Проблем с тока към компресора на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Проблем с тока към компресора на климатика
Здравейте колеги. Имам проблем с захранването на компресора на климатика. Не е реле нито бушон прегледал съм ги. Кабела които излиза от релето и отива към компресора е здрав. На гнездото на релето има 4 пина. Единия отива към компресора другия идва от бушона третия отива на вътре към управлението или блока които седи под запалката и четвъртия отива на там. Въпроса е че по единия има 12 волта по другия няма нищо. Смених датчика на радиаторчето за климатика понеже ми казаха че като се прецака и не пуска ток към компресора. Ако някои има идея какво може да е? да сподели
колата е 94 климатроника е с врътките.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с тока към компресора на климатика
а провери ли системата дали има фреон защото ако няма пресостата няма да пуска компресора.
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Re: Проблем с тока към компресора на климатика
когато се замости черната букса дори и да няма налягане в системата компресора сработва.
- Aleksandur_Milestone
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с тока към компресора на климатика
имам същия проблем колега... има фреон компресора не иска да тръгне ти оправи ли твоя?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с тока към компресора на климатика
Ами проверката е елементарна.Релето има две вериги.Силова и управляваща.Силовата е тази дето идва от предпазителя и изпраща 12В към консуматора (климатика при теб),когато сработи релето.Т.е. трябва да има 12В първоначално от едната страна.Като сработи,то трябва да се появи и от другата.Управляващата верига са кабелите идващи от таблото,евентуално.Това е захранването на бобинката му.На единия край идва 12В,когато се включи,на другия трябва да е на маса (може и обратно,постоянен "плюс",а "масата" да се появява при включване).Кои клеми са на бобинката/управляващите и кои силовите/захранващи климатика,може да се види на ел.схемите.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с тока към компресора на климатика
BMWis написа:когато се замости черната букса дори и да няма налягане в системата компресора сработва.
Тази черната букса дето я замостваш е на пресостата нали ако е така ако има налягане в системата и то е точно или поне около 200 грама компресора при толкова почва да включва значи проблема е в пресостата ако пък нямаш налягане всичко е ясно защо не включва.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани