Странен проблем с таблото и стоповете
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Странен проблем с таблото и стоповете
Значи имах проблем с стоповете,един път забелязах че светят постоянно все едно съм натиснал спирачка колата е изгасена и заключена
После изкарах плюса на акумолатора и те изгаснаха...След това я подкарах и забелязах, че като дам мигач и не ми го отчита таблото(не цъка и не свети стрелката на таблото)
след което, като я спрях пред блока и я огасих пак гледам светят стоповете давам пред контакт и огасват връщам го и светват пак,дръпнах и плюса и го закачих и спряха да светят...Това се случваше в продължение на 2 дни и след това изчезна проблема с стоповете вече не светят така като я загася,но проблема с таблото си останаа,като дам мигач или аварийни и не ми цъкат и не светват стрелките на арматурното табло
Имам предположение ,че нещо ЛЦМ-а се базика.Дайте съвет какво да я правя?!?Благодаря предварително! 




БМВ доставя душевни оргазми..

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
като начало една диагностика няма да навреди, проблема най вероятно е или в ЛЦМ модула, или нещо *запушва* I-BUS шината.
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
аз имам същия проблем самоче и турбо контролера спира да работи и е понякога ,карам колата 30 -60 мин. и спира да мига от вътре и звука изчезва (
колега били обяснил малко по подробно какво е това? мерси предварително.*запушва* I-BUS шината.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
Снощи като се прибрах и извадих плюса за малко после го закачик и мигачите вътре взеха да цъкат,направих едно кръгче и пак същата работа спряха да цъкат като дам мигач но си свети 

БМВ доставя душевни оргазми..

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
G.D написа:аз имам същия проблем самоче и турбо контролера спира да работи и е понякога ,карам колата 30 -60 мин. и спира да мига от вътре и звука изчезва (колега били обяснил малко по подробно какво е това? мерси предварително.*запушва* I-BUS шината.
това е комуникационен кабел по който върви цифров сигнал, и по този начин отделните модули си комуникират ( разменят информация и изпълнявят команди) . ако си с фабричното радио го извади и изключи буксата му. след което виж дали ще се прояви проблема.
- G.D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 12.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
- Мечтае да кара: TVR SAGARIS
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
мерси много колега ще го пробвам .и май не написах ,че и радиото спира да работи нормално (копчетата на волана отказват да работят и ми показва но сд ,и часовника ми изчезва етова е комуникационен кабел по който върви цифров сигнал, и по този начин отделните модули си комуникират ( разменят информация и изпълнявят команди) . ако си с фабричното радио го извади и изключи буксата му. след което виж дали ще се прояви проблема.

живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
А аз като съм афтърмаркет синди?!?
Мога ли нещо да пробвам или?:)

БМВ доставя душевни оргазми..

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
iani qnkov написа:А аз като съм афтърмаркет синди?!?Мога ли нещо да пробвам или?:)
пробвай с диагностика

Re: Странен проблем с таблото и стоповете
Колеги и аз съм със същия проблем стоповете ми светят постоянно сеедно е натисната спирачката нямам радио и копчетата на волана не работят също така плафоните в колата сами се пускат и спират 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
Да сте открили нещо по тоя въпрос ? Че на едно 2.5 ТДС комби му се появи същия проблем ?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
Проблема е локализиран и отстранен пак благодарение на чуждестранните форуми и за да съм от полза за разлика от много други ето какво е направено.
Тема с подобен проблем :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... HT+working
Тема с пример на проблемен клеморед :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1205148
Тема с как да го оправим сами ако не е сдал тотално багажа :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1539722
Горните 2ма колеги ако не са си решили проблема нека да погледна това , за 10 минути работа е .
P.s.
Друг възможен проблем е да се видят бушоните под пасажерската седалка там се накъсват разни жици глупости ,корозира и почват разни подобни проблеми. Намират се под седалката под мокета.
Тема с подобен проблем :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... HT+working
Тема с пример на проблемен клеморед :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1205148
Тема с как да го оправим сами ако не е сдал тотално багажа :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1539722
Горните 2ма колеги ако не са си решили проблема нека да погледна това , за 10 минути работа е .
P.s.
Друг възможен проблем е да се видят бушоните под пасажерската седалка там се накъсват разни жици глупости ,корозира и почват разни подобни проблеми. Намират се под седалката под мокета.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети
Барай шишарката Минкеее ....
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
anzak написа:ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети
Да си беше направил труда да видиш поне линковете ли кво ли ? Не, не излизаше нито на Импа нито на BMW Scanner-a грешка в GM модула и да airbag-a свети.
p.s.
След свалянето и почистването на допирните повърхности с лека шкурка в момента колата работи перфектно.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
omegaart написа:anzak написа:ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети
Да си беше направил труда да видиш поне линковете ли кво ли ? Не, не излизаше нито на Импа нито на BMW Scanner-a грешка в GM модула и да airbag-a свети.
p.s.
ми колега аз не търся из нета решения на проблеми които съм открил от собствен опит преди 5 години когато имах е39 и затова уточних ако клемореда е проблемен и това което чистиш с шкурката незнам дали си наясно е точно пластините за аксесоарния плюс или терминал Р и това си излиза като грешка незнам със каква диагностика си ги гледал и кой модул си гледал в иМпата ама май там беше с друго съкращение ГМ модула та идеята ми беше че нещо абсолютно елементарно като проблема с клемореда и доста често срещана болежка при е39 и е38 се решава не толкова с безценната помощ на чуждестранните форуми (видиш ли в нашия форум са само ламери) а с бегли познания да гледаш каквото трябва където трябва или с леко ровене из Е39 понеже тази тема май е разисквана отдавна а конкретно за еърбега той светва когато дойдат и мигачите димек като проработи терминала точно еърбега беше проблем при Е38 ама те клеморедите са еднакви доколкотоси спомням
Барай шишарката Минкеее ....
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
anzak написа:omegaart написа:anzak написа:ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети
Да си беше направил труда да видиш поне линковете ли кво ли ? Не, не излизаше нито на Импа нито на BMW Scanner-a грешка в GM модула и да airbag-a свети.
p.s.
ми колега аз не търся из нета решения на проблеми които съм открил от собствен опит преди 5 години когато имах е39 и затова уточних ако клемореда е проблемен и това което чистиш с шкурката незнам дали си наясно е точно пластините за аксесоарния плюс или терминал Р и това си излиза като грешка незнам със каква диагностика си ги гледал и кой модул си гледал в иМпата ама май там беше с друго съкращение ГМ модула та идеята ми беше че нещо абсолютно елементарно като проблема с клемореда и доста често срещана болежка при е39 и е38 се решава не толкова с безценната помощ на чуждестранните форуми (видиш ли в нашия форум са само ламери) а с бегли познания да гледаш каквото трябва където трябва или с леко ровене из Е39 понеже тази тема май е разисквана отдавна а конкретно за еърбега той светва когато дойдат и мигачите димек като проработи терминала точно еърбега беше проблем при Е38 ама те клеморедите са еднакви доколкотоси спомням
Самия факт че темата е от сума време тук ( форума дето трябва уж да си помагат хората ) и никой не е споменал такова нещо + търсих после и за клемореда неща да видя дали изобщо е писано говори че или не се знае или не искат да кажат за какво иде реч. Масово в този форум се практикува "отиди на диагностика при еди кого си " или само " отиди на диагностика " и после се почва сменяш това онова и другото и после еми от не беше това ... Масово е пълно с безполезни теми и с хора дето гледат да изкарат кинти на гърба на други хора дето се опитват да си подкарат колите като хората. Това се води форум за взаимо помощ , но се е превърнал в пазар. Не казвам че няма хора дето да помагат, но са супер малко и като цяло всеки гледа да пази инфото за себе си. Специално заради това че всеки си мишкува и се прави на интересен направих ебати ръководството в раздел е46 тема софтуер + фтп-та и не знам си кво си за да е по-лесно на потребителите. Защото пак имаше хора дето си знаят ама се правят на задници и понеже малко ми цъка тиквата от компютри и разни такива неща не ми беше проблем да проверя( прочета от чуждите форуми ) да преведа + да го направя в разбираем вид за масовия потребител който иска да си реши проблема и то по-възможно най-евтиния начин. За целия тоя труд и една бира не съм искал и не смятам и да искам, просто гледам да съм от полза във форума и каквито знания добера да ги споделям защото колите са ни стари и си имат болежки.
Моля модератор да разчисти темата и да остави само важните неща.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани