Случка с шпера.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Случка с шпера.
Значи карам си аз от известно време насам и като подам рязко газ колата тръгва рязко, забива муцуната за секунда и почва да набира
Въртях малкия ми племенник на пета да се изкефи преди 1 седмица - сичко точно.
Вчера тръгнах да си я върта на пета - завъртя се все едно е с отворен диф
Дигам аз днеска шофьорската гума на свободна и без ръчна спирачка - бетон . Едвам я въртя напред и назад.
Дига пасажерската гума - Не се върти по инерция и лесно не се върти ... но необходимото усилие в сравнение с другата гума е в пъти по-малко
Гледам дифа от шофьорската страна бая омаслен , покрай семерингата ....
Някакви диагнози, че искам да се подготвя от рано

Въртях малкия ми племенник на пета да се изкефи преди 1 седмица - сичко точно.
Вчера тръгнах да си я върта на пета - завъртя се все едно е с отворен диф

Дигам аз днеска шофьорската гума на свободна и без ръчна спирачка - бетон . Едвам я въртя напред и назад.
Дига пасажерската гума - Не се върти по инерция и лесно не се върти ... но необходимото усилие в сравнение с другата гума е в пъти по-малко

Гледам дифа от шофьорската страна бая омаслен , покрай семерингата ....

Някакви диагнози, че искам да се подготвя от рано

Последна промяна ogata на 15 Юни 2012, 22:08, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
От това което описваш ми звучи, че явно имаш проблем в единия фрикционен диск.Да кажа какво е при мен да сравниш. Тръгвам днеска на теракот в сервиза с навит волан и с леко газ колата ту превъртат и двете гуми ту само едната и цялата кола се лашка от това, че няма постоянно сцепление. Същото го прави и на асвалт ама като е хлъзгаво е по силно изразено и повечето време си работи като отворен.
Аз лично ще го оправя с друг диф
,а този ще го ревизирам и ще го подготвя за друга кола в семейството. Ревизирането при мен ще се изразява в смяна на фрикционните дискове и евентуално кръстатите пластини, щото съм го отварял този диф и знам ,че вече им е време.
Аз лично ще го оправя с друг диф

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Случка с шпера.
ogata написа:Значи карам си аз от известно време насам и като подам рязко газ колата тръгва рязко, забива муцуната за секунда и почва да набира![]()
Въртях малкия ми племенник на пета да се изкефи преди 1 седмица - сичко точно.
Вчера тръгнах да си я върта на пета - завъртя се все едно е с отворен диф![]()
Дигам аз днеска шофьорската гума на свободна и без ръчна спирачка - бетон . Едвам я въртя напред и назад.
Дига пасажерската гума - Не се върти по инерция и лесно не се върти ... но необходимото усилие в сравнение с другата гума е в пъти по-малко![]()
Гледам дифа от шофьорската страна бая омаслен , покрай семерингата ....![]()
Някакви диагнози, че искам да се подготвя от рано
колега здравей,
не че разбирам много от дифове,а как си с маслото му? вземи си проба.цветът трябва да е червен като виното.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
repibg написа:цветът трябва да е червен като виното.
Колега извинявай, но в дифа не се сипва атф ако това си имал в предвид

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Случка с шпера.
Най-вероятно ще трябва да го ревизираш, както казаха. Добрата страна е, че може да струговаш рампите, да сложиш повече дискове и да имаш по-голям % или по-ранно заключване ако искаш.
Неприятното при БМВ дифовете, че от шпер до напълно отворен диф те делят 12 часа в заключено състояние, като процента на заключване през това време непрекъснато намалява.
Неприятното при БМВ дифовете, че от шпер до напълно отворен диф те делят 12 часа в заключено състояние, като процента на заключване през това време непрекъснато намалява.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
bum_bum написа:Най-вероятно ще трябва да го ревизираш, както казаха. Добрата страна е, че може да струговаш рампите, да сложиш повече дискове и да имаш по-голям % или по-ранно заключване ако искаш.
Неприятното при БМВ дифовете, че от шпер до напълно отворен диф те делят 12 часа в заключено състояние, като процента на заключване през това време непрекъснато намалява.
Иво тука става въпрос за малко прасенца, а в него няма толкова много място да събереш 4 диска. Предполагам, че може да се направи, но ще стане по трудно защото тука нямаш тая паразитна шайба дето стои в касетата на големите дифове. Друг е въпроса, че е по добре да си направиш едно голямо прасенце 3,45 и него да го направиш на повече проценти. Иначе това за рампите е хубаво нещо , но тоя дето ще го прави е хубаво да знае какво прави. Мен лично ме е малко страх и на моя диф няма да ги пипам, но ще му сложа още дискове

Ако имаш възможност драсни за рампите някаква информация, колко градуса се правят, как определяш какъв ще бъде профила и с какво ги обработваш?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Случка с шпера.
На малкия диф може да се сложат асиметрично дисковете. Не е нужно от двете страни да са еднакъв брой.
Рампите сам не можеш да ги изкопаш щото са от някакъв много твърд материал. Трябва да се изрежат изцяло нови легла на празните места и да ползваш тях. Стоковите не могат да се струговат, щото ти трябва по-малък ъгъл отколкото е в момента. Колкото по-близък до 0 ъгъл имаш толкова по-агресивно ще закючва. На 90 градуса вече става отворен дифа. Съответно можеш да направиш ъглите асиметрични за да си регулираш отключването и заключването под товар и когато отнемеш газта.
Рампите сам не можеш да ги изкопаш щото са от някакъв много твърд материал. Трябва да се изрежат изцяло нови легла на празните места и да ползваш тях. Стоковите не могат да се струговат, щото ти трябва по-малък ъгъл отколкото е в момента. Колкото по-близък до 0 ъгъл имаш толкова по-агресивно ще закючва. На 90 градуса вече става отворен дифа. Съответно можеш да направиш ъглите асиметрични за да си регулираш отключването и заключването под товар и когато отнемеш газта.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
ясно, аз си мислех, че правят рампите по полегати, за да заклчва по лесно, но явно съм грешал. Иначе да от БМВ са се постарали доста и повечето стругари отказват да правят манипулации по закалените им детайли 
Иначе и аз се колебая дали да сложа 3 диска или 4, на дифа дет осъм решил да монтирам. Гледам американците си слагат по 3 диска за стрийт коли и пишат , че става около 40%, без да се стругова нищо, директно plug&play. Мене ме притеснява повече това, че едното колело ще има два фрикциона на разположение, а другото 1 и не знам няма ли при еднакви условия колелото с единия диск да се отключва по рано и да се губи цялата файда от 3тия диск

Иначе и аз се колебая дали да сложа 3 диска или 4, на дифа дет осъм решил да монтирам. Гледам американците си слагат по 3 диска за стрийт коли и пишат , че става около 40%, без да се стругова нищо, директно plug&play. Мене ме притеснява повече това, че едното колело ще има два фрикциона на разположение, а другото 1 и не знам няма ли при еднакви условия колелото с единия диск да се отключва по рано и да се губи цялата файда от 3тия диск

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: Случка с шпера.
всъщност мисля, че могат да се смъкнат оригиналните рампи които са на 45 градуса в двете посоки а идеята е да се смъкнат на 30 което е максималното доколкото знам, но за да се направи различен прелоуд на натисната и върната газ следователно трябва от едната страна да има по голям ъгъл можеби оригиналния и да стане както му викат 1.5 way dif с 50% лок от пълния на върната газ, но не мога да си обесня как се развърта и незнам от коя страна трябва да се остави и от коя да се смъкне
ето пример
от ляво е тунинг част с направени 30/30 отдясно оригиналната преправена така че да може при желание да се върне на оригиналните рампове или 30/30 след 2 3 месеца когато взема диф смятам да мина по този път
ето пример

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
Добре, така и така сме се заговорили за дифове:
-4 диска за стрийт кола ежедневка много ли ще и' дойдат при условие ,че рампите ще са 45%-сток? Може ли да се направи касетата с 4 диска, но да се намали предварителния натяг на касетата като се отнеме повече от капака? Какъв ефект ще има това? Питам защото пишат, че сток рампи с 4 диска за кола, която не е за писта не е препоръчително и предлагат да се направи конверсия с 3 диска. Тук обаче идва следващия ми въпрос:
-ако може повече подробности за случая с 3 диска- гледам ,че го правят, но наистина не схващам идеята. Ако приемем, че предварителния натяг с 2 и 3 диска е еднбакъв, както го виждам аз винаги дифа ще отключва от тази си страна, където е само един диск, не се ли губи тогава файдата от 3тия?
М/у другото се оказа, че се предлагат оригинални дискове, но каталожните номера ги намерих в една тема в Бимерфорума за 188мм, т.е. голямо прасе при е36. За съжаление за кръстатие пластини в Дару излиза, че няма такъв каталожен номер, но поне за пружните и фрикционите илизат цени.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1650106

01 33141209653
Differential, LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT. 25%
01 33141209652
Differential, LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT. 25%
02 33141210615
Differential housing
03 33141210616
Housing cover
04 33147740005
Screw, Fillister-head. M8X16
05 33141201939
Stop disk. 1,80MM
05 33141201938
Stop disk. 1,85MM
05 33141201937
Stop disk. 1,90MM
05 33141201936
Stop disk. 1,95MM
05 33141201935
Stop disk. 2,00MM
05 33141201934
Stop disk. 2,05MM
05 33141201933
Stop disk. 2,10MM
05 33141201932
Stop disk. 2,15MM
05 33141201931
Stop disk. 2,20MM
05 33141203791
Stop disk. 2,25MM
05 33141203792
Stop disk. 2,30MM
06 33141206919
Stop disk
07 33141204367- 25.60 BGN диафрагмената пружина
DIAPHRAGM SPRING
08 33141203795
OUTER DISC. 1,90MM
08 33141203796
OUTER DISC. 2,00MM
08 33141203797
OUTER DISC. 2,10MM
09 33141210626- 84.88 BGN това трябва да е фрикциона
INNER DISC
10 33141206909
COMPRESSION RING
11 33141210623
SIDE GEAR
12 33141210624
BEVEL GEAR
13 33141203801
BEVEL MATE SHAFT
-4 диска за стрийт кола ежедневка много ли ще и' дойдат при условие ,че рампите ще са 45%-сток? Може ли да се направи касетата с 4 диска, но да се намали предварителния натяг на касетата като се отнеме повече от капака? Какъв ефект ще има това? Питам защото пишат, че сток рампи с 4 диска за кола, която не е за писта не е препоръчително и предлагат да се направи конверсия с 3 диска. Тук обаче идва следващия ми въпрос:
-ако може повече подробности за случая с 3 диска- гледам ,че го правят, но наистина не схващам идеята. Ако приемем, че предварителния натяг с 2 и 3 диска е еднбакъв, както го виждам аз винаги дифа ще отключва от тази си страна, където е само един диск, не се ли губи тогава файдата от 3тия?
М/у другото се оказа, че се предлагат оригинални дискове, но каталожните номера ги намерих в една тема в Бимерфорума за 188мм, т.е. голямо прасе при е36. За съжаление за кръстатие пластини в Дару излиза, че няма такъв каталожен номер, но поне за пружните и фрикционите илизат цени.


01 33141209653
Differential, LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT. 25%
01 33141209652
Differential, LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT. 25%
02 33141210615
Differential housing
03 33141210616
Housing cover
04 33147740005
Screw, Fillister-head. M8X16
05 33141201939
Stop disk. 1,80MM
05 33141201938
Stop disk. 1,85MM
05 33141201937
Stop disk. 1,90MM
05 33141201936
Stop disk. 1,95MM
05 33141201935
Stop disk. 2,00MM
05 33141201934
Stop disk. 2,05MM
05 33141201933
Stop disk. 2,10MM
05 33141201932
Stop disk. 2,15MM
05 33141201931
Stop disk. 2,20MM
05 33141203791
Stop disk. 2,25MM
05 33141203792
Stop disk. 2,30MM
06 33141206919
Stop disk
07 33141204367- 25.60 BGN диафрагмената пружина
DIAPHRAGM SPRING
08 33141203795
OUTER DISC. 1,90MM
08 33141203796
OUTER DISC. 2,00MM
08 33141203797
OUTER DISC. 2,10MM
09 33141210626- 84.88 BGN това трябва да е фрикциона
INNER DISC
10 33141206909
COMPRESSION RING
11 33141210623
SIDE GEAR
12 33141210624
BEVEL GEAR
13 33141203801
BEVEL MATE SHAFT
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Случка с шпера.
BMW не продават дискове отделно. ZF ги имат като резервни за разни стари фордове. Намират се ама са доста по-скъпи от правените тук. Явно има защо 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
защо тогава в дару ми излиза, че това съществува като каталожен номeр при тях и даже има цена
Ще се разходя в Понеделник до там да видя какво ще ми предложат по тоя каталожен номер. Иначе разликата в цената ако наситина е такава е около 2,5 пъти повече от правените тук. А някой знае ли сток фрикционен диск, нов оригинален колко е дебел, че никъде не съм видял инфо за това още.
33141210626- това трябва да е фрикциона
INNER DISC
33141210626
Описание : ����едини��еленди��к
Ед.цена (с ДДС) : 84.88 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

33141210626- това трябва да е фрикциона
INNER DISC
33141210626
Описание : ����едини��еленди��к
Ед.цена (с ДДС) : 84.88 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: Случка с шпера.
в голямото прасе 188мм има една шайба която незнам каква работа върши но я махат дебела е точно колкото комплект планка с уши и съединител и от капака на касетата се взима с дебелината на още един диск и планка и така се събират 4 , съединителите ги има в биммеруорлда и от проше и цените са им доста приемливи , няма проблем да останеш с оригиналните ъгли и това че си с 3 съединителя не означава че ще имаш повече лок на 1-то колело 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
това ми стана интересно как дифа става несиметричен, пък има общ лок повече от 25%(посочват около 40%), защото ако лока на едното колело остане да речем 20%(примерно) то лока на целия диф ще е пак толкова.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Случка с шпера.
Може дисковете от едната страна да се поставят и пак ще заключва по същия начин. При LSD се заключват полуоска и касета, а двете полуоски са свързани посредством планетните зъбни колела и така силата на заключване е еднаква за двете колела. Виж ако зъбните колела на полуоските са асиметрични тогава и силата ще е асиметрична.maxpower написа:това ми стана интересно как дифа става несиметричен, пък има общ лок повече от 25%(посочват около 40%), защото ако лока на едното колело остане да речем 20%(примерно) то лока на целия диф ще е пак толкова.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани