Обезвъздушаване на радиатор
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Обезвъздушаване на радиатор
Колеги, още от преди колата ми доста позагрява ( Лада 2105 ) особено в тия жеги и смятам утре да сваля радиатора, да го измия отвън обилно с меглио и водоструйка че от толкова години са се набили сякви гадости.. и отвътре да го промия с вода, както и цялата система. Въпроса ми е после с обезвъздушването как да процедирам. Пълна разширителния съд с антифриза, пускам колата да работи и пускам парното да духа топло. Капачката на радиатора е отвита и чакам така и доливам ако тряба. Пропускам ли нещо или така трябва да се прави ? Ще съм доволен да помогнете и после биите ключа. Благодаря..
Последна промяна Kroki на 16 Юли 2012, 18:44, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Обездушаване на радиатор
Kroki написа:Колеги, още от преди колата ми доста позагрява ( Лада 2105 ) особено в тия жеги и смятам утре да сваля радиатора, да го измия отвън обилно с меглио и водоструйка че от толкова години са се набили сякви гадости.. и отвътре да го промия с вода, както и цялата система. Въпроса ми е после с обезвъздушването как да процедирам. Пълна разширителния съд с антифриза, пускам колата да работи и пускам парното да духа топло. Капачката на радиатора е отвита и чакам така и доливам ако тряба. Пропускам ли нещо или така трябва да се прави ? Ще съм доволен да помогнете и после биите ключа. Благодаря..
Палиш колата,чакаш да отвори големият кръг,пуска се перката,бачка така 3-4 минути,спира перката,гасиш колата,доливаш ако има нужда и чак утре на студено отваряш капачката на радиатора за да долееш още.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Обездушаване на радиатор
Има само една перка, която се намира зад радиатора и се върти постоянно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Обездушаване на радиатор
Отвътре налей оцет, изчакай малко да посвали гадориите и тогава го промивай 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Обездушаване на радиатор
загряването е и често в липсата на "кожух" или "въздушен тунел" около перката ,те 2105 не бяха ли с електрическа перка за охлаждане?
как и да е,принципът е същият,когато се стопли и целият радиатор,означава че е отворил и големият кръг,гасиш и утре гледаш колко да се долее,ако нямаш тази кора дето играе ролята на "въздушен тунел" си вземи,много е важна,ако е модела дето перката е хваната на водната помпа и се върти постоянно,както и провери термостата,освен това,този "кожух" пази,когато влезнеш в някаква локва,водата да се пръска към перката и тя от своя страна да метка вода върху делкото,това е типично за всички ладички,като влезнат в локва
как и да е,принципът е същият,когато се стопли и целият радиатор,означава че е отворил и големият кръг,гасиш и утре гледаш колко да се долее,ако нямаш тази кора дето играе ролята на "въздушен тунел" си вземи,много е важна,ако е модела дето перката е хваната на водната помпа и се върти постоянно,както и провери термостата,освен това,този "кожух" пази,когато влезнеш в някаква локва,водата да се пръска към перката и тя от своя страна да метка вода върху делкото,това е типично за всички ладички,като влезнат в локва

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Обездушаване на радиатор
Кожуха си е там. Благодаря, утре ще го измислим 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- drevnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: В планината
- Пол: Мъж
Re: Обезвъздушаване на радиатор
Колега на руските не се обезвъздушава поне аз никога несъм го правил. Всяка есен източвам водата ако ми потрябва нещо през зимата наливам пак до горе и това е 

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Обезвъздушаване на радиатор
Така, промихме всичко, падна стабилно количество мизерия 2 тубички с меглио отидоха, ма питата се почисти и стана като нова. Наляхме вода, за да видим, да не сълзи от някъде и след няколко дена ще налеем вече антифриза и да бъде както си трябва. Системата сама се обезвъдуши, оставихме я да поработи, изкарваше въздух, после покарахме и няма нищо общо с преди. Благодаря на всички, коит помогнаха, темата е за ключ!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Обезвъздушаване на радиатор
Toлкова глупости на едно място не бях чел скоро... виско, перки, ел, па парно ма глупости...
къде руснак на дръта кола ще слага ел перки и датчици, те да не са луди
Това не е БМВ-то да циври да реве да се тръшка и да го боли да плаче и да търси майка си като му сипеш повече вътре вътре вътре....
Ладата има сравнително опрпстена, бих казал адже адски опростена охладителна система.
Налива се само през разширителния съд, изчаква се да загрее, да отвори термостата и се налива смело. Каквото е излишно ще си го изхвърли, има си клапани дренажни мачти и т.н. и не работи под такова изродско налягане като на баварците.
С две думи направено е като за индианци от старата школа дето насред нищото могат да направят ремонта, новите коли са за индианци от ново поколение дето знаят само сервизчетата и т.н.
На лада парното се пуска само когато тръгне да прегрява
обезвъздушава се сама тва е повечко антифриз само и каране
къде руснак на дръта кола ще слага ел перки и датчици, те да не са луди

Това не е БМВ-то да циври да реве да се тръшка и да го боли да плаче и да търси майка си като му сипеш повече вътре вътре вътре....

Ладата има сравнително опрпстена, бих казал адже адски опростена охладителна система.
Налива се само през разширителния съд, изчаква се да загрее, да отвори термостата и се налива смело. Каквото е излишно ще си го изхвърли, има си клапани дренажни мачти и т.н. и не работи под такова изродско налягане като на баварците.
С две думи направено е като за индианци от старата школа дето насред нищото могат да направят ремонта, новите коли са за индианци от ново поколение дето знаят само сервизчетата и т.н.
На лада парното се пуска само когато тръгне да прегрява

обезвъздушава се сама тва е повечко антифриз само и каране


ATR-42/72
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]