Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форумаТествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00
Всичко е наред.
Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?
Честит радиатор, предполагам си изчистил и климатичния преди монтажа.
Предложението е естествено нови сфери - Febi мисля че имат подходящи предложения по темата, не са евтини, но пък не се сменят всеки ден
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
![Изображение](http://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/9/6/9/4154969.gif)
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форумаТествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00
Всичко е наред.
Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?
Колега каквото и да сменяш по окачването отзаде пак щети опират гумите просто джантите са много широки или освен да разпънеш леко калниците има подробни клипчета в нета как става но не е желатено да не стане фал с боята
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Не е проблема в джантите а в гумите.
Аз също карам с десетки отзад с офсет 15 и не ми опира нищо.
Аз също карам с десетки отзад с офсет 15 и не ми опира нищо.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.
Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.
Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.
Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат
Кажи с какви параметри са ти задните джанти и ще ти кажа дали ще ти опира и след като си отстраниш проблема с окачването.
При мен 275-ци също опират.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
10 J x 17 ET 15 Rondell 58 са доколкото знам.
Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?
На теб как ти е окачването ?
Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?
На теб как ти е окачването ?
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:10 J x 17 ET 15 Rondell 58 са доколкото знам.
Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?
На теб как ти е окачването ?
Мойте отзад са с абсолютно същите параметри и с 275 закача, но аз съм с обикновенно окачване. За това аз карам с гуми 255/40/17 и нямам никакви проблеми. Сигурен съм че и при теб ще опират и за напред дори и като оправиш окачването за това помисли за по-тесни гуми.
Отпред със с -40мм пружини и с 225 гуми всичко е 6 така.
Гумите за отпред за или 225 или 235 широчина. Няма смисъл да набиваш тия 245-ци. Така рискуваш и там да ти закача.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Добре, отпред ще оставя 235/45/17, за отзад ще оставя тези засега, тя закача като я въртя главно, така че не е проблем. Лошото е че ми обелва боята на калника отвътре....
Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?
Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Добре, отпред ще оставя 235/45/17, за отзад ще оставя тези засега, тя закача като я въртя главно, така че не е проблем. Лошото е че ми обелва боята на калника отвътре....
Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?
Аз съм за, винаги
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
Вътре в купето как е ?
Шумно ли е много като нямаш нищо в заднато гърне ?
Как точно извади всичко от него ?
Има ли разлика в шума в купето преди и след тази интервенция на задното гърне ?
- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
bace_martu написа:kespanok написа:Здравейте,
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
Вътре в купето как е ?
Шумно ли е много като нямаш нищо в заднато гърне ?
Как точно извади всичко от него ?
Има ли разлика в шума в купето преди и след тази интервенция на задното гърне ?
Здравей,
В купето е прекрасно, като затворя прозорците се чува много приятно, на отворени също е страхотно....въпреки че искам още по шумна да стане .
Като нямаш нищо в гърнето става по-шумно и плътно звученото .
Ще сложа снимки как точно става процедурата .
Има разлика но не е кой знае колко голяма, за мен лично е приятна, а както казах искам и още
![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Аз съм на косъм да си махна цялото задно гърне, за това те питам и по-подробно как си се справил с подобна интервенция.
Имам приятел който на Е39 М5 махна задните гърнете, но като че ли ми е малко прекалено. Пак е много приятна, но една идея по шумна от това, което бих понесъл при извънградско каране. Ще се радвам ако имаш някакви снимки да покажеш на процедурата![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
Имам приятел който на Е39 М5 махна задните гърнете, но като че ли ми е малко прекалено. Пак е много приятна, но една идея по шумна от това, което бих понесъл при извънградско каране. Ще се радвам ако имаш някакви снимки да покажеш на процедурата
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
- kespanok
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Ето снимки :
![Изображение](http://prikachi.com/images/804/5042804S.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/805/5042805W.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/806/5042806Z.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/807/5042807p.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/813/5042813F.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/814/5042814y.jpg)
Лошото е че при мен беше тръгнало и гърнето, то се вижда къде са кръпките. А какво представлява на V8 гърнето отвътре не мога да ти кажа. За догодина и аз обмислям да махна всичко и да сложа прави тръби със резонатори.![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
![Изображение](http://prikachi.com/images/804/5042804S.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/805/5042805W.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/806/5042806Z.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/807/5042807p.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/813/5042813F.jpg)
![Изображение](http://prikachi.com/images/814/5042814y.jpg)
Лошото е че при мен беше тръгнало и гърнето, то се вижда къде са кръпките. А какво представлява на V8 гърнето отвътре не мога да ти кажа. За догодина и аз обмислям да махна всичко и да сложа прави тръби със резонатори.
![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Сега не дрънка ли прекалено много като няма нищо в него ?
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани