Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 27 Юни 2012, 18:07

acho.rs написа:Онова чудовише 660 коня вероятно ще дойде на поне 80-90 к евро в европа ...

и ако това е скъпо за 660 коньова кола..
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от makaveli316 » 27 Юни 2012, 18:21

Aз съм чувал, че в сравнение с някоя европейска кола със същите коне, мустанга не върви по същия начин и било повече "американско ръмжене".
В това нещо вярно има ли или е пълна глупост?
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Юни 2012, 18:42

makaveli316 написа:Aз съм чувал, че в сравнение с някоя европейска кола със същите коне, мустанга не върви по същия начин и било повече "американско ръмжене".
В това нещо вярно има ли или е пълна глупост?


Ако е горе долу същите килограми и същото задвижване и концепция е повече от глупост. сега ако вземеш порше 911 с 400кс и мустанг с 400кс е ясно. Но иначе даже обратното американците разчитат на обем демек колата има сила от 1500 оборота докато европейците разчитат повече на обороти и поне при Мките преди 4 к нема никой.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 27 Юни 2012, 18:54

BMW_RIDER написа:
makaveli316 написа:Aз съм чувал, че в сравнение с някоя европейска кола със същите коне, мустанга не върви по същия начин и било повече "американско ръмжене".
В това нещо вярно има ли или е пълна глупост?


Ако е горе долу същите килограми и същото задвижване и концепция е повече от глупост. сега ако вземеш порше 911 с 400кс и мустанг с 400кс е ясно. Но иначе даже обратното американците разчитат на обем демек колата има сила от 1500 оборота докато европейците разчитат повече на обороти и поне при Мките преди 4 к нема никой.


не, колегата има право

420 американски коне са равни на 400 европейски

просто американците мерят конете без прикачени работи, което се приема за 5% разлика
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Юни 2012, 18:57

BMW_RIDER написа:
makaveli316 написа:Aз съм чувал, че в сравнение с някоя европейска кола със същите коне, мустанга не върви по същия начин и било повече "американско ръмжене".
В това нещо вярно има ли или е пълна глупост?


Ако е горе долу същите килограми и същото задвижване и концепция е повече от глупост. сега ако вземеш порше 911 с 400кс и мустанг с 400кс е ясно. Но иначе даже обратното американците разчитат на обем демек колата има сила от 1500 оборота докато европейците разчитат повече на обороти и поне при Мките преди 4 к нема никой.

За кои Мки говориш :lol: Последните 5 Мки на 1500 са на върха на тягата ...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 27 Юни 2012, 20:07

BMW_RIDER написа:
makaveli316 написа:Aз съм чувал, че в сравнение с някоя европейска кола със същите коне, мустанга не върви по същия начин и било повече "американско ръмжене".
В това нещо вярно има ли или е пълна глупост?


Ако е горе долу същите килограми и същото задвижване и концепция е повече от глупост. сега ако вземеш порше 911 с 400кс и мустанг с 400кс е ясно. Но иначе даже обратното американците разчитат на обем демек колата има сила от 1500 оборота докато европейците разчитат повече на обороти и поне при Мките преди 4 к нема никой.

Хм.
Нещо интересно за размисъл тогава:
http://www.youtube.com/watch?v=muRC7WJHgmA
Слагайте сега очилата и да гледаме колко косъма е разликата. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от makaveli316 » 27 Юни 2012, 20:26

BMWPOWERRR_ACM написа:
BMW_RIDER написа:
makaveli316 написа:Aз съм чувал, че в сравнение с някоя европейска кола със същите коне, мустанга не върви по същия начин и било повече "американско ръмжене".
В това нещо вярно има ли или е пълна глупост?


Ако е горе долу същите килограми и същото задвижване и концепция е повече от глупост. сега ако вземеш порше 911 с 400кс и мустанг с 400кс е ясно. Но иначе даже обратното американците разчитат на обем демек колата има сила от 1500 оборота докато европейците разчитат повече на обороти и поне при Мките преди 4 к нема никой.

Хм.
Нещо интересно за размисъл тогава:
http://www.youtube.com/watch?v=muRC7WJHgmA
Слагайте сега очилата и да гледаме колко косъма е разликата. :mhihi:


Гледах видеото, после отдоло цъкнах да прочета страницата на сайта и в коментарите някъв написал като недостатък на М-ката "Uninspired interior" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Иначе клипчето е интересно, но би било още повече ако ги пуснеш на пистата. Там много ме съмнява Мустанга да има някакъв шанс.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от latrel » 27 Юни 2012, 20:42

http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
На пистата Мустанга е 0.1сек по-бавен от М3 и 25000$ по-евтин :mhihi:
Мустанг Бос 302 е с 2 секунди по-бърз от М3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от makaveli316 » 27 Юни 2012, 20:51

latrel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
На пистата Мустанга е 0.1сек по-бавен от М3 и 25000$ по-евтин :mhihi:
Мустанг Бос 302 е с 2 секунди по-бърз от М3


:conf: Бах го в Мустанга, аз едно време го имах за голямо дърво. Явно новите модели са ги направили като света.
Клипа кърти.... :D
Последна промяна makaveli316 на 27 Юни 2012, 20:58, променена общо 1 път
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Юни 2012, 20:57

latrel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
На пистата Мустанга е 0.1сек по-бавен от М3 и 25000$ по-евтин :mhihi:
Мустанг Бос 302 е с 2 секунди по-бърз от М3

Тва по-бърз се уточнявай на кои писти с кои журналисти;) Щот останалата част от света дават предимство на М3 по пистите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Юни 2012, 21:08

makaveli316 написа:
latrel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
На пистата Мустанга е 0.1сек по-бавен от М3 и 25000$ по-евтин :mhihi:
Мустанг Бос 302 е с 2 секунди по-бърз от М3


:conf: Бах го в Мустанга, аз едно време го имах за голямо дърво. Явно новите модели са ги направили като света.


Да има голям напредък последните модели. Динамиката и стойностите са ги докарали като ЕУ, волана преди им беше много зян, сега е супер. Въпреки това ако някой си мисли ,че колата се държи като рафиниран европеец е в голяма грешка. Върти се и се мята точно като див кон. Но е голяма забава, просто ако тръгнеш да го караш на лимита шанса да се усмъртиш е значителен. И незнам къде им е акъла да сложат на тая кола всезеонни гуми :kuku:


Ачка естествено говорих за предишните поколения и по специално е92 и е46.
Сега незнам как е по писти има големи възможности колата особено откъм двигател, но както беше писал трябва пилот камикадзе и определено други гуми.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от latrel » 27 Юни 2012, 21:44

acho.rs написа:
latrel написа:Мустанг Бос 302 е с 2 секунди по-бърз от М3

Тва по-бърз се уточнявай на кои писти с кои журналисти;) Щот останалата част от света дават предимство на М3 по пистите

http://www.youtube.com/watch?v=BxEhnugwzCc

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Юни 2012, 22:18

То ясно за мотор тренд - аз за това ти казах за останалата част от света .
BMW_RIDER написа:
makaveli316 написа:
latrel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
На пистата Мустанга е 0.1сек по-бавен от М3 и 25000$ по-евтин :mhihi:
Мустанг Бос 302 е с 2 секунди по-бърз от М3


:conf: Бах го в Мустанга, аз едно време го имах за голямо дърво. Явно новите модели са ги направили като света.


Да има голям напредък последните модели. Динамиката и стойностите са ги докарали като ЕУ, волана преди им беше много зян, сега е супер. Въпреки това ако някой си мисли ,че колата се държи като рафиниран европеец е в голяма грешка. Върти се и се мята точно като див кон. Но е голяма забава, просто ако тръгнеш да го караш на лимита шанса да се усмъртиш е значителен. И незнам къде им е акъла да сложат на тая кола всезеонни гуми :kuku:


Ачка естествено говорих за предишните поколения и по специално е92 и е46.
Сега незнам как е по писти има големи възможности колата особено откъм двигател, но както беше писал трябва пилот камикадзе и определено други гуми.

На писта знаем че е твърде условно и трудно за сравнение, но на "писта Бояна" , не го ли пробва вече срещу достоен противник :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 28 Юни 2012, 8:41

BMW_RIDER написа:и поне при Мките преди 4 к нема никой.


не всичкки :) е36 м3 (us), е39 м5 и предполагам ф10 м5 са доста torquey ;)

започнаха...

Lingenfelter had its ZL1 making 720 hp at 6,500 rpm and 650 lb-ft at 4,650rpm
Camaro ZL1 Tops 200 MPH

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Ю.Г. » 28 Юни 2012, 15:56

First Impressions: 2013 SRT Viper / Първи впечатления 2013 Вайпър СРТ :

http://www.youtube.com/watch?v=c0kQDKvO ... re=g-all-u
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook