гориво нагнетателна помпа за 525 тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Юли 2006, 15:26

Пък и другите като разправят че 12-13л бил нормален разход мойта сега ми дава 10 смесено с климатик без него пада на 8.5-9/100 а само на дълго 7.5 по магистралата със каране от порядъка на 130-140км/ч.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 06 Юли 2006, 15:34

С по-големи гуми имаш по-голяма максимална скорост и по-бавно ускорение, така че проблема с максималната скорост не е от гумите!
Само за сведение ще отбележа, че на 525тдс-ката по книжка й дават максимална скорост от 207 км/ч, а пък тия пичове как вдигат 220-230 не ми е много ясно?!? :shock:
Затова мисля, че няма от какво да се притесняваш, нормално е да не можеш да вдигнеш повече от 200 км/ч, колата не е в първа младост, за да вдигне 207 км/ч, нали? ;)
Освен това, ако си с по-голям размер гуми от допустимите размери, дето са ти на табелката на вратата, се получава друго (както е при мен - отклонение "нагоре" 11%, защото съм с доста по-големи гуми от заводските), т.е. ако скоростомера ми показва 150, аз реално се движа с над 165 км/ч.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 06 Юли 2006, 15:35

dinozab написа:Пък и другите като разправят че 12-13л бил нормален разход мойта сега ми дава 10 смесено с климатик без него пада на 8.5-9/100 а само на дълго 7.5 по магистралата със каране от порядъка на 130-140км/ч.

Другите разправят, глупости, съвсем нормален си ти е разхода, мойта даже, дето е чипосана, ми даде разход 6.5-6.7 на дълъг път :!:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Юли 2006, 15:36

Ами аз съм с 235/45 ZR17 и са бая по-големки :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 06 Юли 2006, 15:38

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Юли 2006, 15:38

12-13 стигам и аз ама в градски условия и като съм путнал онова бутонче до патерицата на S :twisted:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Юли 2006, 15:40

kam_tod написа:Виж тук кво пише http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/ ... 525tds.htm
:yes: Благодаря за инфото

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 07 Юли 2006, 16:49

dinozab написа:Ами аз съм с 235/45 ZR17 и са бая по-големки :mhihi:


Нямаш проблеми с тези гуми, точния размер са. Разликата ти с оригиналните е само 1 км/100км, което е напълно в границите на допустимото. Разлика в показанията на километража по-големи от 5 км не трябва да се търсят заради друг размер гуми. Просто тия дето карат с 230-240 с М50Б20/25 или М51Б25 или са с грешно работещи километражи, или са сменили скоростни кутии (като Георги Пенчев), или окото на рибата е "еееееееееееее такова" :mhihi:

П.П. Не видях, че в другата тема си обяснил за гумите ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 08 Юли 2006, 0:29

240 едва ли.220 да правил съм и мисля, че колата би трябвало да може въпреки, че е на 11години.Ръчка е.Автомата може да е малко спънат.По принцип оборотите не трябва да имат такива колебания.Но лично бих ти препоръчал да не си правиш експерименти.Настройването на предварението не се прави на ухо.Има си апаратура за това мисля газанализатор се казва.Това не е работа за гаража според мен.Трябва да се отиде на свестен сервиз и това е
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 27 Юли 2006, 11:08

Да не отварям нова тема ме интересува каде е мап-сензора на TDS-са и какво представлява.Знам само че взимал нещо от турбото като вакуум нещо или.... :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 29 Авг 2006, 22:59

Привет,
При мен го има същия проблем с оборотите при преминаване надолу през 1000-1100. Появи се когато ми сменяха главата на помпата. След като неможаха да отстранят проблема с паленето при топъл двигател бутнаха малко предварение на помпата. Провери центровката, ако не си го правил вече и те дразни! Аз ходих при един, дето се бройка за светилото във Варна, та той каза, че не е проблем и да не барам нищо! Иначе е голяма фурия!
Най-кеф дават Мерцедеси и Аудита 2,5тд-та! :mhihi:
Нямат никакъв шанс! :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Авг 2006, 8:11

Proff написа:Привет,
При мен го има същия проблем с оборотите при преминаване надолу през 1000-1100. Появи се когато ми сменяха главата на помпата. След като неможаха да отстранят проблема с паленето при топъл двигател бутнаха малко предварение на помпата. Провери центровката, ако не си го правил вече и те дразни! Аз ходих при един, дето се бройка за светилото във Варна, та той каза, че не е проблем и да не барам нищо! Иначе е голяма фурия!
Най-кеф дават Мерцедеси и Аудита 2,5тд-та! :mhihi:
Нямат никакъв шанс! :mhihi:

Здравей.
Не че ме дразни ама кото е студен мотора и като преминава през въпросните обороти и заклаща мотора това ме притеснява.Като сложа добавка ми направи впечатление че забавянето е по-малко :roll: Страх ме е да го карам да гледат центровката на колата да не я разбазикат щото иначе си върви супер.При топлия старт верно върти повече ама съм сигорен че е от акумолатора.Имах изгорели свещи.Като ги смених се оказа че сега студена пали по-трудно отколкото преди щото като ми е слаб тока и едва върти и чак понякой път пада стрелката на горивото на нула докато върти и като запали пак се вдига и дори ми светва лампата с удивителна на автомата.Така че като сменя акумолатора предполагам ще изчезне и този проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 30 Авг 2006, 9:42

А когато ти светне удивителната на автоматика трябва ли да загасиш двигателя и да запалиш на ново :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Авг 2006, 9:46

Не като заработи двигателя тя изгасва и всичко е О.К.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook