Едно изоставено БМВ ...
Модератор: Общи модератори
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Едно изоставено БМВ ...
Никой ли не се сети, че в багажника може да има куфарче с $$$$$$$?
П.С. Тая тема май отива към "Страхотни истории".
Мноооого маняци....мноооого нещо.....

П.С. Тая тема май отива към "Страхотни истории".
Мноооого маняци....мноооого нещо.....
Re: Едно изоставено БМВ ...
защо изпитвате такова неистово желание да си усложните живота?
има достатъчно 8-ци в движение, които се продават..
когато модела стане толкова рядък, че просто не може да се купи на разумна цена кола в движение.. може да се обърне поглед към такива гробници за пари
ето тук се продава една 850.. за 15 бона в сток състояние (което е ценно) и дори е и автомат (аз ръчни скорости на такава кола не виждам каква им е идеята)
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
има достатъчно 8-ци в движение, които се продават..
когато модела стане толкова рядък, че просто не може да се купи на разумна цена кола в движение.. може да се обърне поглед към такива гробници за пари
ето тук се продава една 850.. за 15 бона в сток състояние (което е ценно) и дори е и автомат (аз ръчни скорости на такава кола не виждам каква им е идеята)
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
No bling at the Ring
Re: Едно изоставено БМВ ...
BadAngel написа:защо изпитвате такова неистово желание да си усложните живота?
има достатъчно 8-ци в движение, които се продават..
когато модела стане толкова рядък, че просто не може да се купи на разумна цена кола в движение.. може да се обърне поглед към такива гробници за пари
ето тук се продава една 850.. за 15 бона в сток състояние (което е ценно) и дори е и автомат (аз ръчни скорости на такава кола не виждам каква им е идеята)
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Повечето са автоматици колега, а тия с ръчните кутий оставям на теб за домашно да разучиш и да ни кажеш на кои модели са ги слагали и дали наистина е имало някаква идея

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Едно изоставено БМВ ...
Тя тази от Горубляне е в малко по-добро състояние
Е все пак има гуми и джанти
за какво са ти тея данъци?
тихо па ти
ще земе някой и багажника да й разбие 

Е все пак има гуми и джанти

Бай Петко написа:Някой помисли ли за данъците?Ако не са плащани 5-6 години!300к.с.!
за какво са ти тея данъци?
mitaka7 написа:Никой ли не се сети, че в багажника може да има куфарче с $$$$$$$?![]()
тихо па ти



Re: Едно изоставено БМВ ...
Витанов написа:Повечето са автоматици колега, а тия с ръчните кутий оставям на теб за домашно да разучиш и да ни кажеш на кои модели са ги слагали и дали наистина е имало някаква идея
ако имаш някакви съмнения, че тази кола е цси, заради ръчните и скорости.. мога веднага да ги разсеям
850 се е продавала както с 4-степенен автомат, така и с 6 степенна ръчка
най-лесния начин за разпознаването на цси е системата за завиване на 4те колела
но мисля, че както ти, така и всички останали бихте се съгласили с мен, че тази кола е ценна не заради пърформанса, които е имала преди 20+ години.. а заради красотата на купето си и могъществото на мотора
та, аз лично, ако исках да държа 20+ годишен в12 в гаража си, не бих приритвал да бъде топ оф дъ рейндж модела на всяка цена
това с данъците си е проблем, наистина, годишно сумата не е непоносима, но както е писал колегата, ако се съберат 4-5 години на един път си е сума
а без платени данъци колата нито може да се прехвърли, нито заведе в данъчното на купувача, нито да мине тех. преглед и т.н.
системата се е позатегнала последните няколко години и тоя номер с неплащането на данъци..
а всеки, които набие толкова пари за 20-годишна кошара би искал да си регистрира колата на свое име в крайна сметка
No bling at the Ring
Re: Едно изоставено БМВ ...
BadAngel написа:Витанов написа:Повечето са автоматици колега, а тия с ръчните кутий оставям на теб за домашно да разучиш и да ни кажеш на кои модели са ги слагали и дали наистина е имало някаква идея
ако имаш някакви съмнения, че тази кола е цси, заради ръчните и скорости.. мога веднага да ги разсеям
850 се е продавала както с 4-степенен автомат, така и с 6 степенна ръчка
най-лесния начин за разпознаването на цси е системата за завиване на 4те колела
тая система за завиване и на задните гуми е била много скъпа опция/екстра/ и по спомен бройките с нея са много, много малко.. и как се разпознава по тази система ми стана интересно?
е то ясно че 850 се е произвеждала с 4ст автомат и 6 ст ръчка ама разликите между двете 8ци не е само в ск. кутия.. та не виждам какво има за чудене, освен ако не си запознат с моделите подробно.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Едно изоставено БМВ ...
Витанов написа:тая система за завиване и на задните гуми е била много скъпа опция/екстра/ и по спомен бройките с нея са много, много малко.. и как се разпознава по тази система ми стана интересно?
е то ясно че 850 се е произвеждала с 4ст автомат и 6 ст ръчка ама разликите между двете 8ци не е само в ск. кутия.. та не виждам какво има за чудене, освен ако не си запознат с моделите подробно.
само 850цси са били с 4 завиващи колела
и не съм сигурен, че е било опция, а по-скоро е било част от ЦСи пакета.. поне за европа
с 2 думи, ако видиш 8ца със задни колела като на икарус, значи 100% е ЦСи

стана ми интересно в крайна сметка, защо смяташ 8цата с ръчни скорости за толкова ценна?
на мен някак си не ми се връзват нещата и би ми било интересно да обясниш
за мен това си е 12 цилиндрово купе, което бих опънал по магистралата или бих разходил до хилтън, а за тая цел автомата е.. просто по-удачния вариянт, ако се абстрахираме от проблема с надеждността

Последна промяна BadAngel на 07 Юли 2012, 21:32, променена общо 1 път
No bling at the Ring
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Едно изоставено БМВ ...
Е да, но сега ще ти кажат, че колата не е ръчка, има забележки и се губи целия кеф да върнеш от гроба нещо, което се знае, че е умряло, но не е известна степента на умиране.
Заглавието на темата трябва да се промени в "най-исканото БМВ в България" и всичко това просто защото никой не може да го има.

Заглавието на темата трябва да се промени в "най-исканото БМВ в България" и всичко това просто защото никой не може да го има.

- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Re: Едно изоставено БМВ ...
Колеги така се зачетох по тази тема, че и аз се запалих по 8-цата
. Затова споделих с мои познати за нея и информацията, която получих е, че колата е individual лично Наско Сираков я е поръчвал нова и е била претърпяла зверски челен удар навремето. Отпред е била изпочупена цялата и доколкото разбрах, че повечето електроника е закачена по предната броня и само за тази предна броня са били дадени повече от 20 000 немски пари. Това е което научих за нея. Дано да съм бил полезен.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Едно изоставено БМВ ...
Това за Сираков го има назад из темата, но с това за удара определено си полезен. Сега ще отпаднат половината мераклии. 

Re: Едно изоставено БМВ ...
BadAngel написа:Витанов написа:тая система за завиване и на задните гуми е била много скъпа опция/екстра/ и по спомен бройките с нея са много, много малко.. и как се разпознава по тази система ми стана интересно?
е то ясно че 850 се е произвеждала с 4ст автомат и 6 ст ръчка ама разликите между двете 8ци не е само в ск. кутия.. та не виждам какво има за чудене, освен ако не си запознат с моделите подробно.
само 850цси са били с 4 завиващи колела
и не съм сигурен, че е било опция, а по-скоро е било част от ЦСи пакета.. поне за европа
с 2 думи, ако видиш 8ца със задни колела като на икарус, значи 100% е ЦСи
стана ми интересно в крайна сметка, защо смяташ 8цата с ръчни скорости за толкова ценна?
на мен някак си не ми се връзват нещата и би ми било интересно да обясниш
за мен това си е 12 цилиндрово купе, което бих опънал по магистралата или бих разходил до хилтън, а за тая цел автомата е.. просто по-удачния вариянт, ако се абстрахираме от проблема с надеждността
няма кой знае какво да обяснявам, достатъчно показателно, е че 850CSI се комплектова само с ръчна ск. кутия / не помня точната спецификация/ иначе за обикновените модели може би автомата е по удачен на и без това адски тежкото купе.. точно този автоматик е много надежден и лесно се прави. При 850 и 840 има и 5 степенни автомати и също ръчна 6 степенна ск кутия и за двата модела като за 840 са по редки от М1 сигурно

хехех.. не можеш да видиш да завиват гумите освен ако не залягаш отзад, защото задния мост завива с мнооого по малък ъгъл и събира данни от няколко сензора, мисля че единия следеше скоростта, а другия ъгъла на предния мост и на база на тази информация завива задния мост под някакъв минимален ъгъл. та на място може и да не видиш икарус

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Едно изоставено БМВ ...
Витанов написа:няма кой знае какво да обяснявам, достатъчно показателно, е че 850CSI се комплектова само с ръчна ск. кутия / не помня точната спецификация/ иначе за обикновените модели може би автомата е по удачен на и без това адски тежкото купе.. точно този автоматик е много надежден и лесно се прави. При 850 и 840 има и 5 степенни автомати и също ръчна 6 степенна ск кутия и за двата модела като за 840 са по редки от М1 сигурнота спокойно можем да кажем 99% от 8ците са автомати.
ако става дума за редки 8-ци.. през 92ра са пуснали 830и, но така като гледам не буди големи апетити
аз не разбрах с какво е ценна 8-цата с ръчни скорости да ти кажа честно.. с това че е рядка ли?
завиването на гумите го екзагарирах умишлено, пределно ясно ми е, че завиват по 5% примерно или нещо в този дух
тази мода със завиващите задни колела по принцип идва от японските производители, понеже шаситата са им били дървета и са искали да ги направят по-каруеми
днес се завръща тази мода, все повече и по-малко премиум марки започват да правят коли с 4 завиващи колела..
5та и 7ма серия го имат.. както и рено лагуна

Последна промяна BadAngel на 07 Юли 2012, 23:49, променена общо 1 път
No bling at the Ring
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Re: Едно изоставено БМВ ...
Мисля че това са едни от редките модели на 8-мицата
BMW 850CSi
BMW 850CSi S70 V12 двигател
BMW 850 CSi
08/1992 - 11/1996, V12 (S70)
850Csi продължава с традицията да обърква собствениците си какво карат, М8 се споменава доста често и то не без причина. 850CSi е истинска М-ка (не само защото има двигател разработен от М- Motorsport дивизията на БМВ индекса S, в двигателната гама на Бмв се използва само за М ко ви двигатели). Ако хвърлим един поглед към VIN на колата ще видим, че започва с WBS (BMW MOTORSPORT) (при останалите 850-ци е WBA – BMW AG), но колата, не е била напълно развита от М дивизията на БМВ, за разлика от истинското М8, което за огромно съжаление на всички фенове остава само прототип. Има много слухове за М8, които са били купени от колекционери от БМВ – М, но това са само слухове, защото на снимките на прототипа се вижда, че няма фарове, а в Германия по закон няма право да се продаде кола която не е годна за движение по пътищата.
Вероятно нещото което прави 850Csi толкова специален е хидравличното завиване на 4 колела на автомобила. Това е стандартна екстра за всички автомобили от този вид произведени в Европа и опция за Американските. При нормално завиване задните гуми ще почнат да завиват (с много по малък ъгъл от предните), сензори изчисляват какви сили действат на задните колела, и когато тези сили достигнат определена граница компютърен модул дава команда за връщането им в нормално положение.
След представянето на системата тя е опция и за останалите 850-ци, но цената и била 12,500 марки през 1992 година. Така че ако притежавате 850 което не е Csi и има управление на четирите колела, то вие притежавате един от най-редките автомобили в света. По неофициални данни клиентите поискали тази опция са 32-ма, БМВ не потвърждава тези цифри.
BMW M8
1990, V12 (S70/1), 6.0l , 550 hp
850М е трябвало да бъде направено от леки сплави с цел намаляване на теглото, целило се в титлата Ферари-убиец, но за съжаление никога не достига до широката публика, причините са много. Сложността на проекта и най вече цената, до този момент разработката на 8-та е струвала на БМВ половин милиярд. От 850М има само един прототип, но двигателят е закупен от MCLaren и доразработен за да бъде сърцето на Maclaren F1. Друга причина поради която сега не можем да се радваме на тази кола е липсата на пазар по това врема за подобен автомобил, цената му е щяла да бъде колосална, за което БМВ слагат край на проекта.
БМВ 850М е най–добре пазената тайна, по заповед на главният мениджер на БМВ абсолютно никой не трябва да вижда колата или да разбира някаква информация.
Прототипа, никога не бил безопасен за каране, за това говори и липсата на фарове, на въпроса, защо не е в музея на БМВ, те отговарят че не е добър дори за това?!
850Csi по документи и Vin се води М8, но от това няма много полза при положение, че знаеш каква кола е можела да бъде истинската M8. Двигателя S70 говори сам за себе си, че MCLAREN F1 държи рекорда за най-висока скорост цели седем години, а ентусиасти са „изцеждали” 1,000 hp при 10,000 оборота
S705576 ccm380 hp, 24V, 850CSi1992
S70/1about 6000 ccm550 hp, 48V(?), M8 прототип 1990 г.
S70/26064 ccm627 hp, 48V, McLaren F11993
S70/36064 ccm635 hp, 48V, McLaren F11996
BMW 850CSi
BMW 850CSi S70 V12 двигател
BMW 850 CSi
08/1992 - 11/1996, V12 (S70)
850Csi продължава с традицията да обърква собствениците си какво карат, М8 се споменава доста често и то не без причина. 850CSi е истинска М-ка (не само защото има двигател разработен от М- Motorsport дивизията на БМВ индекса S, в двигателната гама на Бмв се използва само за М ко ви двигатели). Ако хвърлим един поглед към VIN на колата ще видим, че започва с WBS (BMW MOTORSPORT) (при останалите 850-ци е WBA – BMW AG), но колата, не е била напълно развита от М дивизията на БМВ, за разлика от истинското М8, което за огромно съжаление на всички фенове остава само прототип. Има много слухове за М8, които са били купени от колекционери от БМВ – М, но това са само слухове, защото на снимките на прототипа се вижда, че няма фарове, а в Германия по закон няма право да се продаде кола която не е годна за движение по пътищата.
Вероятно нещото което прави 850Csi толкова специален е хидравличното завиване на 4 колела на автомобила. Това е стандартна екстра за всички автомобили от този вид произведени в Европа и опция за Американските. При нормално завиване задните гуми ще почнат да завиват (с много по малък ъгъл от предните), сензори изчисляват какви сили действат на задните колела, и когато тези сили достигнат определена граница компютърен модул дава команда за връщането им в нормално положение.
След представянето на системата тя е опция и за останалите 850-ци, но цената и била 12,500 марки през 1992 година. Така че ако притежавате 850 което не е Csi и има управление на четирите колела, то вие притежавате един от най-редките автомобили в света. По неофициални данни клиентите поискали тази опция са 32-ма, БМВ не потвърждава тези цифри.
BMW M8
1990, V12 (S70/1), 6.0l , 550 hp
850М е трябвало да бъде направено от леки сплави с цел намаляване на теглото, целило се в титлата Ферари-убиец, но за съжаление никога не достига до широката публика, причините са много. Сложността на проекта и най вече цената, до този момент разработката на 8-та е струвала на БМВ половин милиярд. От 850М има само един прототип, но двигателят е закупен от MCLaren и доразработен за да бъде сърцето на Maclaren F1. Друга причина поради която сега не можем да се радваме на тази кола е липсата на пазар по това врема за подобен автомобил, цената му е щяла да бъде колосална, за което БМВ слагат край на проекта.
БМВ 850М е най–добре пазената тайна, по заповед на главният мениджер на БМВ абсолютно никой не трябва да вижда колата или да разбира някаква информация.
Прототипа, никога не бил безопасен за каране, за това говори и липсата на фарове, на въпроса, защо не е в музея на БМВ, те отговарят че не е добър дори за това?!
850Csi по документи и Vin се води М8, но от това няма много полза при положение, че знаеш каква кола е можела да бъде истинската M8. Двигателя S70 говори сам за себе си, че MCLAREN F1 държи рекорда за най-висока скорост цели седем години, а ентусиасти са „изцеждали” 1,000 hp при 10,000 оборота
S705576 ccm380 hp, 24V, 850CSi1992
S70/1about 6000 ccm550 hp, 48V(?), M8 прототип 1990 г.
S70/26064 ccm627 hp, 48V, McLaren F11993
S70/36064 ccm635 hp, 48V, McLaren F11996
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Едно изоставено БМВ ...
Кви глупости изръсихте тука щели сте да гледате дали завиват задните колела па едър боб да се хвърля, незнам си кво. Дали е CSI се познава като се отвори предния капак:

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани