Спирачни апарати модификация на е36 - осъществена

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Спирачни апарати модификация на е36 - осъществена

Мнение от grudev » 25 Юни 2012, 15:13

Здравейте колеги,

Предстои ми смяна на задните барабани (колата приемник е Е36, 318и, М40Б18 от 92 година без АБС).
Ще монтирам двойни дискове отзад от 328и Е36 96 година.

Въпроса ми е дали ще е необходимо да сменям спирачната помпа, сервото или нещо друго по ситемата ?
Дали дебита на сегащшната помпа ще е достатъчен. Отпреде също съм сменил спирачките с такива от ИС.

Благодаря,
Последна промяна grudev на 09 Юли 2012, 12:02, променена общо 1 път
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 27 Юни 2012, 16:55

Никой ли не е правил подобна операция ?
Drift machine ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от XaH-kpyM » 27 Юни 2012, 23:17

Еднакви са помпите. Не е нужно да сменяш с такава от 2.8.
Като цяло можеш да раздвижиш апаратите ( предни, задни ) и да смениш спирачната течност.
Ако пък твърдо си решил да сменяш помпа , сложи от някое голямо бмв (5-серия примерно ).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 28 Юни 2012, 11:30

XaH-kpyM написа:Еднакви са помпите. Не е нужно да сменяш с такава от 2.8.
Като цяло можеш да раздвижиш апаратите ( предни, задни ) и да смениш спирачната течност.
Ако пък твърдо си решил да сменяш помпа , сложи от някое голямо бмв (5-серия примерно ).


Ей това е, благодаря за коментара :)
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от baitun » 28 Юни 2012, 15:23

Доколкото съм запознат абс системата е друга, но нейсе, и тази ще свърши работа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 28 Юни 2012, 16:55

baitun написа:Доколкото съм запознат абс системата е друга, но нейсе, и тази ще свърши работа


Моята няма АБС :)
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от No0k » 28 Юни 2012, 17:26

E36ца без абс?
Ако не си взел жилото за ръчната, вземи си и него, защото имат разлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 28 Юни 2012, 17:43

No0k написа:E36ца без абс?
Ако не си взел жилото за ръчната, вземи си и него, защото имат разлика.



Да, няма АБС, 92г. е. Сигурно се е предлагало като екстра.
Жилото го имам
Drift machine ....


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от ///Micev_87 » 28 Юни 2012, 19:41

и моита няма АБС :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 29 Юни 2012, 10:08

flirt4o_ написа:и моита няма АБС :confused:



не е голяма работа, само зимата е малко кофти. Има много теми как се монтира, но не ми се занимава, а и нямам излишни пари
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 09 Юли 2012, 12:00

Процедурата е завършена, разликата е огромна :) Спирачките коват като чук, няма нищо общо с барабаните и при продължителна употреба си спират все така добре. Барабана като загрее в тези жеки и все едно нямах спирачки отзаде. Сега и предния и задния диск са двойни и се охлаждат без проблем. Да не говорим, че колата спира много по-уверено и чувството за безопасност е доста по-високо.
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от u`F`o » 10 Юли 2012, 10:22

grudev написа:Процедурата е завършена, разликата е огромна :) Спирачките коват като чук, няма нищо общо с барабаните и при продължителна употреба си спират все така добре. Барабана като загрее в тези жеки и все едно нямах спирачки отзаде. Сега и предния и задния диск са двойни и се охлаждат без проблем. Да не говорим, че колата спира много по-уверено и чувството за безопасност е доста по-високо.

Някакви замервания 100-0 в единия и другия случай направи ли? Какво смени накрая? Накладки, дискове, течност? С нови или 2ра ръка ги смени?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Спирачни апарати модификация на е36

Мнение от grudev » 14 Юли 2012, 10:36

u`F`o написа:
grudev написа:Процедурата е завършена, разликата е огромна :) Спирачките коват като чук, няма нищо общо с барабаните и при продължителна употреба си спират все така добре. Барабана като загрее в тези жеки и все едно нямах спирачки отзаде. Сега и предния и задния диск са двойни и се охлаждат без проблем. Да не говорим, че колата спира много по-уверено и чувството за безопасност е доста по-високо.

Някакви замервания 100-0 в единия и другия случай направи ли? Какво смени накрая? Накладки, дискове, течност? С нови или 2ра ръка ги смени?



Замервания не съм правил. Изводите ми са на база лично усещане за колата, защото съм я карам много време с барабаните и сега правя веднага разликата. Спира по-плавно, а при рязко натискане кове на място, при натоварен багажник и двама човека отзад няма проблем, а преди се усещаше тежка и несигурна, когато е натоварена. Най-хубавото е, че в тези жеги при продължително използване педала на спирачката, силата на спиране не се променя чувствително, т.е. има добро охлаждане.

Взех втора употреба носачи с главини, втора употреба накладки и дискове (бяха перфектни, почти неупотребявани от една англичанка 328), нови маркучи за спирачната течност, нови лагери главини, защото си бяха заминали и нови тампони мисля, че се казваха за носачите, защото бяха заминали. Сложих нова течност и обезвъздуших. Смених и полуоските, защото моите бяха заминали. Не излезе евтино, но съм доволен. И 100 лв на майстора. Също и визията определено е по-добра. Мисля, че си заслужаваше, колата стана определено по-сигурна, каквата беше целта.
Drift machine ....

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook