Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
GTS-а е пистова версия, limited, и няма нищо общо с обикновеното M3. 2 пъти по-скъпо е, 250 бройки са произведени и другото нещо е, че не се предлага за Щатите 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:GTS-а е пистова версия, limited, и няма нищо общо с обикновеното M3. 2 пъти по-скъпо е, 250 бройки са произведени и другото нещо е, че не се предлага за Щатите
То щото ГТ500 е обикновен мустанг

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Обикновен е, просто е топ версията на модела, както М3 при 3-та серия. GTS няма задни седалки, убеден съм, че няма и климатик, но пък има клетка и сликове
Мисълта ми е, че GT500 e много по близо до GT, отколкото GTS до М3.


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Обикновен е, просто е топ версията на модела, както М3 при 3-та серия. GTS няма задни седалки, убеден съм, че няма и климатик, но пък има клетка и сликовеМисълта ми е, че GT500 e много по близо до GT, отколкото GTS до М3.
Ае укроти се малко . Кво общо има един едросериен малък седан със масъл кар . Е90 се продава най-вече като комби и седан . Всъщност кво си губя времето да ти разяснявам - купи си Мустанг като е толкова евтин . Аз съм се преебал и съм си взел 3ка - рипай на мустанга и се кефи

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Много запали и предпочитам да не отговарям, че темата ще тръгне в съвсем друга посока. Peace 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Много запали и предпочитам да не отговарям, че темата ще тръгне в съвсем друга посока. Peace

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:...
ГТС-а е 220кс по-слаб а не е по-бавен на ринга . Ся ше ме риташ ли![]()
За другите неща е много прав . Американските ревюта ми правят много добро впечатление
времена ?
и кви са тия глупости, че камаро и мустанг не са масови коли

Последна промяна steeN на 08 Юли 2012, 22:44, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:acho.rs написа:...
ГТС-а е 220кс по-слаб а не е по-бавен на ринга . Ся ше ме риташ ли![]()
За другите неща е много прав . Американските ревюта ми правят много добро впечатление
времена ?
както и цени.. ?
ако тая М3-ка ГТС се окаже хем по-бавна, хем по-скъпа от станга.. защо ни я пробутва тука ачо

за да няма спекули крис харис каза, че както станга, така и камарото са около 30 000 паунда в англия
опа, ма то за 30 бона никва М3-ка не може да се купи..

No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:
ГТС-а е 220кс по-слаб а не е по-бавен на ринга . Ся ше ме риташ ли![]()
Camaro ZL1 - 7:41
M3 GTS - 7:48
Слагай металните гащи

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
Мустанга и Камарото с цялото си първично излъчване и големи мотори, нека първо станат до някаква степен надеждни коли и тогава може да ги слагате до Немски коли, а бая след това до М3.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMWPOWERRR_ACM написа:Мустанга и Камарото с цялото си първично излъчване и големи мотори, нека първо станат до някаква степен надеждни коли и тогава може да ги слагате до Немски коли, а бая след това до М3.
Опаа, пак остро изказване



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Половината постове тук са директно за бисерите, направо да се отцепва темата 

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMWPOWERRR_ACM написа:Мустанга и Камарото с цялото си първично излъчване и големи мотори, нека първо станат до някаква степен надеждни коли и тогава може да ги слагате до Немски коли, а бая след това до М3.
Въйй.....
Сега сериозно, ако говориш за пасивна и активна безопастност, има някаква логика - шасита на Еу спортистите(без порше 911) са много по прощаващи и системите за тракшън и стабилност по изпипани.
Ако говорим за надежност на самата кола особено мотора - исказванто ти е за смех... Ако добавим и цена/сложност на серивиз и части, американците печелят много.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
Естествено, че в системите са доста по-напред. Моторът откъм надеждност не мога да го коментирам мисля защото все пак говорим за нови коли и още нищо не личи, а и като цяло колите зад океана залагат на по-голям обем и по-малко обороти, което на пръв поглед би трябвало да значи надеждност. Но пък много зависи и от материалите на агрегата. За старите им спортисти мога да кажа с чисто сърце на ръката, че бяха далеч от немските като надеждност и на двигателите, и на всичко. Ако бяха толкова хубави все си мисля, че поне в САЩ щеше да е някаква гордост да караш Мустанг или Камаро. Но те там са с малко по-изкривено мислене и е гордост да имаш пикап, който дори да изкараш 2 пъти годишно по предназначение...пак си е гордост, особено ако е Американски. Но пък ако караш Мустанг тук ще си много по-гЪзар от едно М3 защото последното за широката маса хора е просто леко леко променено БМВ(спрямо тройката)и не знаят за какво става дума, докато Мустанга е рядко срещан у нас и дори един обикновен Мустанг дава вид все едно е кола тип Макларън Ф1.
На мен ще ми е интересно сега както се надпреварвате тука да плюете М3 спрямо Мустанга, какво ли ще се пише след година или година и половина когато се появи новото М3...

На мен ще ми е интересно сега както се надпреварвате тука да плюете М3 спрямо Мустанга, какво ли ще се пише след година или година и половина когато се появи новото М3...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани