"Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРАВЕНО
Модератор: Технически модератори
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
NGK не са ли за този мотор по заводско предписание 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
точно така е, но явно вече не са това, което са били на времето...
Щом японците почнаха да правят компромиси в качеството, не знам вече какво ни остава... Освен да пием по една, две, пет, седем ракии и да му таковам и на света и на чудото...

Щом японците почнаха да правят компромиси в качеството, не знам вече какво ни остава... Освен да пием по една, две, пет, седем ракии и да му таковам и на света и на чудото...



- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
При мене ново 200
Случайно докато си оправях габаритите отпред,видях че във филтърната ми кутия има дупка и то бая голяма от страната към мотора.Смених кутията веднага с друга и врътнах 60 км до преди малко,колата не е трепвала и си върви на пушка.Явно е теглила доволно топъл въздух,защото проблема с прекъсването на топла кола съм го имал с едно Ауди 5-ак,но там присъстваше спортен филтър 


ТДС - Турбо Див Селянин
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
ddddk написа:точно така е, но явно вече не са това, което са били на времето...
Щом японците почнаха да правят компромиси в качеството, не знам вече какво ни остава... Освен да пием по една, две, пет, седем ракии и да му таковам и на света и на чудото...![]()
ще пием бе брат, как няма да пием, ама това няма да ти реши проблема с прекъсването

огледай ги тия маркучи наново.... а стъпковия мотор как ти е? гледал ли си го?
- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
здравейте,
и при мене го има "потрепването" (и преди газта), само да вметна че при настройката на газ ми казаха че имам по-високо налагане във всмукателните колектори, което май отива на мотор(клапани, повдигачи и пр.). Темп. сензор на мотора мери ли го, защото на Inpa-та май няма да го изкара ?
и при мене го има "потрепването" (и преди газта), само да вметна че при настройката на газ ми казаха че имам по-високо налагане във всмукателните колектори, което май отива на мотор(клапани, повдигачи и пр.). Темп. сензор на мотора мери ли го, защото на Inpa-та май няма да го изкара ?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
@2bar написа:някакво развитие по темата?
Не. До момента само карам и псувам.
Работата се поизбистри и скоро всичко ще стане напълно ясно, но ще напиша като стане.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS Simens (E3
Здравейте колеги,
Да приключим окончателно тази тема.
Крайният резултат е положителен. Моторът е много добре.
Причините за проблема:
1. Неправилно зацепен ВАНОС.
2. Спукан маркуч от стъпковия мотор към смукателния колектор.
3. Износени свещи.
Допълнителна информация:
Първо смених свещите

Видимо на тези им няма нищо, но като сложих новите и миризмата на бензин от ауспуха изчезна и колата се наемаше усезателно по-добре.
Маркучът ме изненада:

Той е на две години и както се вижда на снимката е от официалниия представител, изключително чист и сух. Направо сега като го въртя из ръцете си не виждам никакви белези, че е бил 2 години под колектора, но уви както се вижда, сцепен е. Явно вече и надписът БМВ на частите не е гаранция за качество.
Накрая с помоща на двама много готини човека, на които съм много задължен, извадихме ваноса и го зацепихме отново.
И както вече написах по-горе с това приключих с този проблем.
В заключение ще напиша на тези, които имат подобни на моите симптоми и не са барали ваноса, то направо да сменят свещи и да вадят смукателния колектор и всички маркучи да сменят наред.
Аз тази операция съм я правил преди 2 години и си мислех, че никога повече няма да я правя, но уви.
Поздрави и успех на всички,
Д
Да приключим окончателно тази тема.
Крайният резултат е положителен. Моторът е много добре.
Причините за проблема:
1. Неправилно зацепен ВАНОС.
2. Спукан маркуч от стъпковия мотор към смукателния колектор.
3. Износени свещи.
Допълнителна информация:
Първо смених свещите

Видимо на тези им няма нищо, но като сложих новите и миризмата на бензин от ауспуха изчезна и колата се наемаше усезателно по-добре.
Маркучът ме изненада:

Той е на две години и както се вижда на снимката е от официалниия представител, изключително чист и сух. Направо сега като го въртя из ръцете си не виждам никакви белези, че е бил 2 години под колектора, но уви както се вижда, сцепен е. Явно вече и надписът БМВ на частите не е гаранция за качество.
Накрая с помоща на двама много готини човека, на които съм много задължен, извадихме ваноса и го зацепихме отново.
И както вече написах по-горе с това приключих с този проблем.
В заключение ще напиша на тези, които имат подобни на моите симптоми и не са барали ваноса, то направо да сменят свещи и да вадят смукателния колектор и всички маркучи да сменят наред.
Аз тази операция съм я правил преди 2 години и си мислех, че никога повече няма да я правя, но уви.
Поздрави и успех на всички,
Д

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
Тая свещ не ми бие много на работеща 

Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
Защитниците на ваноса, искам да ви чуя. 



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
PornoMANo написа:Защитниците на ваноса, искам да ви чуя.
Кво искаш да чуеш бре ?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
Искам да чуя, че ваноса никога не създава проблеми. 



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
PornoMANo написа:Искам да чуя, че ваноса никога не създава проблеми.
ами не създава като не се мъчиш да си го ремонтираш .
а ако си карал еднаква кола с ванос и без ще разбереш че ханс е помислил , па после още един ванос е хакнал , а там като го разместиш кво става...

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
Дамяне, май се оказа, че проблема е бил комплексен
, не само на едно място




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: "Потрепване" на празен ход в М50В20 6S2 VANOS (E34) ОПРА
от цялата работа ме интересува дали датчиците за детонация пак показват същите стойности или сега стоят на нула?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани