Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:тука пак стана дявол на магаре
защо мустанг, а не камаро? все едно да питаш защо руса, а не чернокоса
Ами не е точно същото. Или ти си възприел така въпроса. Просто е интересно да го чуеш от човек, който има лични впечатления за колата и си я кара.
BMW_RIDER написа:BMWPOWERRR_ACM написа:BMW_RIDER написа:
Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е с американски мъсъл!
А кое те накара да избереш Мустанга пред Камарото?
Ами мустанга така да се каже "изпадна" Смъсъл смятам ,че направих добра сделка с него. А камарото е малко по тромаво и тежко, нещо което аз не исках. Иначе не бях тръгнал конкретно за американски мъсъл, както писах почти бях взел една Мка и едно СТИ Субару.
Както става в много случаи - каквото добро изпадне!

Ама Субарото е коренно различна кола, малко е далеч от Мустанга...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:И да тествах е46 м3 преди това и сори като извадиш парите да купуваш мустанга печели с много.
не схващам какво имаш предвид. e46 m3 е доста по-ефтино и доста по-бавно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Аз до колкото съм чувал и виждал , камарото е една идея по-голямо и съответно малко по-тромаво . Отделно вътре си малко като в бункер (откъм видимост), което мисля че не е много приятно за евридейка .
А , да - двигателя на Мустанга е едно ниво над Камарото , нищо че е доста по-малък като обем .
Е да, но пък с Трансформърс такава реклама му направиха на Камарото, че и хич да не искат, пак ще го купуват хората.

Ама нещо много кашкавалено май. Освен, че трудно спря, направо бе разковано за сметка на нулевите драскотини по отсрещната страна.

http://www.youtube.com/watch?v=Nz6xCIg2 ... re=related
Това май е същото, но от друг ъгъл и се вижда какво има зад него.

http://www.youtube.com/watch?v=ebLd3H24 ... re=related
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMWPOWERRR_ACM написа:BadAngel написа:тука пак стана дявол на магаре
защо мустанг, а не камаро? все едно да питаш защо руса, а не чернокоса
Ами не е точно същото. Или ти си възприел така въпроса. Просто е интересно да го чуеш от човек, който има лични впечатления за колата и си я кара.
ами, не знам пич, моята логика е.. че мъсъл кар се купува със сърце, а не по каталожни данни и дантели по седалките
за това и всеки един от нас си има безпочвено пристрастие към мустанга или камарото
аз лично бих избрал мустанг поради някаква причина Х, която и аз самия не знам, но безкрайно много му симпатизирам
и всъщност това е чара на американските спортни коли..
в момента, в който почнем да гледаме каталожни данни, разход на гориво, цена, подръжка и т.н... всички ще почнем да караме тойоти

No bling at the Ring
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
В крайна сметка обаче излезе, че Приуса харчи колкото М3 когато се пържи, което маха нацяло марката от избора ни.
Ясно е, че е субективно, но нали все пак затова са форумите - да се споделят мнения, да се сравняват разни неща и вкусове, да се изтъкват плюсове и минуси.
Макар понякога плюс за едни да значи минус за други. Тук идва субективното, но не пречи да се споделя. Едва ли някой ще ти каже "ух, колко си тъп, че си си купил Мустанг" или същото за М3, но това не пречи да се пише и научава.

Ясно е, че е субективно, но нали все пак затова са форумите - да се споделят мнения, да се сравняват разни неща и вкусове, да се изтъкват плюсове и минуси.

Re: Американските VS Европейските спортисти
Щом и аз си взех мустанг при положение, че до преди 2 години отношението ми към всякакви американски коли беше супер подигравателно, значи правят нещо както трябва.
Наистина интериора/визията не може да се сравнява с БМВ и аз също не бих го имал за единствена кола, но като кола за забавление е супер... изключително съм доволен.

Наистина интериора/визията не може да се сравнява с БМВ и аз също не бих го имал за единствена кола, но като кола за забавление е супер... изключително съм доволен.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Викаш това

бледнее като визия пред това

Но въпрос на вкус, все пак
Или по-скоро творението на Hamann та да си пасват по цвят, че и Мустанга май не е много сток


бледнее като визия пред това

Но въпрос на вкус, все пак

Или по-скоро творението на Hamann та да си пасват по цвят, че и Мустанга май не е много сток


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Американските VS Европейските спортисти
До колега по-горе - пич много красиви неща не привличат погледите на хората
Има разлика между това ''една кола да се забелязва повече от друга'' и това ''една кола да е по-красива от друга''. Нестандартното винаги хваща повече окото, но нестандартното не винаги е красиво.
Ако Мустанга беше масов, а 3та серия НЕ, то не се съмнявай, че нещата щяха да са противоположни.
Изобщо как може да спорите за ''дизайн'' бе хора ? Ако харесвахме всичките едно и също нещо, накъде ще отиде този свят. Това е все едно да харесваме всичките една жена, или хайде един определен тип жени. Спорите за глупости и няма никога да стигнете до края на спора по този начин.

Ако Мустанга беше масов, а 3та серия НЕ, то не се съмнявай, че нещата щяха да са противоположни.
Изобщо как може да спорите за ''дизайн'' бе хора ? Ако харесвахме всичките едно и също нещо, накъде ще отиде този свят. Това е все едно да харесваме всичките една жена, или хайде един определен тип жени. Спорите за глупости и няма никога да стигнете до края на спора по този начин.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
bavaromobila написа:До колега по-горе - пич много красиви неща не привличат погледите на хоратаИма разлика между това ''една кола да се забелязва повече от друга'' и това ''една кола да е по-красива от друга''. Нестандартното винаги хваща повече окото, но нестандартното не винаги е красиво.
Ако Мустанга беше масов, а 3та серия НЕ, то не се съмнявай, че нещата щяха да са противоположни.
Изобщо как може да спорите за ''дизайн'' бе хора ? Ако харесвахме всичките едно и също нещо, накъде ще отиде този свят. Това е все едно да харесваме всичките една жена, или хайде един определен тип жени. Спорите за глупости и няма никога да стигнете до края на спора по този начин.
Мисля, че бях написал за различни вкусове, ама май си го пропуснал, "колега от по-горе", пич




А вкусове много и си прав. В америка се обръщат доста повече след М3 отколкото след GT500

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:Въобще не съм говорил за забелязваща се В америка се обръщат доста повече след М3 отколкото след GT500
Никой не се обръща нито след едното нито след другото...
В америка се обръщат след ламбота, ферарита и вайпъри и толкова. Иначе всеки си гледа пътя и си говори по телефончето. Едно ново порше турбо с кабрио е ... примерно невидимо- дори ако го кара хубава жена.
Просто 99% от американците са автомобилни дебили.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа: Става въпрос за традиции в дизайна, агресивност, дух. БМВ го имаха, на път са да го загубят.



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Карай , важното е да се кажа нещо различно 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
То от години е така. Едно време(В България естествено)БМВ го свързваха само с това, че возело зле и горяло МНОГО. Това за возията естествено беше на база опит качване в някакви Е30-ки, после Е36-ци, сравнявайки ги с корабите 124-ка и най-грозната очиларка. После когато малко почнаха да се карат малко по-масово Е34 и след това Е39, тука там Е38, все пак решиха, че БМВ не возела като Опел.
След това когато започнаха анти-феновете чат-пат да попадат на по-запазени коли се видя, че все пак БМВ не горяло чааааак толкова много и даже можело и да горят по-малко от Мерцедес, да не говорим за дизелите! След това с излизането на новите дизели при Е46(излизането, разбирайте навлизането им малко по малко като втора ръка в България)и още по-носите при Е60 и Е90 се почнаха с глупостите, че щом БМВ правят толкова добри дизели, то бензинките им не струват.
И тези приказки се чуваха масово, а сега мечтата на всеки втори е да подкара някое БМВ, без особено значение какво защото се харесва на мацките и било спортна кола, като много вървяло.
Та разни такива неща. Истината е, че извън феновете и извън разбиращите от коли, масовите купувачи на марката втора ръка в България не знаят защо я купуват, много често се разочароват защото са очаквали друго, особено при първия "ремонт" бил той и смяна на накладки.
Та аз не мога да разбера само какво е това отрицателно мнение за марката във форум на марката и то във времена когато е по-силна от всякога и чупи собствените си и не само собствените си рекорди.
Ама такива хора заслужават да са фенове на Ауди и когато всичките модели се слеят в едно да се чудят какво става. Или да са фенове на Е-класата и когато им изкарат това "новото", с форма на тетраедър и фарове на квадрати, да се гръмнат. Все вървяли в грешната посока, губели от почти всичко, а в същото това време печалбата и феновете растат, наградите също.
И е смешно, че същите тези хора, които толкова хранят марката, всъщност нямат претенции да карат някаква кола, която да има строго определена роля, да се държи по определен начин на пътя като БМВ Райдъра примерно, ами повечето колите им служат за да се придвижат от точка А до точка Б, ако може по най-евтиния начин, че даже и колата да им пусне някой лев. Много моля такива хора да се спират вече защото всички знаем, че БМВ не е перфектния автомобил, но за да го обикнем толкова много хора, то има защо.
Странна работа е това Българина. Зимата само реве, че е студено и няма ли да се стопля, а лятото само реве колко е горещо и няма ли да се захлажда.
Но то ще си е така, докато новините бълват само негативизъм и всеки им обръща внимание.
Дано някой ден, някъде по света измислят кола, която да е перфектна за Българина и да я нарекат на негово име или поне на това на дядо му. Но пак няма да е достатъчно ако не е поне акционер в компанията.




Та аз не мога да разбера само какво е това отрицателно мнение за марката във форум на марката и то във времена когато е по-силна от всякога и чупи собствените си и не само собствените си рекорди.



Странна работа е това Българина. Зимата само реве, че е студено и няма ли да се стопля, а лятото само реве колко е горещо и няма ли да се захлажда.

Дано някой ден, някъде по света измислят кола, която да е перфектна за Българина и да я нарекат на негово име или поне на това на дядо му. Но пак няма да е достатъчно ако не е поне акционер в компанията.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMWPOWERRR_ACM написа:Nickelback написа: Става въпрос за традиции в дизайна, агресивност, дух. БМВ го имаха, на път са да го загубят.
Абсолютно съм против това мнение. БМВ имаха, имат и вероятно още бая години ще имат това. Просто в един миг може да се пуснали някои модели, които според теб са били грешни като 7-цата на Бенгъл примерно. И според мен имаше недостатъци колата, но това категорично не значи, че БМВ са загубили дух или още по-малко агресивността, о боже мой, агресивността!
Кой по-точно от новите модели ти се струва, че губи агресивност? На мен 6-цата и това новото 6-та серия Гран купе ми се струват СУПЕР агресивни, а старата 6-ца не ми се струваше чак толкова. Х6 с всичките си прилики на нещо неопределено изглежда супер агресивно на фона на всички останали сувчета от другите марки! Зет 4 също е страхотно агресивно, благодаря на бога и новата тройка си е такава, просто още не сме свикнали с дизайна, но то колко ли от нас са я виждали и на живо де. Ф10 също си има агресивност, която без М-пакет е повече от тази на Е60 без М-пакет. Честно казано не те разбирам при кое сме загубили агресивност.
Добре за агресивността съм съгласен, че все още присъства



Изключителна изцепка за мен в новото М5 е Active sound системата



П.С. Имаш ЛС за словоизлиянията

Последна промяна Nickelback на 14 Юли 2012, 19:58, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Спираш го актив саунда на М5цата ти - какво толкова те бърка
И недей се изказва така за звука на Ф10 М5 , че има хора дет са го карали и ще те насолят
Пък и нали искахте да пърди като Зил , че било мноо яко - ето ви ги сега *50и,Х5/Х6М , М5 всичко е Ве8 и съвсем не е тихо
Не знам дали вижда Ф30 на живо , но тази кола изглежда много агресивно - повече от всички актуални модели (без Х6)
Ето една незабележима 3ка




Не знам дали вижда Ф30 на живо , но тази кола изглежда много агресивно - повече от всички актуални модели (без Х6)
Ето една незабележима 3ка

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани