Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 01 Юли 2012, 9:28

ilia1984 написа:Щом искаш дизел но по джоба ти са коли над 250 000км ...


Я ми покажи четири пет обяви дето колите са под 200хил., говориме за първите 320Д след фейса...
Така му каза на човека все едно това са някакви супер много километри...

п.с. Към колегата който пита - всичко го има изписано в раздела :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ilia1984 » 01 Юли 2012, 9:32

Bavarcho написа:
ilia1984 написа:Щом искаш дизел но по джоба ти са коли над 250 000км ...


Я ми покажи четири пет обяви дето колите са под 200хил., говориме за първите 320Д след фейса...
Така му каза на човека все едно това са някакви супер много километри...

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=209299202
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx? ... 44&asrc=fa
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=214633606
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=216154869
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=209622588

Дай да не си говорим глупости :OT:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 16.04.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от icu » 01 Юли 2012, 9:55

ilia1984 написа:
icu написа:Колеги, моля ви за помощ. Насочил съм се към покупка на 320d, 150hp common rail (след фейслифта).
Доста мнения за покупка на Е46 изчетох във форума, но все пак да си попитам.

При този мотор какъв е съединителят? С двумасов (демпферен) маховик ли или не? И ако да, това слабо място ли е на колата?
Моделите, които са ми по джоба, са на около 260 000 км (реални - търся колата в Германия, гледам само експонати с доказана история и поддръжка). Какво друго мога да очаквам като голям разход след покупка на автомобил на такива километри? Турбините здрави ли са или са слабо място?

Имам почти 10-годишен опит с VW-та, но в света на БМВ съм още нов.. знам, че е писано по темите, каквото намерих прочетох, но моля запознатите колеги да ме светнат какви изненади мога да очаквам от едно 320д от новите...

Щом искаш дизел но по джоба ти са коли над 250 000км по добре си приготви и едни не малко парички са ремонти и т.н или най добре се откажи от дизела защото ще се видиш в чудо от ремонти то е турбо, демферни шайби и т.н въпреки че 320d, 150hp е много по добре от старото 320d :D Успех в избора но за свястно 320d, 150hp си приготви поне 5000 евро !


Колега, точно за това "и т.н." питам - освен турбо и демпфрни шайби - къде другаде може да се очакват проблеми?
Алтернативно кой бензинов мотор ще ми препоръчаш? Колата ще се кара ежедневно в града, но и често на дълъг път. Газова уредба не седи като опция (поне към момента).
Иначе въпросът с пробега с много относителен - ако си мислите, че в Германия не се връщат километражи... :censored:
Защо ли колите на 150К км нямат сервизни книжки, а ако се обадиш в местното БМВ представителство - нямат история :mhihi:
Затова прибегнах до този вариант - на повече километри, но с доказана история.

Колко ще струва евентуалният ремонт на демпферна шайба и на турбо в София?

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 01 Юли 2012, 10:14

ilia1984 написа:Дай да не си говорим глупости :OT:



Имах предвит в БГ...
Иначе незнам кой говори глупости... 200 - 250хил било голям пробег :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ilia1984 » 01 Юли 2012, 10:34

Bavarcho написа:
ilia1984 написа:Дай да не си говорим глупости :OT:



Имах предвит в БГ...
Иначе незнам кой говори глупости... 200 - 250хил било голям пробег :mhihi:

Като имаш предвид Булгаристан уточнявай :bchug: В България 320d аз лично под 240 000 км не съм видял въпреки че още същият ден стана на 120 000 км :mhihi: масово на Горубляне идват над 300 000км . особено тези до 7 000лв тези които са до 250 000 реални стават на 100-120 000 и се продават като "нова кола" и над 7 000 лв. :mhihi:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Top Gun Maverick » 01 Юли 2012, 13:15

То там е работата, че такива на 250 едва ли идват за да станат на 120. По-скоро идват такива на 400-500 хил и стават на 120-140. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сметнете за кола на 10 години да кажем по 40 средно на година какво се получава и кой изобщо би си помисли, че някой ще си купува дизел и то точно пък 320 за да го кара по 15-20 на година, което прави грубо по 1000-1500 на месец. :mhihi: В Италия да си купиш ново 320д далеч не е екзотика и се купува с една цел - да гори малко! Защо да гори малко? Сигурно не за да прави по 15 хил. на година. :mhihi:
В истинското мобиле си излизат доволно 320 дизели със сервизна история на дори 9 години с навъртяни 200-400 хил. Вие смятайте тези без абсолютно никаква история за какво става дума.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ilia1984 » 01 Юли 2012, 13:28

BMWPOWERRR_ACM написа:То там е работата, че такива на 250 едва ли идват за да станат на 120. По-скоро идват такива на 400-500 хил и стават на 120-140. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Да колега знам им номерата на българските автокъщи взимат от Италия и кошници по 500 000км. и пак ги правят на 150 000 км :mhihi: Лошото е че хората се вързват на номерата им и после във форума ...."дизела не ми пали......" или "трака много..." или "това масло е тънко за този мотор...." :mhihi: еми как няма да е тънко като си минал 500 000 км .Един познат ми разказваше как само българи купували от италия най големите кошници даже италианците се чудели за какво са им тези таралясници :mhihi:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Top Gun Maverick » 01 Юли 2012, 13:40

Прав си. Значи баща ми докара преди време няколко коли от там, може би 4 години мина, имаше и 2 Е36-ци. Истината е, че хубавите коли...И ТАМ СА СКЪПИ!!! Никой жабар няма да ти продаде кола, която е хубава за без пари, НИКОЙ! Просто нашите обират от там само кошовете, а иначе си има и хубави коли.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 16.04.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от icu » 01 Юли 2012, 13:44

Колеги, всички вие сте прави за кошниците на Горубляне и за милионниците с превъртяни километражи.
Но мен ме интересуваше съвсем друго...

icu написа:
Колега, точно за това "и т.н." питам - освен турбо и демпфрни шайби - къде другаде може да се очакват проблеми?
Алтернативно кой бензинов мотор ще ми препоръчаш? Колата ще се кара ежедневно в града, но и често на дълъг път. Газова уредба не седи като опция (поне към момента).
Иначе въпросът с пробега с много относителен - ако си мислите, че в Германия не се връщат километражи... :censored:
Защо ли колите на 150К км нямат сервизни книжки, а ако се обадиш в местното БМВ представителство - нямат история :mhihi:
Затова прибегнах до този вариант - на повече километри, но с доказана история.

Колко ще струва евентуалният ремонт на демпферна шайба и на турбо в София?


Благодаря ви предварително :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от devil_vas » 01 Юли 2012, 14:45

здравейте колеги,
спрял съм се на Е46 328 купе. досегашния ми опит е само с 4 цил БМВ-та. време е за 6-так.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327503309905339&f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338280210787275&f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11321817218291968&f1=details

както и една оферта за 330
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11340995349444055&f1=details

като, която и да е ще бъде задължително газифицирна.

някакви мнения за изброените коли? общо взето трябва да е купе задължително, да е 328 или 330 (по-малките мотори, знам че горят същото но вървят по-малко) да има мултиволан и по възможност кожа...
и може ли нормално каране в Пловдив (нарочно отбелязвам къде точно) изброените кубатури да докарат до 12 13 газ градско? или това е непостижим разход?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 01 Юли 2012, 14:48

ilia1984 написа:
Bavarcho написа:
ilia1984 написа:Дай да не си говорим глупости :OT:



Имах предвит в БГ...
Иначе незнам кой говори глупости... 200 - 250хил било голям пробег :mhihi:

Като имаш предвид Булгаристан уточнявай :bchug: В България 320d аз лично под 240 000 км не съм видял [/]
:) има има но не по автокъщите,а частни обяви рядко но има
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ilia1984 » 01 Юли 2012, 15:24

ilia1984 написа:
devil_vas написа:...
и може ли нормално каране в Пловдив (нарочно отбелязвам къде точно) изброените кубатури да докарат до 12 13 газ градско? или това е непостижим разход?

Колега то вярно че мечтите са безплатни но нека бъдем реалисти :mhihi: В Пловдив градско 330 или 328 ако някой каже че гори под 17-18 газ явно те лъже яко или просто не може да смята ! НО има някой колеги със 328-ци дето харчат 7 на 100 ( по борд) :mhihi:
Последна промяна ilia1984 на 01 Юли 2012, 15:46, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от devil_vas » 01 Юли 2012, 15:30

аз затова си питам, искам да знам реално какво да очаквам. досега повече от 4 цил. 2.0 кола не съм карал... 17 - 18 градско... много бе :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Alexch » 01 Юли 2012, 15:30

devil_vas написа:здравейте колеги,
спрял съм се на Е46 328 купе. досегашния ми опит е само с 4 цил БМВ-та. време е за 6-так.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327503309905339&f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338280210787275&f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11321817218291968&f1=details

както и една оферта за 330
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11340995349444055&f1=details

като, която и да е ще бъде задължително газифицирна.

някакви мнения за изброените коли? общо взето трябва да е купе задължително, да е 328 или 330 (по-малките мотори, знам че горят същото но вървят по-малко) да има мултиволан и по възможност кожа...
и може ли нормално каране в Пловдив (нарочно отбелязвам къде точно) изброените кубатури да докарат до 12 13 газ градско? или това е непостижим разход?


Първите три са кенефи общо взето. 330-ката изглежда прилично, но като гледам скъсаното уплътнение на вратата и протритата страница на пасажерската седалка плюс това, че се продава от сервиз, ме кара да си мисля че може да е с обърнат волан.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Top Gun Maverick » 01 Юли 2012, 16:24

devil_vas написа:аз затова си питам, искам да знам реално какво да очаквам. досега повече от 4 цил. 2.0 кола не съм карал... 17 - 18 градско... много бе :D

Колега, не случай глупости. Това 17-18 може да е когато го пържиш доволно. Аз съм имал 528и, което е по-тежко от 328и и такъв разход трудно ми е давало зимата градско, като от време на време си го изпъвах. Бях с газов инжекцион. Тези цифри 17-18 са ако караш някой кошник, който отдавна е забравил какво е поддръжка. :yes: Заради такива изцепки още селските разбирачи асоциират БМВ с голям разход и слагат всякакви епитети на марката. Мен ако питаш си купувай 330и. Със сигурност разлика от 328и в горенето няма да откриеш по-голяма от половин литър. Моторът на 330и вече е по-модерен, а 328и вече е остарял когато излиза по-големия.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook