Трик с климатроника

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Трик с климатроника

Мнение от sttekata » 03 Юни 2012, 21:01

Благодаря колеги!
Днес го свалих и съм поръчал втора ръка. Като пристигне го слагам и дано всичко е Ок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 26.04.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E90 M Sport

Re: Трик с климатроника

Мнение от c0mmand3r » 07 Юни 2012, 14:35

Колеги , бихте ли ми казали стойността на оригиналния кондензатор показан с червената стрелка на снимката , понеже някой е решил да смени и 2та при мен и е сложил и 2та със стойности 47 микрофарада , което е адски много . За въпросния проблемен съм си набавил един който е 0.47 микроФ и ще ми върши работа , но този от снимката не му знам оригиналната стойност , а явно трябва да сменя и него....

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Re: Трик с климатроника

Мнение от dobo-is » 14 Юли 2012, 13:11

колеги за е36 '96та кое управлява моторите на клапите на въздуховодите под таблото - дигиталното управление на климатроника ли?
имах проблем със клапана на парното,смених го със работещ,всичко беше наред но сега пак духа топло в купето ...
имам съмнение че сега проблема е в управлението на климата а не пак в клапана ... защото понякога не се отварят някои клапи или пък докато обдухването работи не мога да затворя клапите като променям позициите на обдухване ...
затова си мисля че самото управление не затваря клапана на парното... има ли такъв вариант,от него ли зависи управлението на клапана ... ?
проблеми със скоростта на вентилатора-нямам
и друго още при подаване на контакт обдухването се включва,независимо че преди да изгася мотора съм го изключил ръчно ... зимата ми се е случвало аз да спирам обдухването а то да се включва отново - аз го спирам,то си се включва и така няколко пъти докато се сети какво да прави ...
ако някой има такъв проблем и евентоално го е решил, моля да сподели

П.С. не е по темата но гледам и други колеги са споделили проблемите си ...
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Re:

Мнение от tin » 16 Авг 2012, 10:20

avox76 написа:Ето и малко помощ за тези които са решили да го сменят сами
за да не изпадате в моята ситуация, при която продавачката ме попита `Електролитен или не електролитен кондензатор?` и аз и отговорих `Кой са по хубави?`, при което продавачката за малко щеше да ми прасне един шамар :mhihi:
Правилния кондензатор е 0,47 nK (микрофарада) НЕ ЕЛЕКТРОЛИТЕН . Друго означение е к470N, което на практика е същото. Цената му е 14 ст. (поне аз за толкова го купих). Най-добре е да си купите повече...да има за всеки случай щото и не на всякъде ги има. То може и електролитен да стане, обаче там ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се спазва поляризацията. Ако се запои на обратно... ГЪРМИ ..., при добър късмет гърми само кондензатора.


Благодаря ! за допълнителна информация не електролитните са квадратни и пласмасови а електролитните са кръгли и железни
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Re: Трик с климатроника

Мнение от dobo-is » 04 Окт 2012, 12:20

dobo-is написа:колеги за е36 '96та кое управлява моторите на клапите на въздуховодите под таблото - дигиталното управление на климатроника ли?
имах проблем със клапана на парното,смених го със работещ,всичко беше наред но сега пак духа топло в купето ...
имам съмнение че сега проблема е в управлението на климата а не пак в клапана ... защото понякога не се отварят някои клапи или пък докато обдухването работи не мога да затворя клапите като променям позициите на обдухване ...
затова си мисля че самото управление не затваря клапана на парното... има ли такъв вариант,от него ли зависи управлението на клапана ... ?
проблеми със скоростта на вентилатора-нямам
и друго още при подаване на контакт обдухването се включва,независимо че преди да изгася мотора съм го изключил ръчно ... зимата ми се е случвало аз да спирам обдухването а то да се включва отново - аз го спирам,то си се включва и така няколко пъти докато се сети какво да прави ...
ако някой има такъв проблем и евентоално го е решил, моля да сподели

П.С. не е по темата но гледам и други колеги са споделили проблемите си ...


моя случай се оказа 100% от управлението ... пробвах със друго от колега ... всичко работи , парно ,клима ,клапи ...
остава вече да си закупя друго управление ...
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е36

Re: Трик с климатроника

Мнение от gecabmw » 17 Окт 2012, 22:44

Здравейте колеги надявам се да има решение на моя проблем.
Става въпрос за дигитално управление,което прави каквото и когато си поиска.
1.Докато карам духа адски горещ въздух в краката при условие че климатроника е спрян(приятел ми каза че влизал в авариен режим)
2.Половината копчета не реагират(топло/студено от ляво,централните не духат и наи интересното е че като натисха копчето за духане на предния прозорец,автоматично започва да духа на макс но отново в краката)
Ще се зарадвам много ако всичко това се дължи на кондензаторчето или ако някои е имал същия проблем да ми сподели решение :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Трик с климатроника

Мнение от bmw325tds » 18 Окт 2012, 10:21

gecabmw написа:Здравейте колеги надявам се да има решение на моя проблем.
Става въпрос за дигитално управление,което прави каквото и когато си поиска.
1.Докато карам духа адски горещ въздух в краката при условие че климатроника е спрян(приятел ми каза че влизал в авариен режим)
2.Половината копчета не реагират(топло/студено от ляво,централните не духат и наи интересното е че като натисха копчето за духане на предния прозорец,автоматично започва да духа на макс но отново в краката)
Ще се зарадвам много ако всичко това се дължи на кондензаторчето или ако някои е имал същия проблем да ми сподели решение :wave:

Щом духа топло в краката ще изкараш спокойно зимата...

Проблема ти е в клапите, които управляват потока от въздух. Когато климатроника е спрян всички клапи са затворени и колкото и бърза да караш не битрябваво да духа в колата.
А щом духа топло, значи че и клапаните, които управляват водния поток са блокирали отворени или са заминали гумичките.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.04.2012
Пол: Мъж

Re: Трик с климатроника

Мнение от Aleksandur_Milestone » 28 Окт 2012, 0:50

Здравейте, току що пробвах и аз скритите функции и при мен работи! НО има едно голямо НО !!! аз съм със диг. управление със перката до скалата за усилване а не управлението със АУТО ! и искам да разбера защо на управленията със перка до скалата НЕ им светят сините стрелки за намаляване на градусите??? :kuku: не само на моито не светят а и на всеки които е със това управление със перката до скалата ??? има ли някакво решение на тоя проблем?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Трик с климатроника

Мнение от ivopicha » 26 Дек 2012, 16:36

Aleksandur_Milestone написа:Здравейте, току що пробвах и аз скритите функции и при мен работи! НО има едно голямо НО !!! аз съм със диг. управление със перката до скалата за усилване а не управлението със АУТО ! и искам да разбера защо на управленията със перка до скалата НЕ им светят сините стрелки за намаляване на градусите??? :kuku: не само на моито не светят а и на всеки които е със това управление със перката до скалата ??? има ли някакво решение на тоя проблем?

Здравей и Весела Коледа! Преди час гледах една снимка на разглобено управление без "Авто". Там на местата под сините стрелки ми се струва, че няма диодчета. Не зная, ако се сложат дали ще светят т.е дали има място за тях.
Изображение

При мен този тест работи, и аз съм с перката до силата на вентилатора. Обаче не ми показва оборотите– подменю 6.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Трик с климатроника

Мнение от PROPELLER » 26 Дек 2012, 22:33

ivopicha написа:
Aleksandur_Milestone написа:Здравейте, току що пробвах и аз скритите функции и при мен работи! НО има едно голямо НО !!! аз съм със диг. управление със перката до скалата за усилване а не управлението със АУТО ! и искам да разбера защо на управленията със перка до скалата НЕ им светят сините стрелки за намаляване на градусите??? :kuku: не само на моито не светят а и на всеки които е със това управление със перката до скалата ??? има ли някакво решение на тоя проблем?

Здравей и Весела Коледа! Преди час гледах една снимка на разглобено управление без "Авто". Там на местата под сините стрелки ми се струва, че няма диодчета. Не зная, ако се сложат дали ще светят т.е дали има място за тях.
Изображение

При мен този тест работи, и аз съм с перката до силата на вентилатора. Обаче не ми показва оборотите– подменю 6.



Хахааа, няма такова управление,на което да не са му монтирани светодиоди! Понеже са сини и колегата не ги е разпознал на снимката!
Ииии понеже в по-горния пост колегата е писал че само на тези управления с перката до скалата, им се скапва осветлението на сините стрелки.....не е така....скапват се сините стрелки на всички управления...без значение от кой вид са!!!
Решение на проблемааа....нови бутони за намаляне на градусите, защото самия диод е вътре в бутона и не може да се смени само диода :yes: ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Трик с климатроника

Мнение от JOGI » 28 Мар 2013, 1:32

http://youtu.be/R5oZAjxZgjs

това дали е от кондензаторчето? всичко си му работи, само това му е проблема, че мига. лошото е, че го прави рядко, 4-5 пъти за вече 8 месеца някъде. понякога спира и само при подаване на газ премигва и затова се чудя дали въобще е тоя кондензатор :roll: също и управлението е 2005та, не е толкова старо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Трик с климатроника

Мнение от bmw325tds » 28 Мар 2013, 8:38

JOGI написа:...това дали е от кондензаторчето? всичко си му работи, само това му е проблема, че мига. лошото е, че го прави рядко, 4-5 пъти за вече 8 месеца някъде. понякога спира и само при подаване на газ премигва и затова се чудя дали въобще е тоя кондензатор :roll: също и управлението е 2005та, не е толкова старо.
Не е кондензатора, от него гасне цялото управление, а не само екрана.
Търси проблема другаде.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Трик с климатроника

Мнение от JOGI » 28 Мар 2013, 10:02

мерси, колега. ще го мислим

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Трик с климатроника

Мнение от DirtySouth » 05 Юни 2013, 10:32

Izvinqvam se za latinicata ,no kirilizatora v saita ne raboti ! (a na kompiutara WIN XP nqmam ...)

Ta vaprosa mi e shte mojete li nqkoi kolega koito ima AUC datchika da mi postne snimka kade tochno sedi , za da moga da pozicioniram moq , zashtoto originalno moqta kola go nqma , no si namerih ot e46 i bih iskal da go sloja za da raboti pravilno , blagodarq.
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Трик с климатроника

Мнение от JOGI » 05 Юни 2013, 11:31

имаше някъде тема, в която бях писал къде е..на една от корите, които се явяват въздуховод към радитора.
http://www.ecstuning.com/Search/51718156247/ES129515/
тук на третата снимка, в средата на кората се виждат хоризонталните дупки за датчика

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook