко мунинг....
В момента кутията е с най-дуракоустойчив хидротрансформатор(по-голям няма за тая кутия)
С нов пакет фрикциони (входният ,този на корпуса на маслената помпа),който бе малко износен.
От балона на тая кола бухвално падаха парчета ,метални....корпуса вътре заваряван....стружки по полумесаца на маслената помпа=там всичко бе износено
.....направо не знам тая кола как се е движила,
и сега си обяснявам защо зветико е говорил така за 20-ката с ванус,то мотора колко и сила да е имал,като в предаването на тая сила назад е имал проблем....

е със сменено масло ''д2д '',аз го избрах и има пълното право да ми се сърди,ако мисли,че съм сбъркал

Смяната бе със 10.6 литра масло:yes:
малко предистория:
дойдох по молба на друг колега,имал проблем с некакъв автоматик и в последствие разбрах кой е собственика на колата....баси колко е малък тоя свят

Кутията на земята ,пълна ревизия и малко мунинг....
В момента кутията е с най-дуракоустойчив хидротрансформатор(по-голям няма за тая кутия)
С нов пакет фрикциони (входният ,този на корпуса на маслената помпа),който бе малко износен.
От балона на тая кола бухвално падаха парчета ,метални....корпуса вътре заваряван....стружки по полумесаца на маслената помпа=там всичко бе износено

и сега си обяснявам защо зветико е говорил така за 20-ката с ванус,то мотора колко и сила да е имал,като в предаването на тая сила назад е имал проблем....


by ''kompleksa''
Re: Въпрос за ATF
ivan. написа:В момента кутията на колегата зветико,който много уважавам
е със сменено масло ''д2д '',аз го избрах и има пълното право да ми се сърди,ако мисли,че съм сбъркал![]()
Смяната бе със 10.6 литра масло:yes:
малко предистория:
дойдох по молба на друг колега,имал проблем с некакъв автоматик и в последствие разбрах кой е собственика на колата....баси колко е малък тоя свят![]()
Кутията на земята ,пълна ревизия и малко мунинг....
В момента кутията е с най-дуракоустойчив хидротрансформатор(по-голям няма за тая кутия)
С нов пакет фрикциони (входният ,този на корпуса на маслената помпа),който бе малко износен.
От балона на тая кола бухвално падаха парчета ,метални....корпуса вътре заваряван....стружки по полумесаца на маслената помпа=там всичко бе износено.....направо не знам тая кола как се е движила,
и сега си обяснявам защо зветико е говорил така за 20-ката с ванус,то мотора колко и сила да е имал,като в предаването на тая сила назад е имал проблем....
кажи си и колко други литра погълна от другата течност

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за ATF
ivan. написа:В момента кутията на колегата зветико,който много уважавам
е със сменено масло ''д2д '',аз го избрах и има пълното право да ми се сърди,ако мисли,че съм сбъркал![]()
Смяната бе със 10.6 литра масло:yes:
малко предистория:
дойдох по молба на друг колега,имал проблем с некакъв автоматик и в последствие разбрах кой е собственика на колата....баси колко е малък тоя свят![]()
Кутията на земята ,пълна ревизия и малко мунинг....
В момента кутията е с най-дуракоустойчив хидротрансформатор(по-голям няма за тая кутия)
С нов пакет фрикциони (входният ,този на корпуса на маслената помпа),който бе малко износен.
От балона на тая кола бухвално падаха парчета ,метални....корпуса вътре заваряван....стружки по полумесаца на маслената помпа=там всичко бе износено.....направо не знам тая кола как се е движила,
и сега си обяснявам защо зветико е говорил така за 20-ката с ванус,то мотора колко и сила да е имал,като в предаването на тая сила назад е имал проблем....
Здрасти Ванка.Чак сега прочетох какво си писал в темата за това ,което си правил,за което съм ти безкрайно благодарен и знам, че е направено както трябва.



Сега следващата загадка- може ли да има зъбно колело на индикатора, а кутията да превключва нормално.



Още веднъж хиляди благодарности.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани