Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
Потвърждавам и аз си купих последната смяна филтър от Дару за м52. Едно, че каталожния номер на кутията нямаше нищо общо с този на филтъра вътре, а на всичкото отгоре каталожния номер, който беше изписан на филтъра се оказа, че въобще не може да бъде разпознат в БМВ системата. В последствие открих, че този филтър с този кат номер е спрян от производство. На него обаче си имаше и каталожен номер на Мале и беше 1:1 с филтъра,който ползвах при миналата смяна с 10лв по малко. Сравних ги при смяната никаква разлика като изключим това, че на единия имаше емблемата на БМВ и още един каталожен номер. Съжалявам, но аз няма да си купя пак филтър от Дару. Не ми е за 10лв, а че не съм сигурен какъв филтър ми пробутват в опаковката си.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
Аз все ги хваля наляво надясно, ама хората които внасят Мале са същите със антифриза Хепу и оригиналните части Закс и Лемфьордер.
Отделно винаги ми правят някакви отстъпки като отида я 10 я 15%.
За някой филтри в Дару може и 10лв да е разликата, ама при горивния ми на е30 ската е над 40 ... а за е39 ката може и да е по-евтин не съм гледал.
Отделно винаги ми правят някакви отстъпки като отида я 10 я 15%.
За някой филтри в Дару може и 10лв да е разликата, ама при горивния ми на е30 ската е над 40 ... а за е39 ката може и да е по-евтин не съм гледал.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
Хубаво 0в40 се държи по-добре в големите студове, но какво става в големите жеги?
А и цената хич не е по-голяма, поне аз го намирам на същата цена на 5в40.
А и цената хич не е по-голяма, поне аз го намирам на същата цена на 5в40.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
Аз от днес съм с Motul 8100 x-clean 5W40! Ще го сменям на всеки 15хил.км., досега в сервизната книжка е сменяно на 25хил.км., но да се презастраховам мисля, че 15хил.км. е добре! 

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
JOTTO_DEL написа:Аз от днес съм с Motul 8100 x-clean 5W40! Ще го сменям на всеки 15хил.км., досега в сервизната книжка е сменяно на 25хил.км., но да се презастраховам мисля, че 15хил.км. е добре!
Правилният избор! С Motul не можеш да сбъркаш. Старият ми дизел го карах 4 години с такова - общо 60 000 км без никакви проблеми по двигателя.
Touring & windsurf club
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
Georgieff написа:JOTTO_DEL написа:Аз от днес съм с Motul 8100 x-clean 5W40! Ще го сменям на всеки 15хил.км., досега в сервизната книжка е сменяно на 25хил.км., но да се презастраховам мисля, че 15хил.км. е добре!
Правилният избор! С Motul не можеш да сбъркаш. Старият ми дизел го карах 4 години с такова - общо 60 000 км без никакви проблеми по двигателя.
Е то е нормално да няма проблеми. Оставаше и за 4 години и проблеми заради маслото да си имал.
Аз лично не вярвам да има разлика между 5в40 на Мотул, Кастрол, Мобил и т.н.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)
makaveli316 написа:Е то е нормално да няма проблеми. Оставаше и за 4 години и проблеми заради маслото да си имал.
Аз лично не вярвам да има разлика между 5в40 на Мотул, Кастрол, Мобил и т.н.
4 години от общо 11 и 60 000 км до 210 000 на таблото, като не знам дали по пътя от Германия не са изчезнали поне толкова.
Touring & windsurf club
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани