Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
За 18-те коня толкова не бери грижа, но въртящия момент се усеща осезаемо. И все пак ако питаш кое върви повече - дизела. Зарежи тези неща, че не бил като новите.
Това, че дизела се чупи по-трудно обаче е заблуда, точно той спрямо бензина се чупи по-лесно. Да не говорим, че имаш доста повече неща за поддръжка.
За цифри не мога да ти говоря, но моя съвет е да зарежеш и двата мотора като си купиш някое 323 или 325 бензин. 318и малко се разминава с идеята за БМВ.
Но ако все пак държиш на някоя от двете 3108и или 320д...купувай дизела, но се оглеждай доста защото ако е занемарен...жална ти майка.
Това, че дизела се чупи по-трудно обаче е заблуда, точно той спрямо бензина се чупи по-лесно. Да не говорим, че имаш доста повече неща за поддръжка.
За цифри не мога да ти говоря, но моя съвет е да зарежеш и двата мотора като си купиш някое 323 или 325 бензин. 318и малко се разминава с идеята за БМВ.
Но ако все пак държиш на някоя от двете 3108и или 320д...купувай дизела, но се оглеждай доста защото ако е занемарен...жална ти майка.

- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
evgeni.stefanov написа:Здравейте, това ми е първото мнение във форума и се надявам да не кажа някоя глупост и да ме грабнете както колегата по-горе. Моля за мнението на някой с по-набито око от мен относно този автомобил
http://www.cars.bg/u729841
Благодаря на отзовалите се!
Не знам дали си видял колега, но тая кола е комби!


Сега сериозно - има доста екстри и не изглежда лошо. Салона е малко не-симпатичен като десен, но не е болка за умиране. По-принцип този волан се протрива сравнително лесно, така че доброто му с-ние е някакъв признак за по-малки километри. Но разбира се може да е сменян, шит и какво ли още не. Гледам че колата е регистрирана с номер ВР1ХХХВК, аз понеделник регистрирах с номер ВР6ХХХВК, така че колата е регистрирана преди поне месец. Ако не е бързал да я качи за продаване сигурно е висяла в някой сервиз да сменя/замацва/шие/прикрива нещо. Но пък щом е регистрирана можеш да я закараш на всякакви диагностики, които са силно препоръчителни(ако не си от района пиши ЛС да ти дам координати). Провери ВИН-а, защото по нашия край много хора обръщат дирекциите. Също така виж да не е правена от две коли(това също абсолютно сериозно) и ако е читава на диагностиките я отнасяй. Според мен едни 500лв още можеш да свалиш от цената, стига да отидеш с паричките в ръка

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ociata написа:Не знам дали си видял колега, но тая кола е комби!![]()
![]()
Какво иска да кажеш


п.с. наитина този волан е доста "нежен", този е с оригиналната кожа.

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
С риск да стана отново за смях искам да споделя мнението си за този автомобил.
http://www.cars.bg/u695275
,за да съкратя пътя на някой колеги и накрая да се разочароват тотално..
на пръв поглед "отдалече" колата има фаца и стойка...,но като отидох по близо до нея почнаха да си личат доооста проблеми..
Още с отварянето на шоферската врата едва не ми падна прозореца в ръката незнам как се държеше имаше луфт около 5 см..,влизам вътре и кво да видя средната конзола надрана сякаш от ключ .. сивите лайстни изподрани... Това до тук.
Човекът който бе там или по точно един от многото предимно със много съмнителен тен... запали колата той вдигна капака и го остави ... Отивам да видя какво е положението.. както всички знаете от предните постове НЕ РАЗБИРАМ от двигатели.. но ми се натрапи следното долу на изпускателните тръби има 2 тръбички с мисля 4 три проводника от всяка сигурно е някакъв вид датчик.. започна да излиза дим от там както и миризмата на изгорели газове се усети усезаемо.. викам спри че да не запалим нещо ... Отговора бе .. А нищо и няма сутринта я михме и капнало вода която сега се изпарява.. а като видях какво трудно място е за водата да стигне там ... незнам... викам ще я по карам.. тръгвам и колата загасна.. Паля си аз почнах да въртя около автокъщата и по едно време адската миризма на изгорели газове в купето... скоростите пристъргват , трудно влизат... климатика го чаках поне 3 мин да започне да духа дори леко хладно.... другото което ми направи впечатление е че се едно си карам старата кола а именно Ваз 2101 пружините скърцат след дупка се люлям в купето около 10 сек... Борд комп. даваше някакви странни температури от сорта на -20 а вън бе +37...
Но Единственото хубаво в тази кола бяха Чисто новите гуми
П.П малко прекалих с писането дано колегите по - горе да не ме погнат пак.... и да им кажа ,че не разбирам много от двигатели а от електроника..
А и искам да ви попитам понеже карах и друга 328 ца преди това нормално ли е "кика" да идва към ~3000rpm
http://www.cars.bg/u695275
,за да съкратя пътя на някой колеги и накрая да се разочароват тотално..
на пръв поглед "отдалече" колата има фаца и стойка...,но като отидох по близо до нея почнаха да си личат доооста проблеми..
Още с отварянето на шоферската врата едва не ми падна прозореца в ръката незнам как се държеше имаше луфт около 5 см..,влизам вътре и кво да видя средната конзола надрана сякаш от ключ .. сивите лайстни изподрани... Това до тук.
Човекът който бе там или по точно един от многото предимно със много съмнителен тен... запали колата той вдигна капака и го остави ... Отивам да видя какво е положението.. както всички знаете от предните постове НЕ РАЗБИРАМ от двигатели.. но ми се натрапи следното долу на изпускателните тръби има 2 тръбички с мисля 4 три проводника от всяка сигурно е някакъв вид датчик.. започна да излиза дим от там както и миризмата на изгорели газове се усети усезаемо.. викам спри че да не запалим нещо ... Отговора бе .. А нищо и няма сутринта я михме и капнало вода която сега се изпарява.. а като видях какво трудно място е за водата да стигне там ... незнам... викам ще я по карам.. тръгвам и колата загасна.. Паля си аз почнах да въртя около автокъщата и по едно време адската миризма на изгорели газове в купето... скоростите пристъргват , трудно влизат... климатика го чаках поне 3 мин да започне да духа дори леко хладно.... другото което ми направи впечатление е че се едно си карам старата кола а именно Ваз 2101 пружините скърцат след дупка се люлям в купето около 10 сек... Борд комп. даваше някакви странни температури от сорта на -20 а вън бе +37...
Но Единственото хубаво в тази кола бяха Чисто новите гуми

П.П малко прекалих с писането дано колегите по - горе да не ме погнат пак.... и да им кажа ,че не разбирам много от двигатели а от електроника..

А и искам да ви попитам понеже карах и друга 328 ца преди това нормално ли е "кика" да идва към ~3000rpm
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Да към 3000-3500 е заради ваноса!Но щом стържат скорости,гасне и миреше на изгоряло - търси друга! 
п.с.за температурата или няма датчик под калника или е умрял-лесна работа и не гасне бега като гледам- за 50 лв си готов , но това са дребни кахъри!

п.с.за температурата или няма датчик под калника или е умрял-лесна работа и не гасне бега като гледам- за 50 лв си готов , но това са дребни кахъри!
- dimitarvvv
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.07.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
BMWPOWERRR_ACM написа:За 18-те коня толкова не бери грижа, но въртящия момент се усеща осезаемо. И все пак ако питаш кое върви повече - дизела. Зарежи тези неща, че не бил като новите.
Това, че дизела се чупи по-трудно обаче е заблуда, точно той спрямо бензина се чупи по-лесно. Да не говорим, че имаш доста повече неща за поддръжка.
За цифри не мога да ти говоря, но моя съвет е да зарежеш и двата мотора като си купиш някое 323 или 325 бензин. 318и малко се разминава с идеята за БМВ.
Но ако все пак държиш на някоя от двете 3108и или 320д...купувай дизела, но се оглеждай доста защото ако е занемарен...жална ти майка.
Ами, колега, и на мен ми се иска да карам нещо по-мощно, ама нямам пари

В бюджета ми се вместват само 316 (което го отписвам), 318 и 320. По-големите двигатели са по-скъпички с по-висок разход, по-високи данъци и т.н.
И аз от двете бих избрал 320, но много ме притеснява дизел на 12+ години. Той и добре да е гледан, пак нещо може да се счупи, а не знам дали ще мога да си позволя ремонта.

Може ли някой да ми каже каква е разликата в парите между поддръжката на 318-ка и 320-ка? Ако е голяма, май ще предпочета да ги дам "разсрочено" за гориво, вместо на куп в сервиза... И също какви по-сериозни проблеми има бензиновият - да знам, ако нещо се счупи колко ще ми излезе?
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
hacker4eto1 написа:...
но ми се натрапи следното долу на изпускателните тръби има 2 тръбички с мисля 4 три проводника от всяка сигурно е някакъв вид датчик.. започна да излиза дим от там както и миризмата на изгорели газове се усети усезаемо.. викам спри че да не запалим нещо ... Отговора бе .. А нищо и няма сутринта я михме и капнало вода която сега се изпарява
Сори за офф-а, ама...
на моята кола го прави това от време на време и не мога да го хвана откъде е. Ако някой колега има идея да казва

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
cHaunepucTa написа:hacker4eto1 написа:...
но ми се натрапи следното долу на изпускателните тръби има 2 тръбички с мисля 4 три проводника от всяка сигурно е някакъв вид датчик.. започна да излиза дим от там както и миризмата на изгорели газове се усети усезаемо.. викам спри че да не запалим нещо ... Отговора бе .. А нищо и няма сутринта я михме и капнало вода която сега се изпарява
Сори за офф-а, ама...
на моята кола го прави това от време на време и не мога да го хвана откъде е. Ако някой колега има идея да казваНе ми губи течности...
Ламбда сонди Х2 - сменяни калпаво, незатегнати умишлено, кородирали .....

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dimitarvvv написа:BMWPOWERRR_ACM написа:За 18-те коня толкова не бери грижа, но въртящия момент се усеща осезаемо. И все пак ако питаш кое върви повече - дизела. Зарежи тези неща, че не бил като новите.
Това, че дизела се чупи по-трудно обаче е заблуда, точно той спрямо бензина се чупи по-лесно. Да не говорим, че имаш доста повече неща за поддръжка.
За цифри не мога да ти говоря, но моя съвет е да зарежеш и двата мотора като си купиш някое 323 или 325 бензин. 318и малко се разминава с идеята за БМВ.
Но ако все пак държиш на някоя от двете 3108и или 320д...купувай дизела, но се оглеждай доста защото ако е занемарен...жална ти майка.
Ами, колега, и на мен ми се иска да карам нещо по-мощно, ама нямам париПък и това си е първата лично моя кола. Не че нямам стаж, ама не искам много да се изсилвам с конете.
В бюджета ми се вместват само 316 (което го отписвам), 318 и 320. По-големите двигатели са по-скъпички с по-висок разход, по-високи данъци и т.н.
И аз от двете бих избрал 320, но много ме притеснява дизел на 12+ години. Той и добре да е гледан, пак нещо може да се счупи, а не знам дали ще мога да си позволя ремонта.Да не говорим, че и обслужването е по-сериозно... Като цяло предпочитам дизел - по-икономично, по-мощно (в случая), но май е прекалено рисково.
Може ли някой да ми каже каква е разликата в парите между поддръжката на 318-ка и 320-ка? Ако е голяма, май ще предпочета да ги дам "разсрочено" за гориво, вместо на куп в сервиза... И също какви по-сериозни проблеми има бензиновият - да знам, ако нещо се счупи колко ще ми излезе?
По-добре изчакай тогава и след година примерно си купи по-голям бензинов мотор. Тогава ще изпиташ кефа, а и тези модели ще са паднали още. Новата тройка се показа, от там Е90 ще падне доволно за тази една година(с изключение на топ двигателите като 335)защото Швабите си ги подменят вече, а Е46 ще започне буквално да се изхвърля от тях.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
hacker4eto1 написа:С риск да стана отново за смях искам да споделя мнението си за този автомобил.
http://www.cars.bg/u695275
,за да съкратя пътя на някой колеги и накрая да се разочароват тотално..
Как изобщо може да се разкарваш да гледаш кола, която дори не е държана за миг с повече гориво от 0.5 литра за да се снима?


- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dimitarvvv написа:Здравейте, колегиПредстои ми да купя първата си кола и съм хвърлил око на Е46. Само че имам малко нужда от помощ, защото се чудя между два двигателя.
Приготвил съм 6000лв за колата и имам още някой лев за последващите разходи. На екстрите въобще не държа, така че мисля, че ще успея да се вместя в бюджета.
Много се колебая между 318i - 118 к.с. и 320d - 136 к.с. Моля не подхващайте традиционния спор дизел-бензин, не е това идеята.Та имам 4 въпроса, ако можете да ми помогнете.
1. За вървежа - разликата в обема е съвсем символична, а 18-те коня усещат ли се във вървежа? Все пак си е старичък дизела и не е пъргав като по-новите.
2. За разхода - до колкото четох във форума, бензина ще гори 7-7.5 извън и 10-10.5 градско, а дизела - 5-5.5 извън и 7.5-8 градско (говоря при нормално каране в града и 120-130 извънградско)
3. За поддръжката - знам, че на дизела е по-скъпичка, но колко излиза едната и колко другата? Какво се обслужва и колко струва?
4. За ремонтите - като чета мненията, виждам, че и тук важи правилото - дизелът се чупи по-трудно, ама после поправките са ужасно скъпи. Проблемните неща при дизела са помпата (700-800лв), турбото (700-800лв) и демпферния маховик (1000-1200) лв? А при бензина какво се чупи и колко струва да се оправи?
Доста неща изчетох, но искам да ги обобщя и да ми се доизяснят. Благодаря ви предварително!
Вземай определено 320 Д - 136 кончета, това 318 -ката е малко слаба работа, особено с вкл. климатроник

1. Вървежа има осезаема разлика в полза на дизела

2. Разхода по стойностите които си дал - на дизела може и още надолу да падне


3, 4. Първоначалното обслужване е горе - долу еднакво и при двете (приготви си едни около 1'000 лв с труда, за да може да е тип-топ) , а по нататъчното сервизиране и евентуални ремонти много зависят от теб - каква кола ще купиш (внимавай като я избираш) , как ще я "обгрижваш", диагностицираш , как ще я караш

Успех

- plamen_318
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте, колеги дайте си мнението за е46 320сi 150 к.с m52tub20 и неговите "болести" Благодаря предварително Поздрави
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
BMW_1914 написа:
Вземай определено 320 Д - 136 кончета, това 318 -ката е малко слаба работа, особено с вкл. климатроник![]()
1. Вървежа има осезаема разлика в полза на дизела![]()
2. Разхода по стойностите които си дал - на дизела може и още надолу да падне, при бензинката може и да се качи още
3, 4. Първоначалното обслужване е горе - долу еднакво и при двете (приготви си едни около 1'000 лв с труда, за да може да е тип-топ) , а по нататъчното сервизиране и евентуални ремонти много зависят от теб - каква кола ще купиш (внимавай като я избираш) , как ще я "обгрижваш", диагностицираш , как ще я караш
Успех
Бягай далече от 320 Д - 136 кончета доказано чуплив двигател не случайно през 2001 BMW го заменя ! 318 -ката верно че не за формула 1 но вдига 210 без проблем

1. Разлика във усещането за вървежа дава турбото на дизеляка но пак казвам усещане за вървене без него си умрел

2. Разход градско твърдо 9-10 нафта!!! 5-6 разход градско може ако я караш на село

3.Първоначалното обслужване но моята 318 излезна точно 50лв! за дизела си приготви за старт 1000лв.и то ако е читава

4.Ако взимаш дизел си вземи след 2001г. 150 коня за 5000-6000 читаш дизел в България няма да намериш!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа::mhihi:![]()
ilia1984 написа:3.Първоначалното обслужване но моята 318 излезна точно 50лв!
То това е било едно обслужване![]()
![]()
То сам ако си я обслужваш само бирата ти е половината от тея пари
По темата - категорично НЕ препоръчвам "обслужване" на Е46 318и за 50 лева , защото наливното минерално масло далеч не означава първоначално обслужване . Че с това масло , най-малко и масления филтър се сменя а в случая не се вписва в бюджета

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Стига бе,човека се обърка и вие ...
сигурно е пропуснал една нула.

новият ми номер: 0877787835
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани