Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Модератор: Технически модератори
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Те твойте винаги са изключение и никога нямат проблемиzvetiko написа:Митко Стоянов написа:Ако става дума за 5HP-18, дето се слага на 20-ки и тдс-и, гарантирано ще фъсне още на 300nm. Някои автомати почват да мажат още с обогатяване от плочката, какво говорим за 330nm.
п.п.Ванка, пак ли получи някакъв сигнал бре?
И къде ги тия автомати.Моята беше добре обогатена и нямаше никакъв проблем 2 години![]()




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Останал съм с впечатлението че европейските автомати са много "хилави" към претоварване,за разлика от американските примерно,сигурно има и защо..Много бих искал да събудя още сила в моя мотор но колкото и да е трябва да се съобразя със кутията (за добро или зло е автоматична 5HP18)..Бях прочел тук че 4HP е мноого по-здрава от 5HP има ли нещо вярно.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Митко Стоянов написа:Те твойте винаги са изключение и никога нямат проблемиzvetiko написа:Митко Стоянов написа:Ако става дума за 5HP-18, дето се слага на 20-ки и тдс-и, гарантирано ще фъсне още на 300nm. Някои автомати почват да мажат още с обогатяване от плочката, какво говорим за 330nm.
п.п.Ванка, пак ли получи някакъв сигнал бре?
И къде ги тия автомати.Моята беше добре обогатена и нямаше никакъв проблем 2 години![]()
![]()
![]()
Обикновено като нямаш какво да кажеш,почваш да се хилиш.

Останал съм с впечатлението че европейските автомати са много "хилави" към претоварване,за разлика от американските примерно,сигурно има и защо..Много бих искал да събудя още сила в моя мотор но колкото и да е трябва да се съобразя със кутията (за добро или зло е автоматична 5HP18)..Бях прочел тук че 4HP е мноого по-здрава от 5HP има ли нещо вярно.
Карал съм 4HP и наистина е много здрава-всякакви простотии с В25 и така около 900К без да пипам нищо.С 5HP и пипната плочка на тдс- 2 години и сериозно каране без намек за проблеми.Сега съм с 5HP но с умрелият В20 и нищо не мога да кажа за нея освен ,че се мъчи като включа климатика,като сложа В28 и покарам ще имам преки наблюдения и ще ти кажа става ли.
А за американските автомобили-за мен там всичко е много зле,правено е от кофти материали,затова кола с размерите и екстрите на Мерцедес S класа може да се намери нова за 15-20000$,разбира се изключвам специалните изпълнения.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Имаше един клип youyube на един побъркан руснак който през цялото време повтаряше турбо турбо ....Та този фен слагаше турбини на всичко 124-2.6 с АСК Е34 2.5 АСК и още някакъв мерцедес имаше но не си спомням модела.Та този руснак ги скъса от бой тези коли и от палене на гуми и въртележки,абе каквото ти дойде на ум ..Нямаха никакви проблеми,поне по време на гавренето с тях !?!?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Значи както предполагах кутията е сериозна
- ето на какви двигатели е слагана.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP18_transmission
Ето и какво има вътре.
http://www.scribd.com/doc/88414470/5HP18
Само искам да помоля- ако някой има пиновете на компютъра и да ги постне,че ми трябват.

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP18_transmission
Ето и какво има вътре.

http://www.scribd.com/doc/88414470/5HP18
Само искам да помоля- ако някой има пиновете на компютъра и да ги постне,че ми трябват.

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
да да ....това за пинове-те вече го разбрах....*
Моля за разбиране от модераторският екип,за да отклоним темата в тая посока(ще е полезно на доста хора след време)
Пепи сега да питам:
-интересуват ви жиците ,който влизат в мозъка?
-интересуват ви жиците ,които отиват към патерицата?
-интересуват ви всички жици от компютъра на автомата ?
п.п. питам ,за да знам колко да разглобявам и да проследя.
п.п. още се ровя по чуждите форуми за схема
п,п3 мисля ,че ще е полезно за типтроник модула за zf 5hp18,ако я разгадаем тази мистерия.
П.п 4 Много е важно с коя букса е кутията,защото са два видя-това само за кабелаците към мозъка.Моята съм си я направил с преходник и нямам тези ядове....след час пиша цвят и кабел положение към мозъка на кутията,утре ще гледам другите
Моля за разбиране от модераторският екип,за да отклоним темата в тая посока(ще е полезно на доста хора след време)
Пепи сега да питам:
-интересуват ви жиците ,който влизат в мозъка?
-интересуват ви жиците ,които отиват към патерицата?
-интересуват ви всички жици от компютъра на автомата ?
п.п. питам ,за да знам колко да разглобявам и да проследя.
п.п. още се ровя по чуждите форуми за схема
п,п3 мисля ,че ще е полезно за типтроник модула за zf 5hp18,ако я разгадаем тази мистерия.
П.п 4 Много е важно с коя букса е кутията,защото са два видя-това само за кабелаците към мозъка.Моята съм си я направил с преходник и нямам тези ядове....след час пиша цвят и кабел положение към мозъка на кутията,утре ще гледам другите


by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
А дойде ли ти на акъла да им сравниш хидротрансформаторите (torque converter)? Кутията е изключително сериозна, спор няма, само дето от 10 движещи се, 9 не работят като хората...Отделно това е най-чупещата се АСК монтирана в БМВ, ама как да знеш, то в Уикипедията не е писано... Как не предположи какво му беше на М50-то, че толко години не се научи да пали?zvetiko написа:Значи както предполагах кутията е сериозна- ето на какви двигатели е слагана.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP18_transmission
п.п. Пиновете ти са уредени, стой мирен




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Митак
евала за пиновете.
Относно кутията,скоро мисля да ти обърна предтавите за тая кутия
но пак евала,че усети гредата =хидротрансформатора

Пепи*зветико* относно услилването.....иначе на хамериканското Е36 М3 автомата е същият номер,но дисковете в пакета назад са малко повече.....
скоро каталози и реални снимки,дайте ми малко време

евала за пиновете.
Относно кутията,скоро мисля да ти обърна предтавите за тая кутия
но пак евала,че усети гредата =хидротрансформатора


Пепи*зветико* относно услилването.....иначе на хамериканското Е36 М3 автомата е същият номер,но дисковете в пакета назад са малко повече.....
скоро каталози и реални снимки,дайте ми малко време


by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Ванка, за всички мотори, на които се монтира кутията са различни хидротрансформаторите - 20-ки, 28-ци, 30-ки, чепелиivan. написа:Митак![]()
евала за пиновете.
Относно кутията,скоро мисля да ти обърна предтавите за тая кутия
но пак евала,че усети гредата =хидротрансформатора![]()

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
zvetiko написа:Ето и какво има вътре.![]()
http://www.scribd.com/doc/88414470/5HP18
Само искам да помоля- ако някой има пиновете на компютъра и да ги постне,че ми трябват.
ето на практика какво има вътре
хидротрансформатора е Р12* *tds*http://ivan82bg.snimka.bg/automobiles/zf5hp18.528670
като най-уселеният от тях е B11*
,kоито е монтиран -не в хамериканското М е36....не в Е38,а в Е34 ix
дори от Алпина не го променят за модела им E34 ALLPAD -M50 B30


by ''kompleksa''
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
A - автомат
5 - брой скорости (без задна)
S - пета скорост е понижаваща
310 - издържа до 310 нютон метра (учетен фактор на безопасност)
Z - производител ZF
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..

by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Ванка, топлата вода ли ще откриваш?ivan. написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM
Митко Стоянов написа:Ванка, топлата вода ли ще откриваш?ivan. написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Значи ли това че ако се сложи 28ца на 20ков усилвател ще има веселба ?
дай ВИН-а на 20-ката и нютоните на 2,8цата..
откривам,нищо не откривам
с *с Y12 трансформатор,трябва да работи без ядове на на 280Нютона


by ''kompleksa''
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани