Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Добре,но къде се намира тоя датчик имам едно забиване около 2500 оборота незнач дали не е от кн филтъра
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
sttekata написа:Колеги, моля ви за помощ!
При диагностициране през вътрешната букса (нямам букса при двигателя) на моята е46 с двигател М47 се получават следните грешки.
Опитах се да погледна как работя цилиндрите, но не успях да извадя графиките с всеки цилиндър. Моля за съвет как мога да ги извадя с DIS или INPA.
Относно грешките ми се появяват следните и моля знаещите да кажат от какво са и какво трябва да направя:
1) Грешка за времето на подаване на горивото;
2) Грешка в умната дюза - ще я сменям тази или другата седмица;
3) Грешка в дебита на подавания въздух;
Има ли вероятност поради грешката в умната дюза да се бърка и масовия дебит на подавания въздух или дебитомера е за смяна?
Ако е за смяна дебитомера препоръчайте от къде и какъв да си купя.
Колеги.... моля Ви за коментар по горните грешки

- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:Добре,но къде се намира тоя датчик имам едно забиване около 2500 оборота незнач дали не е от кн филтъра
FYI: "The charge-air temperature sensor is located on the charge-air pipe between the intercooler and the EGR valve. The DDE control unit detects the temperature of the charge air by the variable impedance of the sensor."
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... 7TU032.htm
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:Добре,но къде се намира тоя датчик имам едно забиване около 2500 оборота незнач дали не е от кн филтъра
Хем ти обясних къде е датчика

Сваляш, чистиш, пръскаш буксата и газ - ако пак даде грешка - сменяш.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dimitroff написа:Gqbriel написа:Добре,но къде се намира тоя датчик имам едно забиване около 2500 оборота незнач дали не е от кн филтъра
Хем ти обясних къде е датчика
Сваляш, чистиш, пръскаш буксата и газ - ако пак даде грешка - сменяш.

Няма да цапам повече тук

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги имам нужда от помощ.Преди няколко дни колата ми направи проблем не искаше да запали и веднага я закачих на ИНПА и ми дава следните грешки: E39 525d 2000g
1E25 RPM CONTROL(carsoft)(това датчика за разпределителен вал ли е или колянов?)
10 AUC SENSOR(inpa)-за циркулацичта на въздуха
41 ADDITIONAL HEATER(inpa)?
7717 MONITORING speed (rpm) sensor(inpa)?
40 thermal sensor for oil level defect(inpa)-нивото на маслото
след като не искаше да запали трия грешките и колата палише но на истинал двигател ,но снощи не искаше да запали изобщо.
Знам че заради някой от датчиците не иска да запали ,кажете кой е и повъзможност къде се намира.
Предварително благодаря
1E25 RPM CONTROL(carsoft)(това датчика за разпределителен вал ли е или колянов?)
10 AUC SENSOR(inpa)-за циркулацичта на въздуха
41 ADDITIONAL HEATER(inpa)?
7717 MONITORING speed (rpm) sensor(inpa)?
40 thermal sensor for oil level defect(inpa)-нивото на маслото
след като не искаше да запали трия грешките и колата палише но на истинал двигател ,но снощи не искаше да запали изобщо.
Знам че заради някой от датчиците не иска да запали ,кажете кой е и повъзможност къде се намира.
Предварително благодаря
- plachkov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: печка
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

By plachkov at 2012-08-18
Това ми излиза при опит за влизане в Car memory, колата е Е90. Изключвам и включвам контакта и пак пише че не може да го прочете. Пробвал съм програмирането на моята Е46 и става.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
plachkov написа:
By plachkov at 2012-08-18
Това ми излиза при опит за влизане в Car memory, колата е Е90. Изключвам и включвам контакта и пак пише че не може да го прочете. Пробвал съм програмирането на моята Е46 и става.
И при 60ките резултата ще е същия - с този кабел - толкова.
- plachkov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: печка
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
А какъв трябва да бъде кабела?
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравейте колеги имам един проблем с колата а тя е е46 318 м43 проблемът е следния когато намаля на кръстовище и след това подам газ се чува едно прегърмяване двигатела заглъхва и колата седи на около 1200 оборота и неиска да тръгне колкото и да натоскам педала на газта след малко се оправя и тръгва.на диагностика показва следните грешки download/file.php?id=152226 и download/file.php?id=152225 детонационните датчици така и немога да разбера защо улавят детонации.преди забиваше но се оказа дебитомер сменял съм свещи оригинални мисля че са бош с щампа бмв,ламбда преди катализатора както и други части но с тези детонации незнам вече какво да правя някои ми казват че може да е бубина и ако е дали ще я покаже на диагностика.благодаря ви 

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги който има идея от какво може дае да сподели. За мене остава само недобре регулирано турбо. Колата си върви няма проблеми. С ел. турбо е. Само между 2300-2800 оборота се проявява. Няма грешки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
дойде време и аз да потърся жокери. По 2 направления . Колата е 2000/9месец 330д 184кона
Първо - пазния ход стана нестабилен . Дюза ли ми се запушва на 1ви цилиндър ?
И чистят ли ги някаде ?



Втория въпрос
Умря ми една от комуникационните шини - касетофона ми изписа disabled или нещо такова , на таблото ги няма индикациите за мигачите , за отворените врати . Като я взех колата беше със същия проблем - сменихме таблото и всичко стана ОК /синхронизирахме го с нцс и бмвскенер към ЛЦМ/ .Сега обаче не е от таблото , свалих го и пак диагностиката не хваща другите модули по колата - само двигателя,таблото и още нещо . Даже ЕВС-а не вижда
Не ми познава колата автоматично ... откачах касетофона и управлението на климатика , и без тях комуникацията не потръгва . Грешката е "късо към позитив" Остава ГМ модула и ЛЦМ-а
ДРУГИ ИМА ЛИ ? парктроник нямам , а сега се сещам че имам ксенони (ОЕМ) и по-рано не ми ги намираше диагностиката. Дали те не ме е#%$ат ?
поздрави!
Първо - пазния ход стана нестабилен . Дюза ли ми се запушва на 1ви цилиндър ?




Втория въпрос
Умря ми една от комуникационните шини - касетофона ми изписа disabled или нещо такова , на таблото ги няма индикациите за мигачите , за отворените врати . Като я взех колата беше със същия проблем - сменихме таблото и всичко стана ОК /синхронизирахме го с нцс и бмвскенер към ЛЦМ/ .Сега обаче не е от таблото , свалих го и пак диагностиката не хваща другите модули по колата - само двигателя,таблото и още нещо . Даже ЕВС-а не вижда


поздрави!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mitrax написа:дойде време и аз да потърся жокери. По 2 направления . Колата е 2000/9месец 330д 184кона
Първо - пазния ход стана нестабилен . Дюза ли ми се запушва на 1ви цилиндър ?И чистят ли ги някаде ?
Втория въпрос
Умря ми една от комуникационните шини - касетофона ми изписа disabled или нещо такова , на таблото ги няма индикациите за мигачите , за отворените врати . Като я взех колата беше със същия проблем - сменихме таблото и всичко стана ОК /синхронизирахме го с нцс и бмвскенер към ЛЦМ/ .Сега обаче не е от таблото , свалих го и пак диагностиката не хваща другите модули по колата - само двигателя,таблото и още нещо . Даже ЕВС-а не виждаНе ми познава колата автоматично ... откачах касетофона и управлението на климатика , и без тях комуникацията не потръгва . Грешката е "късо към позитив" Остава ГМ модула и ЛЦМ-а
ДРУГИ ИМА ЛИ ? парктроник нямам , а сега се сещам че имам ксенони (ОЕМ) и по-рано не ми ги намираше диагностиката. Дали те не ме е#%$ат ?
поздрави!
Това е кофти проблем със шината забила е и сега затова не можеш да видиш на диагностика определени модули затова не ти работят и мигачите имал съм го този проблем много пъти шината е натоварена и трябва да се разтовари като при теб проблема най-вероятно е кабелен някой от кабелите е окъсил и единственния най-сигурен начин е като срежеш шината тя се събира под жабката и почваш да връзваш модулите един по един там където пак забие шината там е проблема и просто пускаш нов кабел до модула който забива и си готов иначе има да сменяш модули докато не ги смениш всичките и пак ако е кабелен проблема няма да разбереш точно къде е а така както ти казвам ще знаеш точно кой модул ти прави проблема и ако като го откачиш не се оправят нещата просто сменяш кабела той е бял с червена ивица на жълти точки.
П.П печка има ли колата

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mitrax написа:ще има заигравка с ножицата![]()
а за първото въпростче ?
Правилно се ориентираш а по първото въпросче преди да пристъпиш към чистене а те се оправят доста успешно пробвай с някоя хубава добавка но не тези на омв от 5 лв на редекс, вземи си хубава добавка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани