Проблеми и решения на охладителната система!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
mitrax написа:Ivo_Borisov написа:Той си е само за охлаждане на АГР-а
![]()
ако се чудите какво става ако е блокирал затворен - ми ще е като на модели който просто нямат охлаждане на агр-а![]()
със
малкия термостат е екстра , не необходимост. ОптимизацияОбаче като блокира отворен променя нормалната работа на Основната система - охладителната система на двигателя.
Този отговор ми хареса много, трябваше май и аз просто да вляза в realoem.com и да разгледам как стоят нещата по маркучите...
Между другото моят ЕГР термостат беше точно отворен и пречеше на правилното охлаждане на колата..сега топката е в големия термостат, оправям го днес и на вън може да бъде 40 градуса, двигателят ще си стои 88-94

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
чакаме развръзката с нетърпение. твойта тема обхваща почти на 100% охладителната система за дизеловите Е46 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
аз лично научих много за охладителната система на колата си...за жалост днес не стигнахме до термостатата, че трябваше да оправям ръчната на колата (не искаше да мине технически преглед хахах) и оставихме термостата за вторник. Ще пиша като стане, но в момента с тези 35-37 градуса навън колата ми държи перфектни 88-94. Явно един път мине ли загряващата температура и ако навън е достатъчно горещо с или без работещ голям термостат температурата си е ок, все пак проблемът при него е да стои затворен до 88 градуса 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
При тези температури навън, на градско най вероятно ще ти държи нормална температура. Карай си спокойно до вторник! 


- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
Май вече ще се слага край на охладителната сага. Днес свалихме големия термостат, беше избило уплътненията и течеше доста, и беше постоянно отворен, както се и предполагаше. След като го смених колата загрява и държи 88-94 с климатик. Ще я тествам тези дни пак на скрито меню, но мисля че вече 100% финализирахме оправянето на охладителната система на колата.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
И на мен точно така ми беше избило уплътнението на термостата - беше се отчупили едно 2см парченце от външния ръб и над 1600-1700 оборота си хвърляше антифриз. Смених го и заспа 

Si non confectus, non reficiat.
- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
и при мен беше така..и се чудех от къде изтича този антифриз, малко по малко, но всяка година доливах
)..първо смених на ЕГР термостата уплътнението, че и то си беше отишло, но явно основния теч е бил от големия термостат...
като го гледам май беше оригиналния от преди 7 години, така че време му е било 100%.

като го гледам май беше оригиналния от преди 7 години, така че време му е било 100%.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
Голям сакатлък. Купих голям термостат. Слагам го и тече. Свалям и видях, че уплътнението не ляга добре. Обърнах г-рата и слагам термостата. Пак същата работа. утре щего мисля. Някой имал ли е такъв проблем?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
Оригинален ли взе или на SWAG? Оригиналния трябва да е перфектен като пасване и гарнитурата до колкото си спомням идваше залепена за термостата, а на другия май трябва да се купува отделно и може затова да не пасва, ако термостата и уплътнението не са 1 към 1.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
На SWAG
щего мисля, има си гарнитура ама не пасва добре. Щего оправя днес-утре. 


WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
Днеска гледах по-обстойно. Проблема може дае и от водната помпа. Стара помпа нее в мене да направя измервания.
Успях да измеря само стария и новия термостат. Има разлика около 1мм м/у позицията на гарнитурите ама немисе вярва това дае проблема. Утре ще продължа.
Успях да измеря само стария и новия термостат. Има разлика около 1мм м/у позицията на гарнитурите ама немисе вярва това дае проблема. Утре ще продължа.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
Flipz написа:Май вече ще се слага край на охладителната сага. Днес свалихме големия термостат, беше избило уплътненията и течеше доста, и беше постоянно отворен, както се и предполагаше. След като го смених колата загрява и държи 88-94 с климатик. Ще я тествам тези дни пак на скрито меню, но мисля че вече 100% финализирахме оправянето на охладителната система на колата.
та значи колега ти си с 330д 204 к.с. ? Аз регистрирах моята в КАТ в петък и я следя сега и май и аз съм за голям термостат . Варира ми от 82 - та до 101 я докарах на едно изкачване с клима и педала до метала . И друго забелязах - на 85 градуса , изгасен мотор и на контакт , ел перката ми върти някаде на 2ра скорост . Ще мина радиаторите на пароструйка , и ако няма подобрение май ще съм за тремостат.
в ГТ1 ел перката не ми дава грешка , а виското се чува че "бучи" като е около 90 градуса водата.
Не ми стигна батерия днес на лаптопа , че тествах дебитомери и други ... Управлението на ел перката от климатичното управление ли се командва (че аз не виждам смисъл на 85с да пуска допълнително охлаждане ДДЕ-то) ? Вижда ли се някаде температурата на кондензатора , или ел перката се върти по налягане на фреона ? Тука Димитроф може да даде жокер.
поздрави !

- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
В жегата трудно ще можеш да хванеш големия термостат само от менюто, поне по мое мнение. При мен заграваше бавно, но при 30+ градуса навън си минава 88 градуса и тогава с постоянно отворен или работеш термостат е все тая.
Както ме посъветваха най-добрия начин да разбереш за термостата е да докоснеш долния маркуч на радиатора когато си на около 60-70 градуса по меню. Ако е топъл значи си за термостат. Намира в страни на казанчето за течността за чистачки.
Относно перката, при мен беше много странен проблем - при проблемите виско и термостати явно колата разбираше, че има проблем и пусна ли климатика, тази перка просто се побъркваше. Бучеше като за световно, аз й бях свикнал и го приемах за нормално, сега като включа климатика, перката се включва но не бучи (явно е на първа скорост) и понеже не минавам 94-95 градуса се чува много по-леко (може би 2-3 скорост предполагам). Странното е, че преди бучеше и на 75 градуса. Не намирам логика, но може би ако оправиш нещата от системата ще се стабилизира и при теб, знам ли я от къде черпи данни за избор на скоростта този блок.
При всички случай съм в перфектна кондиция сега, вече седмица се радвам на 88-94 градуса постоянна температура и я достигам за 2-3 км, супер се кефя!
Както ме посъветваха най-добрия начин да разбереш за термостата е да докоснеш долния маркуч на радиатора когато си на около 60-70 градуса по меню. Ако е топъл значи си за термостат. Намира в страни на казанчето за течността за чистачки.
Относно перката, при мен беше много странен проблем - при проблемите виско и термостати явно колата разбираше, че има проблем и пусна ли климатика, тази перка просто се побъркваше. Бучеше като за световно, аз й бях свикнал и го приемах за нормално, сега като включа климатика, перката се включва но не бучи (явно е на първа скорост) и понеже не минавам 94-95 градуса се чува много по-леко (може би 2-3 скорост предполагам). Странното е, че преди бучеше и на 75 градуса. Не намирам логика, но може би ако оправиш нещата от системата ще се стабилизира и при теб, знам ли я от къде черпи данни за избор на скоростта този блок.
При всички случай съм в перфектна кондиция сега, вече седмица се радвам на 88-94 градуса постоянна температура и я достигам за 2-3 км, супер се кефя!
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
Ел. перката се управлява и по температура на двигателя, и по налягане на фреона. Което достигне първо дадени стойности пали перката да охлажда.
Може да караш на климатик и на 50 градуса на водата да ти върти ел. перката, примерно.
Може да караш на климатик и на 50 градуса на водата да ти върти ел. перката, примерно.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: ЕГР термостат - 100 градуса
казус точка RU
и без да съм ползвал климатика перката се върти на някаква умерена скорост. Ще мия радиаторите външно , дано изпадне някаква гняц + 2 , 3 умрели врабчета и ако се оправят нещата - СУПЕР. Ако не стане - термостат .
Колега Flipz , като ти миха радиаторите с пароструйката , не си разглобявал кой знае какво по предницата ? Лястовици , ламарини - всичко си ти седеше или ? Виско , дифузьор ?

Колега Flipz , като ти миха радиаторите с пароструйката , не си разглобявал кой знае какво по предницата ? Лястовици , ламарини - всичко си ти седеше или ? Виско , дифузьор ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани