Помощ при избора на IS
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Помощ при избора на IS
то и 30 може да сложиш за това време..ама то от дюлгерщина и скраперия 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- frank white
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 8.07.2012
- Местоположение: София и къде ли още не :)
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e30 m3, e24 635csi
Re: Помощ при избора на IS
Филмите с трансплантации мисля да не ги започвам в близкото,а най-вероятно и в далечното бъдеще
. IS-ка точно, защото съм чел и слушал, че точно М42 маторя е доста читав 137 кончета са ми достатъчни, нямам мераци да ставам нито пилот, нито дрифтър, е по някой завояче може да се позабавлявам,но дотам. А и разхода си казва думата, колата ще е евридейка все пак
. Ще видя и чистите 318 и 320 и ще се вслушам в съветите ви за купето, както един колега каза по- горе мотор се прави купе трудно
. Ако имате някакви предложения за 318is 318 или 320 с най-голямо удоволствие ще ги обмисля 





- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Помощ при избора на IS
Трансплантацията М40 към М42 от Е36 е абсолютно елементарна, защото и двете са с еднакъв блок (картер, лапи, маховик и назад всичко си остава старото)само една генерация трябва да се направи, ако е с барабани да минеш на дискове и да сложиш дебелата предна и задна стаб. щанги...
Така че ако намериш читаво 316/318 не му мисли много
на 320 няма да ти хареса разхода.
Така че ако намериш читаво 316/318 не му мисли много

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Помощ при избора на IS
Не само разхода, няма да му хареса и вървенето, за съжаление....
only rear wheel drive
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Помощ при избора на IS
Колега, гледал съм го тоя филм с евридейката, как нямало да правя трансплантации, щял съм да си карам количката ей така и т.н.
Та отсега ти казвам какво ще стане.
А за разхода не се притеснявай, на мен 25-цата ми харчеше 1-2 литра повече от М40-то, което не е нещо фрапиращо. Така че изчакай за 30-ка с читаво купе и по-дебел мотор. Ако твърдо пък си решил да е малък мотора взимай ис-ката за 4500 и това е. 



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Помощ при избора на IS
всеки дава акъл за сток, а тук половината сме долни мунингисти. е30 с оригинален мпаркет за 1к, на който и да му се ще нема такова, сток е30 за повече от 2-3к лв си е пък грабеж.
в крайна сметка перфектни 30-ски няма - защото са 20+ годишни коли. малкото перфектни са със солидни цени и в друг сайт де не завършва на .бг. Плюс това трябва да си правиш сметка, колко ще я караш тази кола. Щот на много хора трийските им са само в проекти и някои даже не виждат бел свет. Други ако съберат 2лв да идат на кафе с нея в неделя могат да се съветват и м3 да търсиш. ако тая кола я караш всеки божи ден и навърташ сравнително голям километраж избираш най-икономичния мотор. ако желаеш да дрифтиш всяка вечер без да се събираш от некоя мантинела тряя да помислиш за много елементи.
Гледай си да има сравнително добри екстри за модела е30 - клима, ел стъкла, ел огледала, рекаро( при възможност), без дупки от гнилоч, сравнително тих двигател. Стрийтоунърсите ще те посъветват шпер и голем мотор.
В тоа форум всеки има мнение. Затова си купуваш колата, която на теб ти хареса, която отговаря на твоите изисквания за техническа изправност и екстри. Ако слушаш иван, петкан, драган, осман - не те ще ти дадат парите още по-малко ще ти я карат. Сещаш се
в крайна сметка перфектни 30-ски няма - защото са 20+ годишни коли. малкото перфектни са със солидни цени и в друг сайт де не завършва на .бг. Плюс това трябва да си правиш сметка, колко ще я караш тази кола. Щот на много хора трийските им са само в проекти и някои даже не виждат бел свет. Други ако съберат 2лв да идат на кафе с нея в неделя могат да се съветват и м3 да търсиш. ако тая кола я караш всеки божи ден и навърташ сравнително голям километраж избираш най-икономичния мотор. ако желаеш да дрифтиш всяка вечер без да се събираш от некоя мантинела тряя да помислиш за много елементи.
Гледай си да има сравнително добри екстри за модела е30 - клима, ел стъкла, ел огледала, рекаро( при възможност), без дупки от гнилоч, сравнително тих двигател. Стрийтоунърсите ще те посъветват шпер и голем мотор.
В тоа форум всеки има мнение. Затова си купуваш колата, която на теб ти хареса, която отговаря на твоите изисквания за техническа изправност и екстри. Ако слушаш иван, петкан, драган, осман - не те ще ти дадат парите още по-малко ще ти я карат. Сещаш се

- frank white
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 8.07.2012
- Местоположение: София и къде ли още не :)
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e30 m3, e24 635csi
Re: Помощ при избора на IS
Благодаря много на отзовалите се колеги
особено на alpina-ma6inata прегледах с най-голям интерес неговата тема и стигнах до решението, че щом съм чакал толкова, е по- добре да изчакам още малко, да събера както и финанси така и още малко познания за останалите мотори на е30 и в близко бъдеще да бъда горд собственик на понаправена и оригинална е30-ка а да не започвам със скраперски проекти от който съмсигурен че нищо няма да излезе
Отново ви благодаря колеги за насоките
Поздрави 





- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Помощ при избора на IS
Колегата много добре се е насочил към ис-ка, мотора хем прилично си върви, хем е икономичен, за мен това е перфектния двигател за е30. Но всеки знае него си и си носи глава на раменете.Несебърската кола е оптималния вариант /поне на снимки така изглежда, не съм я виждал на живо/, всичко друго за 1000-2000 лева ще е сериозен компромис и яма за наливане на пари.
only rear wheel drive
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Помощ при избора на IS
що бре..аз се оправям с по няколко,ама от тея другите yes-ки 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- LaDa_GT_SpOrT
-
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е30
Re: Помощ при избора на IS
ти си изключение....
само моята иска ли гори 20 на 100 бе да еба
само моята иска ли гори 20 на 100 бе да еба

- frank white
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 8.07.2012
- Местоположение: София и къде ли още не :)
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e30 m3, e24 635csi
Re: Помощ при избора на IS
От другите IS-ки май ще е трудна мисията с откриването, поне така си мисля поне. Единствената която съм виждал да се продава не ми вдъхва никакво доверие поне като гледам как се стопанисва
Ако по някакъв неземен начин се сдобия с този тип IS филма ще е доста по различен 



Re: Помощ при избора на IS
Явор написа:що бре..аз се оправям с по няколко,ама от тея другите yes-ки
сега ти си друга тема за обсъждане, при теб е по-сложна ситуацията

- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
Re: Помощ при избора на IS
червената я знам чак не я кара за да не истропа мотора вериги мериги всичко е валат и не е оригиналан и еска а присаждана с две думи Тоалатна
бмв-то е болест за която няма лек
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Помощ при избора на IS
Е кажи честно, като гледаш селянията която е по цялата кола, очакваш да има нещо направено както трябва и да е поддържана добре ли 

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани