Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.05.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от pitbulak » 17 Юли 2012, 20:57

:bowdown: кефите ме отвсякъде :bowdown:
мда верно сте големи разбирачи на чужд гръб :mhihi:
Ти си голем фен с твойте 2-3к докато я подкараш спокойно - май ще трябва си заделя поне 5к ей така за всеки случай ако си я купя и се окаже че е без двигател че да си купя един да си имам :mhihi:

Всъщност съм се заблудил че ще е трудно да намеря такава каруца дето струва 8-9к и да са ми нужни още поне 3-4к за да си я подкарам спокойно :kuku: :kuku: :kuku:

Егати дано поне клиренса за модела да е евтин и да няма нужда да нося компресия с кофата докато го карам това BMW :mhihi:

Вие май вече се бъзикате ми се струва....... което не ви носи кой знае колко дивиденти!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от fancooler » 17 Юли 2012, 21:39

pitbulak написа::bowdown: кефите ме отвсякъде :bowdown:
мда верно сте големи разбирачи на чужд гръб :mhihi:
Ти си голем фен с твойте 2-3к докато я подкараш спокойно - май ще трябва си заделя поне 5к ей така за всеки случай ако си я купя и се окаже че е без двигател че да си купя един да си имам :mhihi:

Всъщност съм се заблудил че ще е трудно да намеря такава каруца дето струва 8-9к и да са ми нужни още поне 3-4к за да си я подкарам спокойно :kuku: :kuku: :kuku:

Егати дано поне клиренса за модела да е евтин и да няма нужда да нося компресия с кофата докато го карам това BMW :mhihi:

Вие май вече се бъзикате ми се струва....... което не ви носи кой знае колко дивиденти!!!


Колега, по-добре се вслушай в съветите на опитните потребители от форума. Моята красавица я купих март за 6600 лв. (търсеха й 6900) - е46 318 купе, бензин. Много запазена, без удари - салона е като нов! Регистрация, данъци и застраховка + обслужване в оторизиран сервиз - 1200 лв. Сега събирам 2500 лв. за ремонти по окачването. Есента трябва да купя зимни гуми с комплект джанти, а още не съм й направил каско...

Съжалявам за :OT:, но не се сдържах - дано поне съм полезен на някой кандидат купувач.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от dr.peshev » 17 Юли 2012, 21:42

pitbulak написа::bowdown: кефите ме отвсякъде :bowdown:
мда верно сте големи разбирачи на чужд гръб :mhihi:
Ти си голем фен с твойте 2-3к докато я подкараш спокойно - май ще трябва си заделя поне 5к ей така за всеки случай ако си я купя и се окаже че е без двигател че да си купя един да си имам :mhihi:

Всъщност съм се заблудил че ще е трудно да намеря такава каруца дето струва 8-9к и да са ми нужни още поне 3-4к за да си я подкарам спокойно :kuku: :kuku: :kuku:

Егати дано поне клиренса за модела да е евтин и да няма нужда да нося компресия с кофата докато го карам това BMW :mhihi:

Вие май вече се бъзикате ми се струва....... което не ви носи кой знае колко дивиденти!!!

:ahah: Без поне 1000 лв за застраховка , регистрация и сервизиране как ще я караш тази кола,бе хитрец! :winky:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от outworld » 17 Юли 2012, 23:05

pitbulak написа::bowdown: кефите ме отвсякъде :bowdown:
мда верно сте големи разбирачи на чужд гръб :mhihi:
Ти си голем фен с твойте 2-3к докато я подкараш спокойно - май ще трябва си заделя поне 5к ей така за всеки случай ако си я купя и се окаже че е без двигател че да си купя един да си имам :mhihi:

Всъщност съм се заблудил че ще е трудно да намеря такава каруца дето струва 8-9к и да са ми нужни още поне 3-4к за да си я подкарам спокойно :kuku: :kuku: :kuku:

Егати дано поне клиренса за модела да е евтин и да няма нужда да нося компресия с кофата докато го карам това BMW :mhihi:

Вие май вече се бъзикате ми се струва....... което не ви носи кой знае колко дивиденти!!!


Виж сега, не се прави на хитър, защото едва ли знаеш ремонтите на Е46, които могат да последват на тази кола. Взех доста запазен екземпляр, на не много ниска цена пред почти 2 години. Еми за първата година дадох 5000лв за ремонти - всякакви. Аз можех да си я карам и без да набивам тези пари, но искам колата да ми е безупречна. Не понасям кочини, които някои хора ги мислят за перфектни, а те са гробове ;) Не всеки ще набие толкова, но не искам някой да реве после, че е скъпо БМВ :yes: Само не си помисляйте, че съм разочарован от колата - удоволствието до караш перфектна кола е неописумено :bchug: Като излезе нещо пак ще го оправям, и така :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от speedhokk » 18 Юли 2012, 0:33

dr.peshev написа:
pitbulak написа::bowdown: кефите ме отвсякъде :bowdown:
мда верно сте големи разбирачи на чужд гръб :mhihi:
Ти си голем фен с твойте 2-3к докато я подкараш спокойно - май ще трябва си заделя поне 5к ей така за всеки случай ако си я купя и се окаже че е без двигател че да си купя един да си имам :mhihi:

Всъщност съм се заблудил че ще е трудно да намеря такава каруца дето струва 8-9к и да са ми нужни още поне 3-4к за да си я подкарам спокойно :kuku: :kuku: :kuku:

Егати дано поне клиренса за модела да е евтин и да няма нужда да нося компресия с кофата докато го карам това BMW :mhihi:

Вие май вече се бъзикате ми се струва....... което не ви носи кой знае колко дивиденти!!!

:ahah: Без поне 1000 лв за застраховка , регистрация и сервизиране как ще я караш тази кола,бе хитрец! :winky:


Тук най-важното е откъде си взел колата. Във форума има доста колеги, чиито коли наистина може да се качиш и да караш и 1-2 години да сменяш само масло и филтри. Тогава да, 2-3000лв ще бъдат много за първоначална инвестиция. Но тях пък ще ги дадеш за по-високата цена на автомобила, защото хората тук знаят как са си поддържали колите и няма да ги пуснат евтино.

Ако обаче вземеш кола от автокъща, хеле пък и дизел наистина може да стигнеш до 2000лв без проблем.
Като сметнеш регистрации, застраховки, прочие... после имаш абсолютно задължително масла, филтри, преглед/рециклиране на турбина и дюзи, смяна и на компонентите по охладителната система(айде радиатора примерно може само да го промиеш). Всички знаем и на какви гуми идват колите от автокъщите, та според сезона имаш поне 600-700лв гуми(ако пък са 17-18ки, които са все по-често срещани, чисто си отиваш на 1000лв за 4ка гуми). Все нещо по окачването ще има да се прави, като я минеш и през една хубава основна автомивка с пране на салона и май 1000лв отдавна ги минахме, че се завъртяхме около 2000.

ПС: И тука абсолютно пропускаме и частта с това да сложиш разни глезотийки като рингове на таблото, навигация, фолио на стъклата, ама ксенон, лупи, ейнджъли, чипове, спортни филтри... според зависи какво ти липсва в колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 18 Юли 2012, 8:38

speedhokk написа:
dr.peshev написа:

преглед/рециклиране на турбина и дюзи, смяна и на компонентите по охладителната система(айде радиатора примерно може само да го промиеш). Всички знаем и на какви гуми идват колите от автокъщите, та според сезона имаш поне 600-700лв гуми(ако пък са 17-18ки, които са все по-често срещани, чисто си отиваш на 1000лв за 4ка гуми). Все нещо по окачването ще има да се прави, като я минеш и през една хубава основна автомивка с пране на салона и май 1000лв отдавна ги минахме, че се завъртяхме около 2000.

ПС: И тука абсолютно пропускаме и частта с това да сложиш разни глезотийки като рингове на таблото, навигация, фолио на стъклата, ама ксенон, лупи, ейнджъли, чипове, спортни филтри... според зависи какво ти липсва в колата.

@speedhokk - колега за кола от морга ли говорим ?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e39 530d remapped; e36 318TDS
Мечтае да кара: Всичко с буквата М :))
Детайли за колата: Bmw e39 530d manual remapped, exhaust system, Pipercross air filter
Bmw e36 318TDS M41D17 manual remapped

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Margina Petrow » 18 Юли 2012, 8:57

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
тази поглеждал ли я е някой,нещо не по реда си ми се струва,че има и заради цената,ако някой сподели мнение ще сам благодарен :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.05.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от pitbulak » 18 Юли 2012, 9:05

@speedhokk - колега за кола от морга ли говорим ?
=======================

явно човека от там си купува колите

Аз не мога да разбера защо ми обяснявате /а и не само на мен при положение че никой не ви пита/ неща които са ясни на 18 годишен?
Миела се на мивка, застраховка, зимни летни гуми, ремонти.............
Е то ако и това не ми е ясно какво правим......
Или някой просто се прави на голям разбирач - ей не съм блондинка и няма да ме впечатлите да знаете;)

Тук не трябва ли да се обсъжда примерно новобранци като мен на какви екстри да наблягат, тънкости при избирането и др. подобни?

:bchug:
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 18 Юли 2012, 9:06

Как един не излезна да каже "абе купих кенеф", а всеки взел много добра кола, че даже някой и много добра за без пари :mhihi:
Вярно прекалихте с цифрите :winky:

1.-во кола нов внос от човек дето се стиска да плати ЕКО таксата не бих взел никога, та нали е 50лв. (че и по-малко). А пък и транзитни номера сам да си вадиш :kuku: Сиреч това отпада от разходите!
- Тука някой спомена некви мифки с пранета и т.н. нещо не сханах, ама мръсна кола нов внос дето да не са й прали салона и т.н. (на някой по два пъти да падне кирта :mhihi: ) не съм виждал, от десетина години.
2-ро самата регистрация в КАТ е 70лв. Без изгъзици като специални номера, ако някой толкова го влече 50лв. са две по две.
3-то Гражданска задължително, колегата нагоре е споменал 250лв. за цяла година, който няма пари може да си я направи тримесечна, на разсрочено плащане и т.н.
- Тука слагаме и каско евентуално, понеже повечето си правят пак взимаме цифрата от колегата около 650лв., това е за кола оценена на 9хил. пак може на разсрочено плащане.
- И данъка влиза тук, който иска да го плаща и го плаща. Ако няма пари може и след половин година да си я запише в общината.
4-то Обслужване колегата е посочил за 328 (голям бензинов мотор) най-важните неща за смяна - масло, филтри, някой друг ремък, слагаме и нещо по окачването ако има - писал е 250лв. да ги сложим до макс 300лв.
- Тука влизат и гумите дето всички ги дъвчете... аз пак не го разбирам какъв кенеф ще ви продават, че гумите няма да издържат поне оставащия сезон. Това не го пишеме в сметката.

Сиреч:

КАТ номера 70лв.
Застраховка около 250лв. (за голям бензинов мотор е това, за една година)
Каско за кола оценена на 9 000лв. е 650лв. за годината, може да се плати разсрочено.
Обслужване (това което е задължиелно - масло, филтри т.н., ако има нещо по окачването, макар че кола от нормална европейска държава надали ще има тропания) за голям бензинов мотор - 250лв. - 300лв.
Тотал: 1200 - 1300лв. това при положение, че плащаш всичко накуп (както и каско).

Само каското те товари с 600лв., ако го правиш на разсрочено първата вноска примерно да е 150лв. макс.
Застраховката и нея може за три месеца примерно от 250лв. ще паднеме на една четвърт.

И какво става първите разходи (в рамите на месеца след покупката) ги събираме в бюджет 70лв. КАТ, застраховка макс. 100лв., каско около 150лв, обслужване около 280лв. = 600 лева. максумум.
За кола дето каското няма да е оценено на 9хил. и застраховката ще е по-ниска отиваме на 500лв.

Пък после ако щете всеки месец по толкова давайте, то това ако купите "много хубава кола за без пари :mhihi: " Сменяйте, радиатори, турбота, дюзи, сегменти и незнам още какво :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от hacker4eto1 » 18 Юли 2012, 9:11

Margina Petrow написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11339058721047478&f1=details
тази поглеждал ли я е някой,нещо не по реда си ми се струва,че има и заради цената,ако някой сподели мнение ще сам благодарен :)


Хром пакета Ме радва :) страничните огледала има нещо нестандартно сигурно щото не съм свикнал да гледам модела с такива :) Но ми се струва ,че за тази цена поне един мулти волан да беше имала.. няма и ЦД... много бедна от към екстри..на външен вид ми харесва но вътре е малко дървена.
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от cHaunepucTa » 18 Юли 2012, 9:30

pitbulak написа::bowdown: кефите ме отвсякъде :bowdown:
мда верно сте големи разбирачи на чужд гръб :mhihi:
Ти си голем фен с твойте 2-3к докато я подкараш спокойно - май ще трябва си заделя поне 5к ей така за всеки случай ако си я купя и се окаже че е без двигател че да си купя един да си имам :mhihi:

Всъщност съм се заблудил че ще е трудно да намеря такава каруца дето струва 8-9к и да са ми нужни още поне 3-4к за да си я подкарам спокойно :kuku: :kuku: :kuku:

Егати дано поне клиренса за модела да е евтин и да няма нужда да нося компресия с кофата докато го карам това BMW :mhihi:

Вие май вече се бъзикате ми се струва....... което не ви носи кой знае колко дивиденти!!!


Човек, отнасяй се малко с уважение към колегите, които се опитват да ти помогнат.

Като взех колата преди 4-5 месеца, дадох около 2500лв. първоначално. Не ми се искаше да ги давам, повярвай ми!
Каско, гражданска, данък, регистрация, винетка, гуми, масла, филтри, гарнитура на картера и още една гарнитурка.
Както искаш ги смятай...искаше ми се да сменя свещи, ремък, ролки, демпферна шайба, водна помпа и термостат ей така да карам спокойно колата, но уви...не ми стигнаха 2500те лева за да направя и тези неща....
Така, че ... чети кво ти пишат колегите и попивай, не си мисли, че ще те лъжем :kuku: .

Като искаш читаво БМВ, ще плащаш!
Виждаш какво съм ти написал, дори и 2500лв. може да не те оправят :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от acho.rs » 18 Юли 2012, 9:47

Bavarcho написа:Как един не излезна да каже "абе купих кенеф", а всеки взел много добра кола, че даже някой и много добра за без пари :mhihi:
Вярно прекалихте с цифрите :winky:

1.-во кола нов внос от човек дето се стиска да плати ЕКО таксата не бих взел никога, та нали е 50лв. (че и по-малко). А пък и транзитни номера сам да си вадиш :kuku: Сиреч това отпада от разходите!
- Тука някой спомена некви мифки с пранета и т.н. нещо не сханах, ама мръсна кола нов внос дето да не са й прали салона и т.н. (на някой по два пъти да падне кирта :mhihi: ) не съм виждал, от десетина години.
2-ро самата регистрация в КАТ е 70лв. Без изгъзици като специални номера, ако някой толкова го влече 50лв. са две по две.
3-то Гражданска задължително, колегата нагоре е споменал 250лв. за цяла година, който няма пари може да си я направи тримесечна, на разсрочено плащане и т.н.
- Тука слагаме и каско евентуално, понеже повечето си правят пак взимаме цифрата от колегата около 650лв., това е за кола оценена на 9хил. пак може на разсрочено плащане.
- И данъка влиза тук, който иска да го плаща и го плаща. Ако няма пари може и след половин година да си я запише в общината.
4-то Обслужване колегата е посочил за 328 (голям бензинов мотор) най-важните неща за смяна - масло, филтри, някой друг ремък, слагаме и нещо по окачването ако има - писал е 250лв. да ги сложим до макс 300лв.
- Тука влизат и гумите дето всички ги дъвчете... аз пак не го разбирам какъв кенеф ще ви продават, че гумите няма да издържат поне оставащия сезон. Това не го пишеме в сметката.

Сиреч:

КАТ номера 70лв.
Застраховка около 250лв. (за голям бензинов мотор е това, за една година)
Каско за кола оценена на 9 000лв. е 650лв. за годината, може да се плати разсрочено.
Обслужване (това което е задължиелно - масло, филтри т.н., ако има нещо по окачването, макар че кола от нормална европейска държава надали ще има тропания) за голям бензинов мотор - 250лв. - 300лв.
Тотал: 1200 - 1300лв. това при положение, че плащаш всичко накуп (както и каско).

Само каското те товари с 600лв., ако го правиш на разсрочено първата вноска примерно да е 150лв. макс.
Застраховката и нея може за три месеца примерно от 250лв. ще паднеме на една четвърт.

И какво става първите разходи (в рамите на месеца след покупката) ги събираме в бюджет 70лв. КАТ, застраховка макс. 100лв., каско около 150лв, обслужване около 280лв. = 600 лева. максумум.
За кола дето каското няма да е оценено на 9хил. и застраховката ще е по-ниска отиваме на 500лв.

Пък после ако щете всеки месец по толкова давайте, то това ако купите "много хубава кола за без пари :mhihi: " Сменяйте, радиатори, турбота, дюзи, сегменти и незнам още какво :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Започваме - за теб щом е расрочена застраховката не е разход така ли :mhihi: Айде станаха 1000лв САМО застраховките . После ГУМИ ! БМВ не понася калпави гуми зимата , а и летните дет идват с тях често са с индекс до 190км/ч нацепени като на плъх опашката . Утиваме на мноооо пари за гуми , но ако купим 2ра ръка летни и нови зимни , може и да се вместим в 1200лв за гуми . Готови 2200лв . Продължаваме със задължителните масла , филтри и тн 2200+300лв = 2500 . И сега вече зависи какво си взел , но в наааай-добрия случай имаш още 500 лв . 2800лв ако искаш да направиш първоначално обслужване като хората . Другите варианти просто расрочваш това обслужване , бавиш нещата и караш кола в лошо техническо състояние ... а да 2800+данък,винетка ... ето ти лесни 3000++

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от mitaka7 » 18 Юли 2012, 10:06

Темата е 120 страници. Има толкова изписано, че всичко почва да се повтаря.
Естествено като се закупи стар автомобил, човек трябва да е готов да приготви и пари за поддръжка. Защото изваждането на пари не спира с покупката на автомобила. Това трябва да е ясно на всеки.
Оттук нататък в темата ще се пише само за конкретен автомобил, зададен от колега. Всички останали мнения, които не са по конкретната кола ще бъдат изтривани без предупреждение.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.05.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от pitbulak » 18 Юли 2012, 12:29

Какво ще кажете на първо четене за тези 3 екземпляра?

http://www.mobile.bg/11340305526025882
http://www.mobile.bg/11341916629219227
http://www.mobile.bg/11341605605601281
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 18 Юли 2012, 14:24

pitbulak написа:Какво ще кажете на първо четене за тези 3 екземпляра?

http://www.mobile.bg/11340305526025882
http://www.mobile.bg/11341916629219227
http://www.mobile.bg/11341605605601281


За 3-тата за мен не е Май месец производство,защото след Април 2003 са 6 скорости а тази е с 5
1-те 2 някак се не ми се вярва да са Септември 2002-ра но и да са,този който ги е купувал е искал да мине тънко защото не са с ДСЦ а с АСЦ ,което в сравнение с ДСЦ е доста слаба система за сигурност
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook