Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Margina Petrow написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326641558984408&f1=details
Някой знае ли нещо за това бмв,гледал ли го е има ли впечатления за него,всяко мнение ще е от полза
Беше форумска,на Жоро Аутофешън,има писано за нея!

Спираше на Гешов и България пред магазина.
Прочети 2 страници от този раздел: 48-49 !!!
p.s.февруари беше на 15 бона,но нещо залежава!

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Има ли купета на които да не им се отварят задните прозорци?
Аз до сега май не съм виждал
Аз до сега май не съм виждал


- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:Има ли купета на които да не им се отварят задните прозорци?
Аз до сега май не съм виждал
Няма, на всички се отварят.

- bmw_novobranec
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 26.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Може ли да ми дадете мнение за тази кола ... и ако може да ми кажете как са БМВ-тата като здравина и поддръжка. Моля конкретни отговори а не "Кеф цена няма" Турбото четох че се чупи ,но като цяло здравината на двигател и окачване да коментирате.Изключваме че всяка кола е на късмет разбира се
Благодаря предварително
Може ли да ми дадете мнение за тази кола ... и ако може да ми кажете как са БМВ-тата като здравина и поддръжка. Моля конкретни отговори а не "Кеф цена няма" Турбото четох че се чупи ,но като цяло здравината на двигател и окачване да коментирате.Изключваме че всяка кола е на късмет разбира се

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ами какво да ри кажем, избрал си екземпляр във възможно най-ниската ценова позиция, ти сам си реши 11-12 годишна дизеларка дали има и теоретичен шанс за тези пари да е на 110 хил. или по-скоро е на 333 хил.
Всъщност няма нищо лошо в моята цифра за километрите, даже е нормална, но тук в Бълагария доста хората не са свикнали на подобни "стряскащи" числа. Проблемът е там, че екземпляр на подобни години, километри в съчетание с точно ТАЗИ цена, едва ли е гледан както трябва и проблемите ще почнат да излизат веднага след покупката, ако не и на самия оглед. Какви са те ли? Един бог би могъл да знае. Лично аз не обичам такива термини като "обичайни проблеми", все едно имат заводски такива и турбото както си описал си заминава след малко тормоз. Познавам човек, който се спука от ремонти на едно дизелово комби от модела и едвам се отърва от него, а изобщо не я зореше, познавам и такъв, който я кара нон-стоп като често си я пържи и проблеми засега поне няма, а мина бая време от покупката, може би 3 години.
Снимките на тази обява дори не бих си направил труда да ги отворя, но ако имаш познат, който разбира от коли и по-специално от дизели(не е задължително от БМВ)и сте от София, идете я вижте. Остава си и опцията да я закараш на специализиран сервиз и там направо да те откажат покупката.

Снимките на тази обява дори не бих си направил труда да ги отворя, но ако имаш познат, който разбира от коли и по-специално от дизели(не е задължително от БМВ)и сте от София, идете я вижте. Остава си и опцията да я закараш на специализиран сервиз и там направо да те откажат покупката.

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bmw_novobranec написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11339659307204803&f1=details
Може ли да ми дадете мнение за тази кола ... и ако може да ми кажете как са БМВ-тата като здравина и поддръжка. Моля конкретни отговори а не "Кеф цена няма" Турбото четох че се чупи ,но като цяло здравината на двигател и окачване да коментирате.Изключваме че всяка кола е на късмет разбира сеБлагодаря предварително
Скоро коментирахме ,че уплътнението на шофьорската врата се къса след определени километри,но това е разпорено като шаран!

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте
насочил съм се към 320D/150к.с. фейс
какво ще кажете за тези екземпляри
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-150ks-150451
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-6sk.-lizing-25867
http://www.carmarket.bg/bmw-320-320-102230
http://www.carmarket.bg/bmw-320-dfaceliftsedan-104156
много четох тук но за конкретния модел не намерих много материал/повечето е за преди фейса/
само да вметна че евентуално това ще ми е първи дизел и първо задно:) - но се надявам да се справя с по внимателно каране;)
насочил съм се към 320D/150к.с. фейс
какво ще кажете за тези екземпляри
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-150ks-150451
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-6sk.-lizing-25867
http://www.carmarket.bg/bmw-320-320-102230
http://www.carmarket.bg/bmw-320-dfaceliftsedan-104156
много четох тук но за конкретния модел не намерих много материал/повечето е за преди фейса/
само да вметна че евентуално това ще ми е първи дизел и първо задно:) - но се надявам да се справя с по внимателно каране;)

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
pitbulak написа:Здравейте
насочил съм се към 320D/150к.с. фейс
какво ще кажете за тези екземпляри
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-150ks-150451
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-6sk.-lizing-25867
http://www.carmarket.bg/bmw-320-320-102230
http://www.carmarket.bg/bmw-320-dfaceliftsedan-104156
много четох тук но за конкретния модел не намерих много материал/повечето е за преди фейса/
само да вметна че евентуално това ще ми е първи дизел и първо задно:) - но се надявам да се справя с по внимателно каране;)
Лично за мен - нито една не си заслужава - едната карбон облепен отвратително,другите износени доста

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
pitbulak написа:Здравейте
насочил съм се към 320D/150к.с. фейс
какво ще кажете за тези екземпляри
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-150ks-150451
http://www.carmarket.bg/bmw-320-d-6sk.-lizing-25867
http://www.carmarket.bg/bmw-320-320-102230
http://www.carmarket.bg/bmw-320-dfaceliftsedan-104156
много четох тук но за конкретния модел не намерих много материал/повечето е за преди фейса/
само да вметна че евентуално това ще ми е първи дизел и първо задно:) - но се надявам да се справя с по внимателно каране;)
Май си падаш по сивото


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
значи ще продължавам с търсенето
дано намеря нещо читаво докъм 9к......... толкова е бюджета;)
а като мотор и болежки можете ли да кажете нещо конкретно за модела
ще го карам смесено и градско и извън градско около 50/50
дано намеря нещо читаво докъм 9к......... толкова е бюджета;)
а като мотор и болежки можете ли да кажете нещо конкретно за модела
ще го карам смесено и градско и извън градско около 50/50

- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здрав е мотора и е доста икономичен. Търси, ще намериш читав за към 9К, но с повече търсене 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ако общият ти бюджет е 9000, не търси кола за повече от 7500, макс 8000... Задължително имаш обслужване, нещо за подмяна, застраховките не ги и споменавам. Зависи как е поддържана колата, но този мотор прехвърли ли 200 000 км. сумите лесно надхвърлят 1000 лв и това не е за сериозни ремонти. Освен ако някой преди теб не е рециклирал дюзите, сменил демпфера и всички регулатори, пепрудките, ЕГР-а и т.н. Трябва даф караш доста, за да видиш икономия от нафтата. В тази ценова категория и километри, аз бих взел бензинов мотор, 318 143 к.с. ако търсиш икономия. Няма въртящия момент и ускорението на дизела, но е съвсем приличен.
Never mistake motion for action...
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
От много скоро карам е46 само ,че съм 328ci и ще ти кажа как бе при мен цялата работа..
Общ бюджет 12 000лв.
Колата е 2000г. на цена от 9,300лв смъкнах я на 9000.
Гражданска 247лв. направиха ми лека отстъпка...
Понеже нямаше транзитни номера аз си искарах такива от сливен до ямбол цена 45лв.
Еко такса 50лв ако я дадеш на автокъщата лично иначе е 80лв поне при мен бе така.
За обслужване платих точно 247лева. като маслото събра 6 литра (грубо) Кастрол 5w40 литъра бе 20лв (май
) ролките не ги бараха смениха горивен и маслен филтър мисля ,че цената за единият бе около 10лв. и един ремък този който е за компресора на климатика.
Регистрация в кат +избор на номер обща цена около 140 150 лв.
Данкък за оставащото 6 месечие 160лв..
Автокаско 647лв. понеже колата макс ми я уцениха на 9400лв. с 10% отстъпка ако си направиш и гражданската при тях..(ЛЕВ ИНС)..
Черпня на приятели и прочие аз пръснах сигурно около 150 лева
Сега ми остава да си купя зимни гуми тези джанти с които съм сега 16 ки ги оставам за зимните =>трябва да взема и други лети джанти + летни гуми ,че тези ще искарат само този сезон.
Та какво исках да ти кажа с 2 думи както казаха по горе от общия бюджет свали около 2000 лв,а ти ако искаш дизел чиято подръжка е по скъпа даже 2500лв си задели ей така за в бъдеще
Общ бюджет 12 000лв.
Колата е 2000г. на цена от 9,300лв смъкнах я на 9000.
Гражданска 247лв. направиха ми лека отстъпка...
Понеже нямаше транзитни номера аз си искарах такива от сливен до ямбол цена 45лв.
Еко такса 50лв ако я дадеш на автокъщата лично иначе е 80лв поне при мен бе така.

За обслужване платих точно 247лева. като маслото събра 6 литра (грубо) Кастрол 5w40 литъра бе 20лв (май

Регистрация в кат +избор на номер обща цена около 140 150 лв.
Данкък за оставащото 6 месечие 160лв..
Автокаско 647лв. понеже колата макс ми я уцениха на 9400лв. с 10% отстъпка ако си направиш и гражданската при тях..(ЛЕВ ИНС)..
Черпня на приятели и прочие аз пръснах сигурно около 150 лева

Сега ми остава да си купя зимни гуми тези джанти с които съм сега 16 ки ги оставам за зимните =>трябва да взема и други лети джанти + летни гуми ,че тези ще искарат само този сезон.
Та какво исках да ти кажа с 2 думи както казаха по горе от общия бюджет свали около 2000 лв,а ти ако искаш дизел чиято подръжка е по скъпа даже 2500лв си задели ей така за в бъдеще

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
hacker4eto1 мерси за разбивката;)
мисля че до 1к ще се вместя по твоята разбивка - ако всичко върви какво трябва разбира се
някои неща ще ги прескоча като данък и винетки и даже може да не ударя тавана
Що се отнася до "оптимистичния" вариянт на Leon от прочетеното до тук останах с твърдото убеждение че кола под 200-300к км почти е невъзможно да намеря в БГ затова и не си правя илюзии! Що се отнася до ремонта/рециклирането/подмяната на всички регулатори /признавам тук си нямам и на идея за какво става на въпрос с тия регулатори/, дюзи, пеперудки, демфери и т.н. се надявам поне да не започне от първата година. Рано или късно това се обажда на всички все пак - или може би има хора които никога няма да ремонтират/или не са сменяли/, демпфер или рециклират дюзи. Просто се надявам да не е от началото!
Нали не мислиш че ще повярвам на някой че като си взема кола на 12 или 12+ години е по-малка вероятността да започна с гореспоменатите ремонти. Вярно че е BMW ама все пак е машина за която продават резервни части;)
мисля че до 1к ще се вместя по твоята разбивка - ако всичко върви какво трябва разбира се

някои неща ще ги прескоча като данък и винетки и даже може да не ударя тавана

Що се отнася до "оптимистичния" вариянт на Leon от прочетеното до тук останах с твърдото убеждение че кола под 200-300к км почти е невъзможно да намеря в БГ затова и не си правя илюзии! Що се отнася до ремонта/рециклирането/подмяната на всички регулатори /признавам тук си нямам и на идея за какво става на въпрос с тия регулатори/, дюзи, пеперудки, демфери и т.н. се надявам поне да не започне от първата година. Рано или късно това се обажда на всички все пак - или може би има хора които никога няма да ремонтират/или не са сменяли/, демпфер или рециклират дюзи. Просто се надявам да не е от началото!
Нали не мислиш че ще повярвам на някой че като си взема кола на 12 или 12+ години е по-малка вероятността да започна с гореспоменатите ремонти. Вярно че е BMW ама все пак е машина за която продават резервни части;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Абсолютно! Каквото и да купиш, дори и от доверен приятел, бъди сигурен че минимум 2 бона са ти отгоре само докато я подкараш спокойно. Да не говорим, че винаги излиза по някое ремонтче, така че бих сложил смело дори 3 бона отгоре за следващите 2 месеца след покупката.
Leon написа:Ако общият ти бюджет е 9000, не търси кола за повече от 7500, макс 8000... Задължително имаш обслужване, нещо за подмяна, застраховките не ги и споменавам. Зависи как е поддържана колата, но този мотор прехвърли ли 200 000 км. сумите лесно надхвърлят 1000 лв и това не е за сериозни ремонти. Освен ако някой преди теб не е рециклирал дюзите, сменил демпфера и всички регулатори, пепрудките, ЕГР-а и т.н. Трябва даф караш доста, за да видиш икономия от нафтата. В тази ценова категория и километри, аз бих взел бензинов мотор, 318 143 к.с. ако търсиш икономия. Няма въртящия момент и ускорението на дизела, но е съвсем приличен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани