Съвет, бял дим и живот на 320 ванос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BrAmKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 13.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d
- Мечтае да кара: М3 е92
- Детайли за колата: E90
Съвет, бял дим и живот на 320 ванос
Здравейте може и да си внушавам но имам страх да не се прецака колата на 170хил км е 100% не са реални според темите във форума въпреки че кожата е доста запазена. Онзи ден гледам в задното огледало бял пушек
като давам газ ама яко(преди го нямаше)...и мисля че е от добавката която сложих за почистване на клапаните смесих я с 10литра бензин, а не с 70литра както беше написано (българска му работа), преди не ми е пушила, а и не е масло (нито харчи, нито мирише на изгоряло масло)..Имате ли представа от какво е този дим??? като бял прах го описвам все едно прахоляк се дига(сипах 5литра бензин от тубата дето имах под ръка и се оправи) ПИТАМ поради това че съм чувал за заминала гарнитура ако дими така????
.
И другото да попитам аз редовно си я водя на ремонт и все се страхувам да не ме зареже някъде, КОЛКО КМ горе долу карат тея е36-ци 320 ванос...обвзела ме е параноя, глупаво е ама ............
!! забравих да добавя като я запалих след като сипах добавката след 3-4 дена като не бе палена запали добре, тоест нормално, а после на 2ро палене след около 8часа се чува едно БУБОТЕНЕ все едно на по малко цилиндри работи ама оборотите не играеха и само по шума се разбира за проблем, и се оправи след около 30тина секунди.
като давам газ ама яко(преди го нямаше)...и мисля че е от добавката която сложих за почистване на клапаните смесих я с 10литра бензин, а не с 70литра както беше написано (българска му работа), преди не ми е пушила, а и не е масло (нито харчи, нито мирише на изгоряло масло)..Имате ли представа от какво е този дим??? като бял прах го описвам все едно прахоляк се дига(сипах 5литра бензин от тубата дето имах под ръка и се оправи) ПИТАМ поради това че съм чувал за заминала гарнитура ако дими така????




И другото да попитам аз редовно си я водя на ремонт и все се страхувам да не ме зареже някъде, КОЛКО КМ горе долу карат тея е36-ци 320 ванос...обвзела ме е параноя, глупаво е ама ............

!! забравих да добавя като я запалих след като сипах добавката след 3-4 дена като не бе палена запали добре, тоест нормално, а после на 2ро палене след около 8часа се чува едно БУБОТЕНЕ все едно на по малко цилиндри работи ама оборотите не играеха и само по шума се разбира за проблем, и се оправи след около 30тина секунди.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
много зависи как се кара и поддържа ,но 300к като минимум ще изкара без особени проблеми .. виждал съм М50 на 450к - вървеше си ,не беше отварян .. за присадките - не си прави такива експерименти ,поне спазвай дозировката като ще слагаш ... дано не си духнал гарнитурата
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Братле, не му се шашкай на возилото. Сложи ако можеш някой друг литър бензин - да речем 30-40 и си каркай, като наблюдаваш ситуацията. Колко карат не ги мисли каркай си колицата със здраве и си я води на някой сигурен човек да я преглежда чат-пат и си 6. Айде със здраве! 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
До колкото разбрах колата се е оправила почти веднага след като е всела да пуши бяло след сипване на 5 литра бензин. Ако е така значи няма място за притеснение, че гори антифриза. Ето защо препоръчах да се сипе още бензинче и то свежо от някоя свястна бензинджийница, че да нема туй онуй.
Колега, ако е удобно би ли споделил какво стана с бегачката? Предполагам е ОК. 


- BrAmKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 13.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d
- Мечтае да кара: М3 е92
- Детайли за колата: E90
ужас
naskoksan написа:мен ми намирисва на гарнитурка
или спукана тиква![]()
![]()
дано не съм прав!
Дано не си прав искренно се надявам да не е от това....като сипах малко гориво и се оправи нямам време да сипя бензин.
преди не го е правила ама никога....има ли други симптоми да се познае, да видя маслото или водата, направо съм се шашнал


- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Добре де гарнитура, спукана тиква...........
Верно т'ва с белия пушек е един от признаците,
ами другите симптоми?
Антифриза, маслото как ти са?Чисти ли са?
(не е 100% задължително да ги меши, дори и да е духнала гарнитура или да е пукнала тиква)
Нивото на антифриза спада ли драстично без да има течове?
Доливаш ли антифриз?
Нивото на маслото как е? Вдига ли се? Спада ли?
Температурата как ти я държи?
Стрелката на температурата, минава ли 12 и 1? Особено ся в жегите?
Надува ли ти в охладителната с-ма? Маркучите надути ли са, стават ли камък?
(Имай в предвит, че при загрял мотор дебелите маркучи на радиатора трябва да са леко твърди).
Хвърля ли антифриз през капачката?
Кажи нещо повече?
Честно казано дълбоко се съмнявам да е гарнитура или глава.
Казваш, че после се е оправила. То ако ти гори антифриз,
ще си го гори постоянно, така че надали е гарнитура или тиква.
Верно т'ва с белия пушек е един от признаците,
ами другите симптоми?
Антифриза, маслото как ти са?Чисти ли са?
(не е 100% задължително да ги меши, дори и да е духнала гарнитура или да е пукнала тиква)
Нивото на антифриза спада ли драстично без да има течове?
Доливаш ли антифриз?
Нивото на маслото как е? Вдига ли се? Спада ли?
Температурата как ти я държи?
Стрелката на температурата, минава ли 12 и 1? Особено ся в жегите?
Надува ли ти в охладителната с-ма? Маркучите надути ли са, стават ли камък?
(Имай в предвит, че при загрял мотор дебелите маркучи на радиатора трябва да са леко твърди).
Хвърля ли антифриз през капачката?
Кажи нещо повече?
Честно казано дълбоко се съмнявам да е гарнитура или глава.
Казваш, че после се е оправила. То ако ти гори антифриз,
ще си го гори постоянно, така че надали е гарнитура или тиква.
- BrAmKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 13.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d
- Мечтае да кара: М3 е92
- Детайли за колата: E90
carmanf1 написа:Добре де гарнитура, спукана тиква...........
Верно т'ва с белия пушек е един от признаците,
ами другите симптоми?
Антифриза, маслото как ти са?Чисти ли са?
(не е 100% задължително да ги меши, дори и да е духнала гарнитура или да е пукнала тиква)
Нивото на антифриза спада ли драстично без да има течове?
Доливаш ли антифриз?
Нивото на маслото как е? Вдига ли се? Спада ли?
Температурата как ти я държи?
Стрелката на температурата, минава ли 12 и 1? Особено ся в жегите?
Надува ли ти в охладителната с-ма? Маркучите надути ли са, стават ли камък?
(Имай в предвит, че при загрял мотор дебелите маркучи на радиатора трябва да са леко твърди).
Хвърля ли антифриз през капачката?
Кажи нещо повече?
Честно казано дълбоко се съмнявам да е гарнитура или глава.
Казваш, че после се е оправила. То ако ти гори антифриз,
ще си го гори постоянно, така че надали е гарнитура или тиква.
маслото си е наред, не мърда ама грам. стрелката на температурата ми е винаги от както я взех 1мм след средата ама съвсем малко но не мърда от там, охл система не се надува и са меки....има си ряз и върви като за световно реже се яко.....незнам......може да е била добавката, искренно се НАДЯВАМ
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Ми ся остава да си наблюдаваш нивото на антифриза.
Наблюдавай го стриктно.Обърни внимание точно къде ти е
и без да доливаш и без да отваряш капачката,
наблюдавай няколко дни дали нивото се променя.
Наблюдавай го стриктно.Обърни внимание точно къде ти е
и без да доливаш и без да отваряш капачката,
наблюдавай няколко дни дали нивото се променя.
- BrAmKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 13.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320d
- Мечтае да кара: М3 е92
- Детайли за колата: E90
carmanf1 написа:Ми ся остава да си наблюдаваш нивото на антифриза.
Наблюдавай го стриктно.Обърни внимание точно къде ти е
и без да доливаш и без да отваряш капачката,
наблюдавай няколко дни дали нивото се променя.
ок. мерси.
досега не съм доливал имам я 1 година и дори не съм отвъртал капачката. гледам резките на радиатора нали??? и запомням.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Да, просто си хващаш някакъв ориентир / белег.
И яко газ и т'ва е, нека да върви повече настрани
Успех.
И яко газ и т'ва е, нека да върви повече настрани

Успех.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Само малко да върна лентата назад.
Нали самият пушек се е появил веднага след слагане на добавка в бензина и то не по предписанията на самата добавка, а в доста по-голяма концентрация? Ако е така значи къде търсим под телето вол?
За к'ви пукнати глави говорим?
Просто ми е чудно...
Нали самият пушек се е появил веднага след слагане на добавка в бензина и то не по предписанията на самата добавка, а в доста по-голяма концентрация? Ако е така значи къде търсим под телето вол?
За к'ви пукнати глави говорим?
Просто ми е чудно...

- Гост
-
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани