проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

проблем

Мнение от ljubo72 » 03 Юли 2006, 14:58

имам следния неприятен проблем.както ми работи климата като завъртя врътката в такова положение нагоре за да духа на стъклото и ми се включва веднага парното което е много неприятно.когато ми се запоти предното стъкло сега лятото е ужасно неприятно защото духа горещ въздух.така е винаги като завъртя врътката в горно положение иначе като я върна в положение да духа срещу мен или пък долу в краката се изключва парното и започва да духа веднага студено което ме узадачава.пробвах на мои приятел как е при него и там като пуснем климата и във всички посоки да въртим врътката за разпределянето на въздуха си духа студено и няма проблеми.дали не е някои от клапаните на парното но не знам как да го проверя.
от какво ли може да е споделете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

/

Мнение от perko » 03 Юли 2006, 19:02

Имах същия проблем, след като разглобих панела с врътките и се оказа, 4е не е от него, намерих причината в т.нар. топлинен клапан, който е в двигателния отсек, и е долепен в дясната задна стена на кош-а като гледаш колата отпред с отворен капак.
В този клапан на куплунг влизат жици, тока по които контролира дали клапана е отворен или затворен (т.е. дали ще ти работи парното или не).
Можеш да тестваш дали тока го има за да знаеш дали дотук всичко е наред : вадиш жиците от куплунга и проверяваш с мултицетче дали се променя тока през тях като въртиш врътките на парното (май бяха 2 +са за всяка врътка по един, и маса), ако се променя, значи по ел. часта всичко е наред (имай предвид че в крайно ляво и дясно положение на лявата, дясната врътка не би следвало да оказва влияние).
Ако всичко дотук е наред остава да е прецакан клапана, който можеш да смениш с нов (около 300лв. доколкото си спомням), да потърсиш 2ра ръка (моя случай), или още:
Можеш да пробваш да отблокираш клапана с няколко силни удара по корпуса отгоре с нещо твърдо.
Можеш да измиеш двигателя, като наблегнеш на клапана с пароструйката , при мен имаше ефект за 3-4 месеца но пак блокира и го смених. Това с миенето на двигателя се получи съвсем случайно и бях много доволен, но не за дълго.
Късмет !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 03 Юли 2006, 19:04

тук можеш да видиш как изглежда, а най лесно е да започнеш с миенето :) :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-e36- ... enameZWD1V

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Мнение от ljubo72 » 03 Юли 2006, 19:40

благодаря ти ще го направя това което ме съветваш

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook