Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Браво, браво!
Няма по-голямо удоволствие, когато виждаш как един череп се превръща в красиво лице! Тогава разбираш, че усилията са си заслужавали!
Когато приключиш, носталгията е неизбежна, по отминалите дни в масло, ръжда и ламарини! Тогава идва на ред втория череп! След третия се обърни към специална помощ
Само да вметна- аз съм на хапчета!
п.с. ама съм поетичен!
Успех в реставрацията!
Няма по-голямо удоволствие, когато виждаш как един череп се превръща в красиво лице! Тогава разбираш, че усилията са си заслужавали!
Когато приключиш, носталгията е неизбежна, по отминалите дни в масло, ръжда и ламарини! Тогава идва на ред втория череп! След третия се обърни към специална помощ

Само да вметна- аз съм на хапчета!

п.с. ама съм поетичен!

Успех в реставрацията!
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Поети и ръжда,готино,браво за ентусиазма,може да се роди нова тема!!!
,ама аре малко по-живо с таз реставрация 



- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
lunatikbmwfen написа:...,ама аре малко по-живо ...
мойто нетърпение по-голямо повярвай


а на поета да кажа, че за следващ проект си мисля от сега, но определено няма да не е такъв череп или чиреп де....

днес пак минавам само за кадри, без грам работа по нея...


weekenda повече


Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Още пия кафе и не ми е дошла музата в бузата, та ще пропусна лирическите отклонения. Да те запитам- вътрешните кухини, прагове и подобни с какво и как ги защитаваш от ръстито? Защото след заварката нямаш пряк достъп до тях. Мойта вече трета зима навън и там където беше кърпена отново гледам, че е подхванала. По вратите отдолу по ръбовете имаш ли ръжда, шибидаха? Истината, е че като стане готова трябва в гараж да се държи, иначе пак същата процедура на дневен ред, за съжаление.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Кухините по принцип с течен парафин се обработват. Има флакони с едни дълги маркучета и където има отвор пъхаш и пръскаш смело. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
el cho написа:...вътрешните кухини, прагове и подобни с какво и как ги защитаваш от ръстито? Защото след заварката нямаш пряк достъп до тях. Мойта вече трета зима навън и там където беше кърпена отново гледам, че е подхванала. По вратите отдолу по ръбовете имаш ли ръжда, шибидаха? Истината, е че като стане готова трябва в гараж да се държи, иначе пак същата процедура на дневен ред, за съжаление.
за вътрешните кухини, както казва Митака- течен парафин, той обаче не се ли ползва само на готов детайл, ако вече са ти тръгнали ръждите не знам..., ти прагове сменя ли?

аз ще опитам с парафина на новол- след затварянето на прага ще напръскам обилно с удължението през отворите на вътрешния праг:

и през отворите на покриващия панел на колонките на предните врати =)
при мен за вътре в прага сега е лесно- всичко е отворено и с разнообразен набор телени четки за бормашина, флекс и включително малки ръчни телени четки нямаше да се справя за този ефект:

а колкото до вратите:


днес измина във финални подготовки преди слагането на външния праг
минаваме назад към трагичния и оттази страна номер 6
тази я знаете, но я връщам пак, за по-точно сравнение


и след изрязване до здраво и разкрой на ново парче следва дооформяне и напасване на външния праг или..макар в малко кадри нещата се случиха така:





- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28



- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
snitch написа: ... ако вече са ти тръгнали ръждите не знам...
Има една "теория" , че полагайки парафин върху ръждите , спираш взаимодействието с кислород и влага , нали , не я лекуваш , но я спираш да не ти прояде прага , като мишка - душаме

Иначе по темата . Снитч , сложи и някакво твърдо грундче (епоксиден , да речем) , като преди това облепиш зоната , където ще ти бъдат заварките на прага (епоксидния не обича прекалената жега) , така допълнително ще си вържеш гащите и после с парафина , като облееш сглобката , ми мирише на едни 10години участие в конкурсите за отлично състояние на шарк модел , по БМВ съборите

Праговете не бяха ориджинал... прояви творчество и си направи дренажни отворчета , от там ще ти изтича парафина , на първо време и ще пречи при задържане на водичка , в последствие .
В общи линии това е , следя темата изкъсо , така че повече концентрация с ръката , докато държиш ръкохватката на телоподаващия заваръчен апарат

П.П. Останалите неща , хората преди мен са ги казали - получава се задоволително добре и старанието ти , ще ти се отплати с лежерна подръжчица в по-далечното бъдеще

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
-за сега имам 2 по-читави за другите 2 също ще търся, ако не тези нещо ще се правят..-
ми аз имам доста читави врати, кажи коя ти трябва да не се занимаваш с глупости
ми аз имам доста читави врати, кажи коя ти трябва да не се занимаваш с глупости
- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Асенчо- много си прав- сокоро трябва да се видим за
разчувства ме ...
определено към това се целя, но ще видим- крайния резултат ще покаже така ли ще е
колкото до покритията- за сега следвам стриктно твоите рецепти-обезмасляване, цинков спрей и епоксиден грунд - т'ва за възловите места, иначе за където няма цинково покритие - ръждопреобразувател, реактивния на лакпром , епоксидния и за след това шагренно покритие- не съм още до там, но имам боди 950 (готов на спрей) и 999 - за 950тка ми прави впечатление от опитите, които си правих,че хич не обича топло и се отлепва супер лесно от повърхността, а за 999 си мисля, че ако не се запечата отгоре с накяква боя каквато и да е - просмуче ли от някъде влага- много бързо избиват ръждави петна - имам няколко места, на които свалих нанесеното 999 заради малки съмнения какво се случва отдолу и сега ще обработя наново за да си "вържа гащите"
също 999 много става твърдо след време- никаква пластичност, ще ми се да видя има ли алтернатива на тея 3 деветки, макар че имам 3-4 кутии от него ...
а и още нещо се сещам за цинковото покритие- това студено поцинковане изисква време, ползвам спрей на космос, за боди не знам дали е добра алтернатива, но прави ми впечатление че при нанасяне бързо съхне, но за да е истински здраво покритие си изисква време, и когато се спази предписанието на производителя за нанасяне на н брой ръце през определено време стяга много яко!
колкото до отводняването на прага - назад в темата можеш да видиш отворите които направих с флекс и ключ 19
станаха като оригиналните, дори кръглия отвор за тапа- 1 бр. също е предвиден, за тази страна също ще е така
а за телоподаващото- неопитната ми ръка ще сменя втора човка скоро
снимки от вчерашните заигравки нямам за момента, половин ден бяха мъки по нагаждането на ъглите на неточно сгънатия праг (а неточно, щото шаблона, или най- здарвата част на прага, която дадох беше супер гнилоч и ъглите малко са избягали), останалата част от деня, поради липса на кой да ми помага с прага се концентрирах в търкане на дъната на багажника от външната страна- покрай пампона на дифа, гредите до навътре в тунела- ще снимам малко като заприлича на нещо
че не става само с трагични кадри
поздарви!
=)))




ceco_mihailov написа:...ми мирише на едни 10години участие в конкурсите за отлично състояние на шарк модел , по БМВ съборите



колкото до покритията- за сега следвам стриктно твоите рецепти-обезмасляване, цинков спрей и епоксиден грунд - т'ва за възловите места, иначе за където няма цинково покритие - ръждопреобразувател, реактивния на лакпром , епоксидния и за след това шагренно покритие- не съм още до там, но имам боди 950 (готов на спрей) и 999 - за 950тка ми прави впечатление от опитите, които си правих,че хич не обича топло и се отлепва супер лесно от повърхността, а за 999 си мисля, че ако не се запечата отгоре с накяква боя каквато и да е - просмуче ли от някъде влага- много бързо избиват ръждави петна - имам няколко места, на които свалих нанесеното 999 заради малки съмнения какво се случва отдолу и сега ще обработя наново за да си "вържа гащите"

също 999 много става твърдо след време- никаква пластичност, ще ми се да видя има ли алтернатива на тея 3 деветки, макар че имам 3-4 кутии от него ...
а и още нещо се сещам за цинковото покритие- това студено поцинковане изисква време, ползвам спрей на космос, за боди не знам дали е добра алтернатива, но прави ми впечатление че при нанасяне бързо съхне, но за да е истински здраво покритие си изисква време, и когато се спази предписанието на производителя за нанасяне на н брой ръце през определено време стяга много яко!
колкото до отводняването на прага - назад в темата можеш да видиш отворите които направих с флекс и ключ 19


а за телоподаващото- неопитната ми ръка ще сменя втора човка скоро

снимки от вчерашните заигравки нямам за момента, половин ден бяха мъки по нагаждането на ъглите на неточно сгънатия праг (а неточно, щото шаблона, или най- здарвата част на прага, която дадох беше супер гнилоч и ъглите малко са избягали), останалата част от деня, поради липса на кой да ми помага с прага се концентрирах в търкане на дъната на багажника от външната страна- покрай пампона на дифа, гредите до навътре в тунела- ще снимам малко като заприлича на нещо


поздарви!
=)))

Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Отводнителни отвори задължително на всякакви кухини- прагове, врати. Ако задържа вода, каквито и покрития да има, водата рано или късно ги пробива. Аз праговете не съм ги сменял, само кърпежи малко. Всичко ток до втората зима навън- всичко е лисици и порове(ръжда). Като вали дъжд, едната ми врата остава суха, само стъклото мокри, демек всичко влиза през уплътнението във вратата. Уш отвори, уш покрития, уш това- онова пак загни. Зада стане като истинска, или трябва, като този пича с CS-a, не помня как му беше псевдонима- Станчев, или като си я боядисаш и натъкмиш, си я изкарваш събота и неделя на слънчево време и й се радваш. Аз се опитах да правя с пръдня- боя, както се казва по вашия край
и пак загни. Важното е, да им навиваме километрите и чичагите по на 50-60 години да ни заглеждат. Не знам защо, ама мене все такива ме зяпат
Клепай здраво и пази на сушина. Като стигнеш до кита, се надявам, че знаеш- да не го мокриш!
п.с. много ти помогнах- няма що!
Успех!


п.с. много ти помогнах- няма що!

Успех!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
При мен изби ръжда и от боядисано боди 999, детайла почистен до метал, пръснат с цинк на кар систем, грунд, боди 999 по заварките и отгоре боя
както писах в друга тема оттогава продукти на боди не ползвам. Вземи си полиуретан на Новол 


- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
с финализиране на левия праг може да се каже: прагове- сменени!
след изграждането на нови стойки за крика падна голяма игра по донапасването на ъглите на сгънатия праг:

следва отводнителни отвори и слагане... най- накрая:






след изграждането на нови стойки за крика падна голяма игра по донапасването на ъглите на сгънатия праг:

следва отводнителни отвори и слагане... най- накрая:






Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
браво, сега яко мазане и с години по изложенията, както беше казал и някой друг 

- snitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
сега... му остават "двата края и средата" както се казва....
или в превод: предна,задна маска и дъната



или в превод: предна,задна маска и дъната


Gangsta rap made me do it.......

by ICE CUBE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани