320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- siska1709
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.01.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: X5 Е70, Х5 Е53; Е61
320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
Колата е 320i 1992г. та проблемът и предисторията са следните - В определени моменти започна да "забива моцуна" и да не върви, смених свещите, но на диагностиката показа, че и сондата не работи - смених и нея и за известно време всичко си дойде на мястото, но миналата седмица се прибирам от Варна и на магистралата стана така, че аз даам газ, но колата не върви и започна да смъква оборотите и да прекъсва, спрях оставих я на свободен ход, изфорсирах и се оправи, след тази случка започна да се случва много често същата процедура - посъветваха ме да махна буксата на дебитомера и да пробвам така - колата си вървеше без да прекъсва и затова смених и дебитомера, ноо отново започна да прави същите магарии плюс още нещо на моменти не пали от първия път,вървежа се промени, набира по-бавно и при по висока скорост се усеща как започва да се "тормози" /диагностиката не отчита никакви грешки/ и още като запаля, оборотите започват да се менят сами, та въпросът ми е следният,от какво друго може да ги прави тия неща, защото така както съм почнала да сменям на сляпо, не е на добре?
"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
кабели може да са. проверете ги. стъпковото моторче изчистихте ли го?
катализатор има ли? може да е запушен.
катализатор има ли? може да е запушен.
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
клапън на налягане,датчик на разпределителен вал и на колянов вал,датчик на температурата,дюзи.но си виж клапана, който е отзад на самата рейка с дюзите. мойта ми правеше подобни изпалнения и се оправи след смяната му.
- siska1709
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.01.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: X5 Е70, Х5 Е53; Е61
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
От кабелите, дачиците и стъпковото моторче също не е проблема, защото и там проверихме и пак същото, колата си губи мощност и това е. Но за клапана никой не се сети...
"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
- siska1709
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.01.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: X5 Е70, Х5 Е53; Е61
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
...и все още няма решение на проблема? Продължава да прекъсва + още една екстра, започна да си вдига оборотите сама, в началото само, като запаля, а в последствие на няколко пъти и в движение. 

"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
компресия мерена ли е?
Какво значи от кабелите не е, как се установи това? Колата има лули между свещите и бобините, не са баш кабели, ако сте мерили съпротивление, на студено е едно, а на топло друго, така че така малко трудно ще се хване.
Може да се премерят и бобините, да не е там проблемът, а самите свещи сменяни ли са скоро? Горивен/въздушен филтър кога за последно е сменян? Диагостика след като е почнала да прави този проблем правена ли е? Покзава ли нещо?
Нок сензори, трябва да се прегледат ако има такива....... (диагностика).
Вдигането на оборотите от самосебеси може да е причинено от празитен въздух (влизащ след дебитомера), както и от неизправно стъпково моторче......
Останалите неща колегите са ги казали вече.........
Какво значи от кабелите не е, как се установи това? Колата има лули между свещите и бобините, не са баш кабели, ако сте мерили съпротивление, на студено е едно, а на топло друго, така че така малко трудно ще се хване.
Може да се премерят и бобините, да не е там проблемът, а самите свещи сменяни ли са скоро? Горивен/въздушен филтър кога за последно е сменян? Диагостика след като е почнала да прави този проблем правена ли е? Покзава ли нещо?
Нок сензори, трябва да се прегледат ако има такива....... (диагностика).
Вдигането на оборотите от самосебеси може да е причинено от празитен въздух (влизащ след дебитомера), както и от неизправно стъпково моторче......
Останалите неща колегите са ги казали вече.........
- siska1709
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.01.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: X5 Е70, Х5 Е53; Е61
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
BiTurbo написа:компресия мерена ли е?
Какво значи от кабелите не е, как се установи това? Колата има лули между свещите и бобините, не са баш кабели, ако сте мерили съпротивление, на студено е едно, а на топло друго, така че така малко трудно ще се хване.
Може да се премерят и бобините, да не е там проблемът, а самите свещи сменяни ли са скоро? Горивен/въздушен филтър кога за последно е сменян? Диагостика след като е почнала да прави този проблем правена ли е? Покзава ли нещо?
Нок сензори, трябва да се прегледат ако има такива....... (диагностика).
Вдигането на оборотите от самосебеси може да е причинено от празитен въздух (влизащ след дебитомера), както и от неизправно стъпково моторче......
Останалите неща колегите са ги казали вече.........
- Свещи сменени месец Март, в последствие проверени лули и бобини, като ми казаха, че "са си добре". Замерване правиха и на студен и на топъл двигател...
-Диагностика - на четири различни места:
1. Неработеща Ламбда сонда - смених и нея
2. Не отчита грешки
3. Не отчита грешки
4. Не отчита грешки
Като резултат, промяна никаква!!!
- И от там нататъка, бяха извършени следните неща - сменен дебитомер, изчистено стъпково моторче, ТПС датчик и между другото смених и филтри + масло.
- Предприех смяна на сервизите, като на някои от тях, просто ми отказаха и ми казаха, че идея си нямат, какво и има на тая кола?!
Следваща стъпка =

"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
То хубаво са мерили съпротивлението на лулите,а проверихте ли за цепнатини,че сумати време си блъсках главата с моята защо ту бачка като хората,ту работи на 2ка или 3ка 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
siska1709 написа:
- Свещи сменени месец Март, в последствие проверени лули и бобини, като ми казаха, че "са си добре". Замерване правиха и на студен и на топъл двигател...
-Диагностика - на четири различни места:
1. Неработеща Ламбда сонда - смених и нея
2. Не отчита грешки
3. Не отчита грешки
4. Не отчита грешки
Като резултат, промяна никаква!!!
- И от там нататъка, бяха извършени следните неща - сменен дебитомер, изчистено стъпково моторче, ТПС датчик и между другото смених и филтри + масло.
- Предприех смяна на сервизите, като на някои от тях, просто ми отказаха и ми казаха, че идея си нямат, какво и има на тая кола?!
Следваща стъпка =? /смяна на колата/
Значи, остава да се види за всеки случай компресията, както и ако финансово не би те затруднило смяна на лулите за всеки случай.....(13лв/бр.)
Всички маркучи след дебитомера проверени ли са за повреди - гофрето, вакууми и т.н. ?
Клапан на картерни газове...... накой път ламбдата отчита грешки именно заради него, въпреки, че щом при първото отчитане на грешка там след смяна на ламбдата се е оправило....
А и още нещо, провери си и шайбата на кол. вал, там където датчика "чете" зъбите, да не е разместена или крива нещо..... въпреки, че ако беше така по-скоро ще имаш проблеми с паленето....
- siska1709
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.01.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: X5 Е70, Х5 Е53; Е61
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
Вчера бях при майстор и това, което бе решено е следното - намирам друго бмв и изпробваме метода "проба - грешка"
- 1 ва стъпка - съмненията отново са в датчика на колянов вал.
- 1 ва стъпка - съмненията отново са в датчика на колянов вал.
"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
Колежке не се притеснявай не си само ти... всичките ти проблеми ги имам до един свещи, бобини, дебитомери мерих, свалях сонди не искам да ти казвам колко пъти съм сменял в момента си карам с оригиналната забила на 0.49 масло се сменя на 9000 км стъпковия мотор остави че го сменях 3 пъти ами и 10 пъти сигурно съм го чистил, маркуча на картерните газове и да го запушиш все тая оборотите няма се оправят... тая работа с диагностиката.. е пълна тръба като цяло аз не намерих свестен маистор с диагностична техника от която да разбира и да ми каже какво и има на колата ми...
като направя равносметка за всичките пари дето съм наринал за глупаци дето само дигат рамене ( с извинение за думите ) и колата си е все покойник то кои ли знае каква сила има една 20-ка.. ама поне да не забива нос като тръгнеш та както и да е..
Предполагам, че сутрин или като е студена колата докато не загреее е някъква пълна трагедия.. прекъсване забиване.. и т.к при мен е нещо такова... в крайна сметка миналия ден опънах буксата на дебитомера и си му пръскам сака в момента така да се каже ниски оборити губи от време на време все пак няма дебитомер ама поне върви и са изчиства както трябва карам и без въздушен филтър една мрежа съм сложил да не влизат боклуци, страх ме е да замеря разход ама колата си върви супер ( представете си колко ми е дошло до гуша да зареждам на 2,50 и да не ми дреме) чакам следващата ми идея да доиде да видя кво да сменя барем се оправи... пари повече на майстори не давам...
И сега да не почнете.. вие не си поддържате колите само думанясвате здраво каране насам натам.. и без да се грижите.. да ама не спирам да давам пари на майстори дет се учат на колата ми, които има пари да върви в дару или там където ви смъкват кожата пари за там нямам няма и да имам все пак Е36цити караме ако карах М5 не ме бърка колкот толкоз ама тва 50 лв диагностика аре мерси.. ,че май е и повече...
и като за финал гледах някои колега пишеше за нок сензори 20-ките М50 без ванус нямат такива по новите имат и колкото до датчика на вала и от него не е колата тотално не може да се кара ако е заминал нищо лично към никои (личен опит)
малко остава живот и здраве 1500 лв 2.8 и край на проблемите върви повече около 3 пъти повече.. гори като 20-ка поне хората вече счупиха по 2-3 такива.. знам ли и там какво ме чака... пишете ако някой е измислил с какво се оправят проблемите ( многото проблеми ! )
като направя равносметка за всичките пари дето съм наринал за глупаци дето само дигат рамене ( с извинение за думите ) и колата си е все покойник то кои ли знае каква сила има една 20-ка.. ама поне да не забива нос като тръгнеш та както и да е..
Предполагам, че сутрин или като е студена колата докато не загреее е някъква пълна трагедия.. прекъсване забиване.. и т.к при мен е нещо такова... в крайна сметка миналия ден опънах буксата на дебитомера и си му пръскам сака в момента така да се каже ниски оборити губи от време на време все пак няма дебитомер ама поне върви и са изчиства както трябва карам и без въздушен филтър една мрежа съм сложил да не влизат боклуци, страх ме е да замеря разход ама колата си върви супер ( представете си колко ми е дошло до гуша да зареждам на 2,50 и да не ми дреме) чакам следващата ми идея да доиде да видя кво да сменя барем се оправи... пари повече на майстори не давам...
И сега да не почнете.. вие не си поддържате колите само думанясвате здраво каране насам натам.. и без да се грижите.. да ама не спирам да давам пари на майстори дет се учат на колата ми, които има пари да върви в дару или там където ви смъкват кожата пари за там нямам няма и да имам все пак Е36цити караме ако карах М5 не ме бърка колкот толкоз ама тва 50 лв диагностика аре мерси.. ,че май е и повече...
и като за финал гледах някои колега пишеше за нок сензори 20-ките М50 без ванус нямат такива по новите имат и колкото до датчика на вала и от него не е колата тотално не може да се кара ако е заминал нищо лично към никои (личен опит)
малко остава живот и здраве 1500 лв 2.8 и край на проблемите върви повече около 3 пъти повече.. гори като 20-ка поне хората вече счупиха по 2-3 такива.. знам ли и там какво ме чака... пишете ако някой е измислил с какво се оправят проблемите ( многото проблеми ! )
BMW..
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
ThreeTwentyEight написа:......и като за финал гледах някои колега пишеше за нок сензори 20-ките М50 без ванус нямат такива по новите имат........
Тоя колега още е написал "ако има такива", че и той не беше сигурен

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1671
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
Дебитомера освен,че е мерен,пробвано ли е с друг?Принципно не са много нещата,които му трябват на този двигател за да върви както трябва.Налягане в рейката,както трябва - регулатор.Правилно измерено количество на входящия въздух - дебитомер.Правилно измерено количество на остатъчния кислород в изходящите газове - ламбда-сонда.Точен момент за "подаване на искра" и изобщо управление на двигателя - датчик кол.вал,датчик разпр.вал,датчик на дроселна клапа.Остават само бобини,кабели,лули и свещи.Ако не е повредено ЕКУ-то,разбира се.Обороти може да мени и от ламбда-сонда.Не е добре така,както е забила на една стойност.Затова и гори,както казваш.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- siska1709
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.01.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: X5 Е70, Х5 Е53; Е61
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
...може би не съм се "набутала" достатъчно, защото все още не се отказвам да намеря "причината - причините" . И когато това стане /дано да е скоро/ ще знам, че си е струвало мъките 

"Когато всичко върви гладко, значи пътят е хлъзгав."
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: 320 i мени си оборотите и прекъсва - причини?
BiTurbo написа:ThreeTwentyEight написа:......и като за финал гледах някои колега пишеше за нок сензори 20-ките М50 без ванус нямат такива по новите имат........
Тоя колега още е написал "ако има такива", че и той не беше сигурен
не казвам, че е некомпетентен или нещо с цел да го обидя потвърждавам,че няма такива сензори


само към майстори !

BMW..
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани