проблем помагайте
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем помагайте
като запаля колата и след извено време започва да тресе двигателя и се мъчи да ли да загасне или не и в момента които дам газ се тъкне и прекъсва
:(
Отивай на диагностика и не се замисляй... може да са свещи, може да са кабели, а в най- кофти случай..може да са бобини.... а може като при мен, най- добриа вариант... вода при кабелите и свещите и единя цилиндър като загрее колата спираше почти да работи.
Имах подобен проблем (както вероятно и голяма част другите с Е36). При мен се оказа че изцяло е паднал по пътя маркуча от моторчето за празен ход до инжекциона. Влизаше много въздух тъй като не минаваше през моторчето, което го регулира и сместа обеднява и мотора се клатеше много здраво, вдига сваля вдига сваля обороти и след малко гасне. Като дам газ леко се задавя и гасне а като подам повече вдига обороти страшно бързо вместо да ги фиксира постоянни. До колкото знам този проблем се получава много често и при замърсено или развалено моторче за празен ход. Може да провериш въпросните маркучи и да накиснеш моторчето за една вечер в бензин. Ако само е замърсено това върши работа.
Значи след кутията с въздушния филтър има дебитомер и от него излиза един дебел оребрен маркуч, който влиза в дроселовата клапа. От този дебелия излиза един тънък. Този тънкия отива във въпросното моторче, то лесно се сваля (поне при мен). Надявам се да съм бил полезен
Значи след кутията с въздушния филтър има дебитомер и от него излиза един дебел оребрен маркуч, който влиза в дроселовата клапа. От този дебелия излиза един тънък. Този тънкия отива във въпросното моторче, то лесно се сваля (поне при мен). Надявам се да съм бил полезен

We love you Ronnie!
KIRO написа:но като мине 3000 оборота се оправя
Споменах ти за моя проблем и водата при кабела на 3ти цилиндър, точно така правеше особено след като загрее. Значи на студен двигател искрата за възпламеняване на горивото е по голяма и въпреки водата при 3ти цилиндър колата нямаше проблеми, но след като загрее искрата намалява и вместо да минава към свещта тя се лута по корпуса на двигателя и при ниски обороти като дадеш рязко газ почва да дави, а особено като включи перката на вентилатора се усещаше най- добре, че колата бачка на 3 цилиндъра. Няколко дена се видях в приключения и много ме беше яд когато на светофара ме дърпаха трабантчета и ладички, но след една диагностика всичко излезе наяве


- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани