проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
проблем
имам следния неприятен проблем.както ми работи климата като завъртя врътката в такова положение нагоре за да духа на стъклото и ми се включва веднага парното което е много неприятно.когато ми се запоти предното стъкло сега лятото е ужасно неприятно защото духа горещ въздух.така е винаги като завъртя врътката в горно положение иначе като я върна в положение да духа срещу мен или пък долу в краката се изключва парното и започва да духа веднага студено което ме узадачава.пробвах на мои приятел как е при него и там като пуснем климата и във всички посоки да въртим врътката за разпределянето на въздуха си духа студено и няма проблеми.дали не е някои от клапаните на парното но не знам как да го проверя.
от какво ли може да е споделете
от какво ли може да е споделете
/
Имах същия проблем, след като разглобих панела с врътките и се оказа, 4е не е от него, намерих причината в т.нар. топлинен клапан, който е в двигателния отсек, и е долепен в дясната задна стена на кош-а като гледаш колата отпред с отворен капак.
В този клапан на куплунг влизат жици, тока по които контролира дали клапана е отворен или затворен (т.е. дали ще ти работи парното или не).
Можеш да тестваш дали тока го има за да знаеш дали дотук всичко е наред : вадиш жиците от куплунга и проверяваш с мултицетче дали се променя тока през тях като въртиш врътките на парното (май бяха 2 +са за всяка врътка по един, и маса), ако се променя, значи по ел. часта всичко е наред (имай предвид че в крайно ляво и дясно положение на лявата, дясната врътка не би следвало да оказва влияние).
Ако всичко дотук е наред остава да е прецакан клапана, който можеш да смениш с нов (около 300лв. доколкото си спомням), да потърсиш 2ра ръка (моя случай), или още:
Можеш да пробваш да отблокираш клапана с няколко силни удара по корпуса отгоре с нещо твърдо.
Можеш да измиеш двигателя, като наблегнеш на клапана с пароструйката , при мен имаше ефект за 3-4 месеца но пак блокира и го смених. Това с миенето на двигателя се получи съвсем случайно и бях много доволен, но не за дълго.
Късмет !!!
В този клапан на куплунг влизат жици, тока по които контролира дали клапана е отворен или затворен (т.е. дали ще ти работи парното или не).
Можеш да тестваш дали тока го има за да знаеш дали дотук всичко е наред : вадиш жиците от куплунга и проверяваш с мултицетче дали се променя тока през тях като въртиш врътките на парното (май бяха 2 +са за всяка врътка по един, и маса), ако се променя, значи по ел. часта всичко е наред (имай предвид че в крайно ляво и дясно положение на лявата, дясната врътка не би следвало да оказва влияние).
Ако всичко дотук е наред остава да е прецакан клапана, който можеш да смениш с нов (около 300лв. доколкото си спомням), да потърсиш 2ра ръка (моя случай), или още:
Можеш да пробваш да отблокираш клапана с няколко силни удара по корпуса отгоре с нещо твърдо.
Можеш да измиеш двигателя, като наблегнеш на клапана с пароструйката , при мен имаше ефект за 3-4 месеца но пак блокира и го смених. Това с миенето на двигателя се получи съвсем случайно и бях много доволен, но не за дълго.
Късмет !!!
.
тук можеш да видиш как изглежда, а най лесно е да започнеш с миенето
:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-e36- ... enameZWD1V

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-e36- ... enameZWD1V
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани