Компресор на климатик-ИЗКЛЮЧВА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Power7
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.05.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D Facelift
Компресор на климатик-ИЗКЛЮЧВА
Здравейте колеги, появи се следния проблем. Когато карам под 2000 оборота климатика си работи перфектно, но когато вдигна оборотите компресора на климатика изключва и повече не се пуска докато не изгася колата и пак не я запаля. Ходих да ми допълнят фреон и дори смених филтър-дехедратор но проблема си остана, закачих я на компютър но няма никакви грешки. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем? Колата е 730D Е38 184 коня-фейслифт.
Последна промяна Power7 на 21 Юни 2012, 0:01, променена общо 1 път
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Power7 написа:Здравейте колеги, появи се следния проблем. Когато карам под 2000 оборота климатика си работи перфектно, но когато вдигна оборотите компресора на климатика иЗключва и повече не се пуска докато не иЗгася колата и пак не я запаля. Ходих да ми допълнят фреон и дори смених филтър-дехедратор но проблема си остана, закачих я на компютър но няма никакви грешки. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем? Колата е 730D Е38 184 коня-фейслифт.
С буквар сблъсквал ли си се ? Може би и с буквата З ?
Включва ли ти перката за охлаждане и смъкване на налягането ? Правиха ли ти тест кво налягане дига и т.н.
- Power7
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.05.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D Facelift
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
е добре де съжалявам за грешката с буквата ''З'' наистина нелепо. Перката на климатика работи, уж ''налягането било малко високо но не е драстично'' затова ще ходя при един друг климатикаджия да видим че само се ядосвам. Днес минах 100 километра и гледах да не преминавам 2500 оборота и нямаше проблем. Но да питам, колко е нормално да има движение на стрелката на температурата при голямо задръстване няколко километра при голяма жега около 35 градуса, че моята ходи до втората черта на скалата и компресора пак исключва и като се нормализира температурата пак си духа студено. 

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Според мен ако си измиеш радиаторите и ще си решиш всички проблеми
П.С. това е в случай че ел. вентилатора ти работи !

П.С. това е в случай че ел. вентилатора ти работи !
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Стрелката трябва да е закотвена през 99 % от време и да е под средата само като загрява колата.
Ако мърда значи имаш проблем, какъв не знам. Аз тая седмица смених капачката на разширителния съд че се оказа със скъсан О пръстен и изпускаше налягането доста по-рано от 2 бара .... и отделно се оказа че един маркуч се е цепнал и капе от него като се дигне налягането та се побългари с едно макетно ножче
Ако си с големия борд си отключи скритото меню и там номер 7 ти е температурата в реално време. На мен ми ходи от 94 до 108 ( на 108 ми отваря термостата или 110 беше ) и това е нормалното поведения за моята кола ( М62б44 ) при теб виж по книгите или форумен герой.
Ако мърда значи имаш проблем, какъв не знам. Аз тая седмица смених капачката на разширителния съд че се оказа със скъсан О пръстен и изпускаше налягането доста по-рано от 2 бара .... и отделно се оказа че един маркуч се е цепнал и капе от него като се дигне налягането та се побългари с едно макетно ножче

Ако си с големия борд си отключи скритото меню и там номер 7 ти е температурата в реално време. На мен ми ходи от 94 до 108 ( на 108 ми отваря термостата или 110 беше ) и това е нормалното поведения за моята кола ( М62б44 ) при теб виж по книгите или форумен герой.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
иСключва ти защото или нямаш достатъчно охлаждане или имаш проблем с датчикана пресостата но по вероятно както каза колегаа Иванов имаш забити радиатори или неработеща ел.перка а защо не и заминало виско или и двете накуп
Барай шишарката Минкеее ....
- Power7
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.05.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D Facelift
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Колего ще пробвам първо с почистване на радиаторите, и ако не стане тогава ще отида при един друг майстор за климатици да видим какво ще е и като излезе ще ви оведомя какво е.
- Power7
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.05.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D Facelift
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Забравих да спомена че ел. радиатора работи и в 99% от случаите стрелката ми стои в средата не ходи никъде, освен при едно километрично задръстване.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Колега, може ли да си пооправиш граматически и правописно постовете и особено заглавието...

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
[quote="Power7"]Забравих да спомена че ел. радиатора работи и в 99% от случаите стрелката ми стои в средата не ходи никъде, освен при едно километрично задръстване.[/quote
Стрелката НЕ трябва да мърда от средата дори и при десет-километрово задръстване
.Явно имаш някакъв проблем.Ползвай си колицата но,за да не направиш някоя голяма беля си отключи скритите менюта и си следи температурата по борд.
Стрелката НЕ трябва да мърда от средата дори и при десет-километрово задръстване

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
RORO написа:Power7 написа:Забравих да спомена че ел. радиатора работи и в 99% от случаите стрелката ми стои в средата не ходи никъде, освен при едно километрично задръстване.[/quote
Стрелката НЕ трябва да мърда от средата дори и при десет-километрово задръстване.Явно имаш някакъв проблем.Ползвай си колицата но,за да не направиш някоя голяма беля си отключи скритите менюта и си следи температурата по борд.
Абе щом работи в 99 % от времето това не е на добре, тя се включва само когато трябва а не постоянно. Т.е. за да смъкне налягането на фреона или за да охлади колата !!! Което според мен е твоя проблем , т.е. имаш нещо преебано по охладителната система.
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Няма какво да ходиш при климатикаджии двама колеги по-горе са ти го казали измий радиаторите ( воден и климатичен ) , ако е задръстен не охлажда добре и не може да смъкне налягането в климатичната система , просто кат фасул само защо първите климатикаджии не са ти го пояснили. Другата възможна причина е неработеща охлаждаща перка и пак се стига до същата ситуация само че при малко по-висока скорост тя не играе много откъдето следва по-скоро набъкани с буклуци радиатори и междурадиаторно пространство. Успех.
- Power7
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 27.05.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D Facelift
Re: Компресор на климатик-ИСКЛЮЧВА
Благодаря, ще пробвам с измиване и ще драсна какво е станало.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани