От М40В18 към М50В20.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Axis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
От М40В18 към М50В20.
Колеги имам малко питанки, за които си мислех в момента.
След дълги размишления с какъв точно мотор да сменя загиващото ми М40, двигателят сам ме откри. Намира се в сервиз в който сменят доста двигатели, М50В20, комплект с компютъра + чип, скоростната кутия, генерацията, компресора за климатика. Свален е от купе на което е сложен S50В32.
Вълнуват ме следните неща, за които не се сетих да питам днес в сервиза:
- Задължително ли е да сменя таблото и ако не го направя с много ли ще дава разлика на оборотите?
- Какво се случва с акумулатора, може ли без да се мести в багажника?
- Какво се преправя, за да заработи климатикът - в момента имам климатик само да уточня?
- Генерацията по същия канал ли минава и задното гърне свободно ли си ляга, защото сегашното ми има завой по средата, а на 20ката е право?
- Ключа за запалването сменя ли се?
- Толкова ли няма да може да спира с барабаните отзад, като се има предвид, че изобщо не съм състезателен тип шофьор.
- Има ли проблем този мотор с монтиране на газов инжекцион, предвид пластмасовите колектори?
- Има ли разлика в твърдостта на предните амортисьори на 318 и 320, ще ми увисне ли предницата от тежестта?
Знам какво ще ми кажете сега да попитам, човека, който ще ми слага мотора, но той не ми е сега на разположение, за това питам вас, че ме тормозят въпросите?
След дълги размишления с какъв точно мотор да сменя загиващото ми М40, двигателят сам ме откри. Намира се в сервиз в който сменят доста двигатели, М50В20, комплект с компютъра + чип, скоростната кутия, генерацията, компресора за климатика. Свален е от купе на което е сложен S50В32.
Вълнуват ме следните неща, за които не се сетих да питам днес в сервиза:
- Задължително ли е да сменя таблото и ако не го направя с много ли ще дава разлика на оборотите?
- Какво се случва с акумулатора, може ли без да се мести в багажника?
- Какво се преправя, за да заработи климатикът - в момента имам климатик само да уточня?
- Генерацията по същия канал ли минава и задното гърне свободно ли си ляга, защото сегашното ми има завой по средата, а на 20ката е право?
- Ключа за запалването сменя ли се?
- Толкова ли няма да може да спира с барабаните отзад, като се има предвид, че изобщо не съм състезателен тип шофьор.
- Има ли проблем този мотор с монтиране на газов инжекцион, предвид пластмасовите колектори?
- Има ли разлика в твърдостта на предните амортисьори на 318 и 320, ще ми увисне ли предницата от тежестта?
Знам какво ще ми кажете сега да попитам, човека, който ще ми слага мотора, но той не ми е сега на разположение, за това питам вас, че ме тормозят въпросите?

Re: От М40В18 към М50В20.
1. Да, отклонението е супер голямо, направо брой, че няма да имаш оборотомер. Но разбира се можеш да си караш така, ако прецениш, че не ти пречи
2. Може да не се мести.
3. Вземаш си стойка, компресор и тръбите, които влизат в него от шестак.
4. Генерацията пасва идеално.
5. Не се сменя.
6. Ще спира разбира се. Много по-голямо значение за спирането имат гумите и състоянието и качеството на самите спирачки от колкото дали си с барабан или дискове отзад.
7. Няма проблем с ГИ, разбират се идеално, стига майстора да знае какво прави.
8. Има разлика, не е голяма, можеш да караш така, но все пак е препоръчително да сложиш каквито трябва.
П.С. няма нужда да вземаш скоростната кутия
Освен ако твоята не е заминала разбира се.

2. Може да не се мести.
3. Вземаш си стойка, компресор и тръбите, които влизат в него от шестак.
4. Генерацията пасва идеално.
5. Не се сменя.
6. Ще спира разбира се. Много по-голямо значение за спирането имат гумите и състоянието и качеството на самите спирачки от колкото дали си с барабан или дискове отзад.
7. Няма проблем с ГИ, разбират се идеално, стига майстора да знае какво прави.
8. Има разлика, не е голяма, можеш да караш така, но все пак е препоръчително да сложиш каквито трябва.
П.С. няма нужда да вземаш скоростната кутия

- Axis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
Re: От М40В18 към М50В20.
Блягодаря колега за бързия отговор. Кутията ми е в перфектно здраве, но мотора го дава само комплект с нея. Няма да има разлика в цената, ако е без нея така че... я взимам и винаги ще си имам възможността, ако нещо не е наред с новата да си сложа моята. А каква всъщност е разликата в кутиите. Знам, че пасват, но... ?
Re: От М40В18 към М50В20.
Честно казано не знам, а и не съм задълбавал. С еднакви предавателни числа са и изглеждат еднакви, каквато и да им е разликата, тя е несъществена и няма да усетиш разлика от смяната им.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: От М40В18 към М50В20.
И от тука малко инфо..http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=185610
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани