325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
A като пуснеш климатика перката включва ли се? Преди това на ЗАГАСЕНА кола пробвай с пръст свободно ли се върти перката. Бушоните прегледа ли?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
245 написа:Датчик ще си взема то е ясно,но идеята ми харесва да гледам моментната температура на двигателя.Току що се пребирам от софия и на вращане по баира на троянови врата стрелката мрадна леко в дясно,изкачвах нагоре с 100км. 5 човека в бая багаж с комби сам,а на отиване го изкачвах сащият баир самоче4 от другата страна с 140км. 3 човека без багаж и стрелката не мрадна изобщо.Утре порачвам датчика и да видим какав ще е резултата.
Колега от това което си написъл, съдя, че не ти е добре охладителната система.
Запушен радятор, не отварящ докрай термостат, скапано виско и не на последно място превъртяла турбинка на помпата.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Нека се включа и аз. Явно мотора е М51 ТУ, но може и да е без дебитомер, това не е толкова важно. Датчиците за температурата са два но са в един корпус. Температурата, на която се включва перката на климатика на втора степен е 101 градуса. Проблемът който колегата описва е по скоро свързан с виското. Ако беше водна помпа или термостат, колата винаги щеше да грее, дори и в града.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани