Относно прекъсването на м50``Решен
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Относно прекъсването на м50``Решен


ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
абе, брат, как ги оправяте тези коли, направо се чудя. първо пишеш, че с тестови бобини нищо не е станало, после, че като си сменил две бобини и се е оправила
на рейката няма никакъв клапан ами си е регулатор на налягането. дюзите нямат никаква маса (тя се прекъсва от комп.). единствено бобините имат маса (допълнителна). и кое е това правилно място? то това нещо като G точка стана.

на рейката няма никакъв клапан ами си е регулатор на налягането. дюзите нямат никаква маса (тя се прекъсва от комп.). единствено бобините имат маса (допълнителна). и кое е това правилно място? то това нещо като G точка стана.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
@2bar написа:абе, брат, как ги оправяте тези коли, направо се чудя. първо пишеш, че с тестови бобини нищо не е станало, после, че като си сменил две бобини и се е оправила![]()
на рейката няма никакъв клапан ами си е регулатор на налягането. дюзите нямат никаква маса (тя се прекъсва от комп.). единствено бобините имат маса (допълнителна). и кое е това правилно място? то това нещо като G точка стана.
Абе тубарче , не разбираш брат ми , правилното място е в средата, първа бобина се мести на 3та , а 3та на 6та и обратно .
АКо всичков наред с колата бобините и да не ги вържеш с болтове пак си работи колата.маса си имат по единия кабел така или иначе.
Даже на някои им светят



М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
Забелязал съм, че и моята на загрят мотор прекъсва чат пат и леко киха (с обикновена газова съм). Смених свещи, смених лули, оправена е гранитурата на капака на двигателя, но това нещо остана.
След многобройни настройки на газовата, които пробвах, колата ускорява бавно особено в ниските обороти до 2 500 и във високите над 4000. Разходът се повиши - градско отива към 20л/100 газ без да я ръчкам.
вече не знам какво да правя - дайте идеи. Къде мога да си замеря и аз налягането на цилиндрите и горе-долу колко струва?
След многобройни настройки на газовата, които пробвах, колата ускорява бавно особено в ниските обороти до 2 500 и във високите над 4000. Разходът се повиши - градско отива към 20л/100 газ без да я ръчкам.
вече не знам какво да правя - дайте идеи. Къде мога да си замеря и аз налягането на цилиндрите и горе-долу колко струва?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
Diavollo написа:Забелязал съм, че и моята на загрят мотор прекъсва чат пат и леко киха (с обикновена газова съм). Смених свещи, смених лули, оправена е гранитурата на капака на двигателя, но това нещо остана.
След многобройни настройки на газовата, които пробвах, колата ускорява бавно особено в ниските обороти до 2 500 и във високите над 4000. Разходът се повиши - градско отива към 20л/100 газ без да я ръчкам.
вече не знам какво да правя - дайте идеи. Къде мога да си замеря и аз налягането на цилиндрите и горе-долу колко струва?
Иди на свестен газаджия, и да ти направят свястна диагностика на колата.След като направиш това, сподели твоите впечатления.
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
всички майстори казаха, че дебитомерът не оказва влияние на газта и реших да не го сменям - просто го откачих. Смених свещи, смених лули, оправена е гранитурата на капака на двигателя, но пак колата няма мощност. Забелязах, че при загрят двигател по-често прави проблем - прекъсва моторът (опитва се да гърми - чат пак си гърми - вече се научих да боравя много плавно с педала на газта), а докато е студен върви перфектно - нито гърми, нито прекъсва... И на загрят и на студен обаче няма мощност...
След многобройни настройки на газовата, които пробвах, колата ускорява бавно особено във високите над 4000.В ниските пак е зле, защото пък мен ме е страх да натискам педала и едвам го галя до към 2500...
Разходът се повиши - градско отива към 20л/100 газ без да я ръчкам, а извънградско си дава 15 л/100 - карам си я мъжката към 120 км/ч.
вече не знам какво да правя - дайте идеи. Да не би самият двигател да е заминал... да няма компресия? Къде мога да си замеря и налягането на цилиндрите и горе-долу колко струва? В София живея.
След многобройни настройки на газовата, които пробвах, колата ускорява бавно особено във високите над 4000.В ниските пак е зле, защото пък мен ме е страх да натискам педала и едвам го галя до към 2500...
Разходът се повиши - градско отива към 20л/100 газ без да я ръчкам, а извънградско си дава 15 л/100 - карам си я мъжката към 120 км/ч.
вече не знам какво да правя - дайте идеи. Да не би самият двигател да е заминал... да няма компресия? Къде мога да си замеря и налягането на цилиндрите и горе-долу колко струва? В София живея.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
1.мериш компресия- ако насекъде има -т.2 , ако нема..мотор!
2.Отиваш и си купуваш един изпарител 140киловата турски за 75 лева.
3.Монтираш си го .
4.Ако неможеш ти го монтира друг.
5.Настройваш го.
6. Ако не можеш го настройва същия друг.
7.Проверяваш си всички клапани за газовата.
8.проверяваш филтрите на газовата.
9.Купуваш си ламбда контрол
10.Нищо не става и с него.
11.Писва ти и ти монтирам газов инжекцион .
2.Отиваш и си купуваш един изпарител 140киловата турски за 75 лева.
3.Монтираш си го .
4.Ако неможеш ти го монтира друг.
5.Настройваш го.
6. Ако не можеш го настройва същия друг.
7.Проверяваш си всички клапани за газовата.
8.проверяваш филтрите на газовата.
9.Купуваш си ламбда контрол
10.Нищо не става и с него.
11.Писва ти и ти монтирам газов инжекцион .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
@2bar написа:абе, брат, как ги оправяте тези коли, направо се чудя. първо пишеш, че с тестови бобини нищо не е станало, после, че като си сменил две бобини и се е оправила![]()
на рейката няма никакъв клапан ами си е регулатор на налягането. дюзите нямат никаква маса (тя се прекъсва от комп.). единствено бобините имат маса (допълнителна). и кое е това правилно място? то това нещо като G точка стана.
е колега ти ме изкара малоумен.Като направихме(слава богу,че майстора ми разбира) смяна и профилактика на доста работи и колата заспа.От кое точно е бил проблема нз.
Реших кардинално проблема с б20-та със б25-ца

ТДС - Турбо Див Селянин
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
LiTtLeRoCk написа: Иди на свестен газаджия, и да ти направят свястна диагностика на колата.След като направиш това, сподели твоите впечатления.
Ходих на газов анализатор (колко газаджията е свестен ще си приличи в близките дни), където бе констатирано, че са зададени грешни настройки на изпарителя - сместа е богата в ниските обороти и бедна във високите, поради което колата е скопена, няма мощност и не върви, а разходът е висок.
Идните дни ще я покарам да я засеча (градско и извънградско) и ще си проличи

Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
Diavollo написа:LiTtLeRoCk написа: Иди на свестен газаджия, и да ти направят свястна диагностика на колата.След като направиш това, сподели твоите впечатления.
Ходих на газов анализатор (колко газаджията е свестен ще си приличи в близките дни), където бе констатирано, че са зададени грешни настройки на изпарителя - сместа е богата в ниските обороти и бедна във високите
Изпарител с малко киловати за мотора;
Нужда от аванс процесор;
Задръстен филтър клапан газ;
Избор на Ф6 ,вместо Ф8 магистрална тръба;
Не правилно подбрана смесителна плочка;
Менте газаджия си набарал;
за момента само за това се сещам


by ''kompleksa''
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
сложих нов изпарител Ферони (бил имитация на Ловато) за 140 KW. Преместих го да е под колектора. Смених филтъра на газовия клапан и в крайна сметка се оказа, че е избила една бобина (спукана е точно там където се нахлузва към лулата). Сега вече колата върви страхотно - вдига 200 с пуснат климатик и вече не гърми... Разходът е около 14 л/100 км газ, но все още нямам много наблюдения.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
Тя и мойта е със същия изпарител ма вдига само 160 и то по наклон. Да не говоря за време на ускорение, и че в пиковия въртящ момент (4200 оборота) навалям педала и нищо не се случва.
Кажете как стават тия магии...
Кажете как стават тия магии...



Re: Относно прекъсването на м50``Решен
PornoMANo написа:Тя и мойта е със същия изпарител ма вдига само 160 и то по наклон. Да не говоря за време на ускорение, и че в пиковия въртящ момент (4200 оборота) навалям педала и нищо не се случва.
Кажете как стават тия магии...
Ве на бензин си има тяга твоята,на газ едва ли умира толкова ,че В-макс да е 160 на спускане....свържи се със колегата Змея де ,да види какво е объркано в газовата

by ''kompleksa''
Re: Относно прекъсването на м50``Решен
Бая си умира. Едно 30% на око, може би. На бензин си е друга кола.


29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани